sometimes you get me thinking errors


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Först igår var vi vid min farfar och hälsade på honom, eftersom han fyllde 83 år. Det var riktigt mysigt med kaffe och tårta och jag fick även träffa några från min sälkt. Efter vi hade firar honom, kom min pojkvän så åkte vi till min syster.

Kvällen igår blev lyckad med bra mat, bra efterrätt och bra sällskap. Vi satt och lyssnade på musik, pratade, åt mat och hade det riktigt roligt. Efter all mat vi fått i oss, tog vi oss ut i kylan och gick en promenad. Det var kallt, men rätt skönt för man blev lite mer piggare. När klockan blev tolv åkte jag och Christoffer hem till honom & sov, så vi var vid honom runt två tiden inatt.

Vad gjorde ni för mysigt igår kväll?

Kommentarer

Gud, såå gott :)

Gud, såå gott :)

igår kväll kokade jag nudlar och trodde jag skulle bli skjuten ;D hahah inte så mysigt med lördagsaktivitet och svar på frågan åtminstone!

sv; klart man svarar om man får frågan :D

Det är toppen med mig idag? :) Allt väl med dig? :)

Ja verkligen :D är allt bra med dig idag? ;)

HihI Taggad inför den nya veckan då?

vill du gästblogga på min blogg? Skriv bara en kommentar att du är med så lottar jag ut 5 stycken som får gästblogga!

direktlänk: http://johannalives.blogg.se/2012/january/gastblogga.html

vad mysigt du verkar ha haft det fina!



själv blev festen inställd så det blev att sitta hemma istället och smaska på lite djungelvrål och lysmelk. åh vad jag saknat att kunna äta det!

och prata med fint folk tills klockan halv två på natten. haha ^^

läs instruktionerna för att vara med..

Sv: Det är bara bra med mig, tack :D



Planer för idag?? hihi



Kram :)) <3

samma här jag är lite taggad men samtidigt nyfiken på om det kommer hända något speciellt denna vecka gemfört med förra veckan :)

Det där såg riktigt gott ut :)

sv: de är bra, sj? :D

kul att du är med! :D

god mat på bilderna <3

Sv: Chill dag hihi :D



Ska snart gå ut och bara gå lite :D



kram <3

Sv: så lite så :)

Det är bra, solen skiner och jag håller på att göra vårfint inne :) Själv?

Fina bilder! :)

svar: ah samma här :D lite seg bara, men va fan, det är ju söndag x)

jamen det tyckte jag^^



(kommentera gärna ett annat inlägg om de inte handlar om tävlingen^^)

Åhh det såg ju inte helt fel ut! Igår kväll såg jag bara film med min kille och sådär :)

Bara bra :)

dagens planer?

kram

sv: verkade som om du hade en toppen kväll! :D



själv så hade jag en liten filmkväll! ^^

svar: hehe ja! :D

va göru då? :)

ja :)

det ska jag med :)

svar: väntar på lunch, sen ska jag plugga massa körkort :)

- Bra :) vgd ?

sv; det är göttens göttens! :D

Hej!:) Allt bra denna söndag?

Otroligt fin blogg du har :)

kram

svar: ja! :D måste vara förberedd när jag ska boka ny uppskrvningstid efter uppkörningen ^^

Sv: :)

Härligt!

Önskar dig en härlig söndag!

det är bra :d själv?

sv; Ingen orsak!

Jodå, med mig är det toppen :) Sj då?

kram

Sv:Aa hihi :)) <3



Kram :D

sv; Ingen orsak!

Jodå, med mig är det bara bra :) hur är det själv?

kram

Jättefin blogg!

Kika in på min och min kompis blogg, släng gärna in en kommentar! Ha det bra, kram! :)

svar: hehe :D

- inget .. :) haft en mysig dag än så länge då?<3

Har du något att säga om detta?

http://tjurens.blogg.se/2012/january/justin-bieber-fan.html#comment

skulle uppskatta om jag fick in lite i frågestunden, så folk får reda på lite om en då bloggen är nyuppstartad! :D



SÅ STÄLL ETT FRÅGETECKEN SÅ SÄTTER JAG PUNKT! :)

svar: TACK.

Vill du vinna en tävling?

Kika in min blogg och det kanske blir du som vinner?

Kramis!

svar: och det är kul att plugga körkort när det väl går bra :D

- nja inte direkt....<3

hehe japp!

allt bra? :D

Sv: hihi, fin header du har också hihi :D



kram :)) <3

sv: hasselbackspotatis heter det va? :)

haha :D

Tack ännu en gång! :)

ser gott ut :D haft en bra helg??

sv:hihi, det är bara bra dudå?:D

SV; Låter bra det, hihi!

Vad gör du idag då? :)

fantastisk helg!! fint hår du har :)

tycks om det nya i bloggen? :)

sv: länge sen jag åt det :o

bara bra här med :D

vad synd! :o :D

sv; dedär såg ju sjukt gott ut :D

- Syrran har kräksjuka... skitkul...<3

sv: tack så mycket :D

sv: tack så mycket söto =)



göru?



Krami

sv: vad gör du? :D

HEEJ! va söt du är, följa varandra via bloglovin? kram

tackar :D

sv; ja :D

<3

Åhh gud va gott det ser ut:) Plötsligt blev jag väldigt hungrig:P

Åh, ser verkligen asgott ut!



Svar: Varsågod :) Tack för svaret :D Vad är det bästa och sämsta med linjen`?

sv: allt bra, sj?:)

Åh vad gott med majs :)

svar: ja :D

ser gott ut! :D

Vad mysigt och gott såg det ut att vara! :)



sv: Det förstår jag verkligen, håll hårt om honom! :)

Allt bra? :)

MUMMS!

Sv Jodå det är kanon med mig... lite trött bara eftersom jag sov till 13 idag :P Sovit gott inatt?

haha så bra ;D

Låter trevligt! Själv var jag hos några kusiner och såg film osv ^^

sv: Tack! :D

Kolla gärna in min bloppis!

http://anniesbloppis.blogg.se/

http://anniesbloppis.blogg.se/

http://anniesbloppis.blogg.se/

Gud så gott det ser ut! :D

Jag kollade på film med min kille! :)

der är bra, hur är det själv?

Blev en utekväll med mina tjejer igår :)

Vad gillar du min outfit idag?

Åh så gott det ser ut :)

hur mår du i dag då? :)

Det ser gott ut!:-D

Gud vad gott det ser ut..



Kika in på vår modeblogg!

sv; Okej trevligt :) Otroligt duktig du är på att fota, fina du!

Jag håller på att städa rummet, lite tråkiga söndags-sysslor, haha..

SV; Sitter på bussen på väg från bestis som bor i Gävle, där spenderades hela helgen. :)

Har du haft en bra helg?

kram

Tackar :)

ja:)

Hej ♥

Du tar så grymt fina bilder, har du några bra tips till mej ? :O ♥

åå vad gott det ser ut :D

Lika fina bilder som alltid :) din blogg är väldigt underhållande!

låter himla trevligt faktiskt :) och ser gott ut, trots att jag inte äter kött.

Jag hade myskväll med fina killar! :)

Okej! jag brukar vara på gotland varje sommar ca. För min mormor och morfar bor där!! :D

Tyck gärna till? :)

http://baackmarklinn.blogg.se/2012/january/tyck-till-vilken-bild.html#comment

Najs :)



Jodå , det är toppen här med! :)

Hej ! Fin blogg du har ! Hänt idag ? :)

hej! är allt bra med dig ?

åhh skulle inte gått in på din blogg.. Blev ju hungrig när jag såg dina bilder på mat haha!

Om man tycker att Paranormal Activity är mysigt, så var de det jag gjorde igår! ;)

WOOOOOOPS!

Jag har hittat sidan där man kan tjäna pengar utan att de drar skatt :D

Själv ska jag få 4710kr om 3 dagar eftersom pengarna skickas den 31a till ens bankkonto.

Ingen annan har skrivit om detta och du kan ju ana varför?

SV: japp :) vad göru?<3

Åh vad det ser gott ut!! :D Jag blir hungrig när jag ser de där bilderna, haha :D

sv: jodå, det är bara bra! :D

skit fin blogg asså! kolla gärna våran! :)

Trevligt :)



Allt bra med dig?

Kram

Sv: Jaa :D hihi



var gärna med i min tävling på bloggen :D



kraam

låter mysigt! allt bra? :)

sv: okej, lyssnar på musik :)

allt bra idag? :D

SV: ja verkligen! :D

Haft en bra helg? Gjort ngt spec kul? :D

Sv; jodå det är bara bra hur är de själv?

Okej, samma här :D

sv: med mig är det bara bra! sj då? :)

sv: Ja:) händer i vekcna?

sjukt fiin blogg (följer den faktiskt) KRAM :)

muums såg gott ut :D allt bra?



kram

SV: Allt bra idag? :)

härligt att höra , jadå de är kanon bra.Vad hittar du på då?



kram

det där såg gott ut!:)

SV: Vad kul! :D

gottt=)

oh så gott!!

sv: det är bra med mig också :)

Va hungrig, såg detta, blev DÖhungrig...

Ser grymt gott ut!!! :D Gör du bloglovin byten? :)

kram.

sv; Varsegod!vad gör du nu då?

Tack så mycket, vad glad jag blir :D

gott det ser ut och vara. potatisen var spännande, haha

Hej hur får du så många läsare'?

några tips??

oh det där såg riktigt gott ut!

Åhh de där såg grymt gott ut ! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback