söndagsmys med smoothie


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag älskar bilden och jag älskar färgerna på bilden. Just nu sitter jag vid datan en helt vanlig söndag och dricker smoothie. Jag tycker det är så sjukt gott och jag ska försöka äta det till frukost också. Jag äter ändå inte frukost här hemma men en smoothie med banan, yoghurt & bär skulle jag kunna få ner i magen varje morgon.

Ikväll händer det inte så mycket, jag ska mest ta det lungt och fixa lita saker här hemma som jag måste göra. Sen är det bara att börja tagga för en helt ny vecka. För veckan har jag inte så mycket planer, men än att min mamma fyller år.

Kommentarer

Samma här :/



Åh,vad gott med smoothie!

vad gör du idag?

haha ser ut som att glaset ska välta ut i sängne när som helst x)



svar: pluggar körkort :)



btw, kolla gärna på min video, och kolla på hela, det är i mitten på videon som det roliga kommer! :D

Heh eokej :)

GOD söndag :)

ja det gör jag med hehe så skönt är det !

sv; hihi okej vad bra! jodå jag har sovit bra! :)

smart med smoothien, haha inte så bra om den vält däremot ^^

muuuuuums ;dd

tack! :DD

sv: ja men visst är bilderna jääääättesnygga ;) hhihi! ja ni får komma snart igen. kanske nästa helg? :) vi är så härligt gäng <3

okej samma här :)

-okej:)

jag sitter och kollar på film:)

hur många besökare har du?:D

ja verkligen !

sv; haha ah dåså! :)

min madrass är jätte bra att ställa saker på har jag upptäckt :O

Gött, jo bra! Gör du? :D

sv. :) det är bara bra, hur är det själv sötnos?

hur fick du gratis domän?

SV: japp man kör sitt eget race ^^

Sjukt fin blogg! Vad kostade din kamera? :)

Okej, samma här ;D

vad gör du? :)

MUMS MED SMOOTHIE!^^

Vad gott med smoothie!

Vad händer imorgon? :)



Kram

-okejokej:)

nej oj kollade fel hehe, men vill du inte ha då?

sv: Åh vad jag blev sugen på smoothie nu! Det är rätt okej, själv då? :)

okej, är med en kompis :)

hehe ja

Oh så gott!

Hoppas du haft en riktigt lyckad helg :)

sv; haha jag vet inte.. den kanske är för hård D:

mysig bild:)

asså vadå?

Sv; Okej, funderar på att köpa än. Fast min familj vill hellre åka till Thailand. Så det får nog vänta... Haha.

Kram

hehe :)

vad gör du nu ?:p

hahaha Bårde gott och nyttigt! ;D

sv; haha nej, fast det är ändå kul när det kommer flygande kommentarer sådär haha! :D

sv; Det är bra med mig också! :)

fin blogg !!!



besök gärna min !



www.latinagirl.blogg.se

sV; jo jag med! :) superskön helg!

åh vad gott med smoothie :D

Sv; Jag hade en kamera. Fast bilderna i min design/header är tagna av min kompis med hennes kamera. Vi hade en photoshoot för ett tag sen ;)

sv: hahah juste!!! Totte pratade med Fabian om att han skulle va med och lana också ;) det var en liten grej av allt dom pratade om igår...;) dom var pigga och alärta dom, haha ;) du och jag får träffas i veckan i alla fall finis!! <3

Oki,jag kollar på tv :)

sv; haha den är mysig och skön faktisk haha :D intressant info om min säng!

-har du lust att, ha ett eget domän?:)

ja jättebra, din då?

den dääär såg god ut :D myyys

haha gillade bilden, ovanligt men en smoothie i sängen men den blev ashärlig ju :)

sv: hehe, ja det stämmer men jag åker faktiskt med han denna gång ;P.



Hur är läget hos dig?



Krami

hej, ny blogg tycker ni ska kolla den:)



hur mår du? :)

Åhh va mys!



Puss/ - V

skönt att höra :)

Älskar smoothie! Typ dör för det haha, och nu blev jag så sugen så jag ska ner till köket och fixa en haha!):

nää asså smoothie e bara pluss pluss om ja får säga om saken ;)

varsågod;D

;DD

åå vad gott :)

Allt bra idag ?

Sv; Ja :)

Sv; Okej, jag ska oxå till skolan :)



Kram

jag mår toppen, vad gör du? :D

svar okej !

ja ska plugga och äta middag snart :)



ser gott ut !:)

Var gärna med i veckans blogg om du inte är det, sista dagen att anmäla sig och man behöver bara kommentera att man är med :D



http://smnmode.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

mumms ser gott ut =) vad tycker du om min nya piercing, passar jag eller inte? :)



kram!

hehe :)

åh vad gott !:D

thahah^^, dricker de ibland efter middahn som efterrätt lite ;)

nu så ska jag fixa mig :)

tack så mycket, fast du är betydligt sötare!!



<3

åh bara för det blev jag tvungen att göra en smoothie!

Mysig bild :)

Sv: Skönt att höra! :-)

okej, allt är bra :)

Vad gör du ?

Åh va gott!

Sv: Varsegod!

Jodå, allt är fint här! hur är det själv?? :)

då blir de myskväll idah då? elr? ;)

sv; haha, ja verkligen! :D

kom gärna med tips på vad jag ska skriva om! kram

Nja,tv typ och snart ska jag väl duscha :D

sj?

sv: tack :) din blogg är också väldigt fin!

Sv; Förlåt det blev fel , Annonserna sitter nu i menyn & är 5 styckna, säg hur många du tryckte på sen bara :)

-okejokej:)

Hej finis! Hoppas du har haft en jättebra helg! Puss!

sv: härligt!

haha ofta den kan stå i sängen? :D

Sv: Tack :)

Yes :D

Sv, okej lycka till :D

ÅÅh vilken fin blogg! :) kram

yesyes

sv: va så lite :)

jodå, de är bra, själv?

-åh! hur gör man?:D

sv: gött att höra =) det är bra här med :)



Krami

vsg :)



älskar din blogg innehåller många fina bilder !!!



själv älskar jag att fota också !

och går 2 året i bildprogrammet :)



lycka till !

:) gjorde den? a frukt är gott!

är du sund av dej? :) kramis!

Aa,okej !:)

sv: ja. När jag ställde en kopp med varm choklad i sängen ramlade det och så var hela sängen täckt med varm choklad... ;)

sv: Bra tack!

Fin blogg du har :)

sv: tack så mycket, vad gör du? :D

Ser ut som en fin söndag :)

-tack så mycket:D

ska försöka:)

vad e de för slags smoothie? hur gör du den ?:)

sv; okej, åh vad jag vill ha en system kamera! :(

Heheh :D

åh juste! det var nånting jag skulle skriva förut,men jag kom inte på vad det var..haha

det var att du knäpper fina bilder :)

sv: nae. men har en annan säng nu :d

Haft en bra helg? :D

sv; ja <3

-ska försöka fixa de:)

gud så gott :D

Sv: HejHej!! japp allt är bara bra! ;)) hur mår du?

Allt bra idag??



KRAM

sv - härligt^^

det var så lite !;))

nu så ska jag söndagsmysa :)

Haft en bra helg? :)

Ja,hehe !:)

yesyes

du har bloggat jätte länge ju!:o :)

Fin blogg!

kika gärna in på min modeblogg om du vill.

Kram :)

blire nån film tittande? ;)

oh oki doki ;)

sv: okej, lyssnar på musik :P

Härligt, samma här typ :)

Kan bara hålla med, makalöst fin bild

låter gott med en smoothie:)

Älskar smoothie! :D

Vad mysig bild!:)



Svar: Tack så jättemycket!:D

sv: Haha, jaa! :)

Hej! Skulle du vilja prova ett enkelt och roligt jobb? Sälja Oriflame - kosmetik, hudvård, dofter, kroppsvård och mycket mer? Det finns något för alla - unga som gamla, män som kvinnor! Säg till om du vill ha mer information, har lite erbjudanden du kan få ta del av om du vill bli säljare för Oriflame!

/ Sanna Suomela Distriktschef Oriflame Eskilstuna

haha jaaa du var sjukt trött :o xd det var heemskt vad dom hade mycket att prata om alltså ;) hahah men det var bara trevligt! haha ojdå, vi somnade också vid 3 :p <33

sv. härligt de ju :)



Gott med smoothie!



JA jättemysigt

Härlig blogg du har :) allt bra? Kram

Vilken häftig och mysig bild det var!

bilden ser jätte mysig ut!























Follow my on Bloglovin







Trackback