tisdag den 24 januari


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Båda dom här grabbarna på bilden är mina små bröder, jag vet att det är inte många som tror han med långt blont hår är en pojke, men det är min lillebror. Han älskar sitt hår och jag älskar det lika mycket som han älskar det. snygga småsyskon jag har!!

Min morgon började med att försova sig med min pojkvän, vi vaknade sju minuter innan vi var tvugna att åka till bussen. Men vi lyckades komma i tid så vi kom med bussen, fick till och med stå och vänta på bussen några minuter. Idag i skolan blir det att fixa med bilderna och göra klart det som jag började med igår. Hoppas även att kan komma mer snö och flera minusgrader för annars försvinner bara snön och det är inte okej för mig. Jag vill ha snö och inte ha massor av slask, det är bara att hoppas på det bästa!

Vad har ni för planer för tisdagen?

Kommentarer

Nää så söta!

God morgon :)

Va gärna med i min tävling - http://nightmarecandyy.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-en-sketch-fran-gabbesektch-per.html#comment

Naw, gu vilka snygga bilder på dina syskon! :D Sjukt söta!

söt och fin bild!!

sv: härligt att höra!=) det är bra med mig med!:D<3

Svar: härligt att höra :)

sv: jadå. allting är bara bra med mig. hur är det själv? :)

sv' Ja här är allt bara bra :) Själv då?

Så söta! Tycker det är coolt att han väljer att ha långt hår, inte så vanligt i den åldern.



Ja, det är bra med mig, själv :)?

Söta bilder =)

Ah sweet :) åh söta bilder :D

Otroligt vackra bilder. Brukar du redigera dom ?:)

Gissa gärna vem som är vem ut av oss tvillingar på detta inlägg:http://tviillingarnas.blogg.se/2012/january/vem-ar-vem.html



(Rätt svar ger 72 timmars länk)

SV: :)

sv; härligt!1

ja tråkigt att det är så, men men! <3



haha jag är ju avis på dig som får åka v.9 :( skall göra ALLT för att åka då jag med.. Kommer ju dö här hemma utan både dig OCH kevin!!! <3

sv :)

sv: okej :) är i skolan ;)



Tack! Betyder mkt! Fina bilder du hade tagit!

sv: tacktack =)



önskar dig en fin tisdag :D



Krami

Tack söta du <3

Så härliga bilder

Ja ;D va händer idag då? =)

Skit fin blogg och du tar jätte fina bilder! Vilket/vilka pogram redigerar du dina bilder? :)

Gud vad böta bröder, ser ut som två änglar ju. ^^ :P

Åh vad härligt bilder!! haha så sött!

svar: :)

Önskar dig en härlig tisdag! :)

svar: hehe ja ;) bättre det än att göra en nu blgg!

Sv: Hihi, tack så mycket ^^

Så söta! :)

bra de!:)

Hej! Just nu har jag en tävling i min blogg där du kan vinna valfri vara från Uffessakerochting.se! Kika in och ta dig en lott, eller två, eller varför inte tre? :)



http://moniasundgrenjansson.blogg.se/2012/january/vinn-valfri-vara-hos-uffessakerochtingse.html

svar: yes :)

allt bra idag då? :D <3

Sv: jadå, det är bara fint med mig ^^

Själv? =)

Hur många syskon har du?:)

svar: ah samma här :D

va göru? :)

Söta :)

Gud vilka söta småbröder du har! älskar verkligen din blogg, kram:)

SV: Tack! :D

hej :) allt bra?

hahah äär det inte en tjej`:D<3

Beatrice, har velat säga det här länge nu..men åååh vad jag älskar din blogg! Så tusen tack för all läsning!

Hoppas du haft en bra dag, kram!

va söta:)

fina bilder :)

Heej! Länkbyte? ;)

så söta! kika in på våran blogg!

svar: jag ska snart plugga lite körkort ;D

Vilka söta bilder!:)



Svar: Tack!:D

Vilka härliga bilder på dina bröder :)

så otroligt söta:D

Härliga och fina bilder :)

vad söta :D

Så söta! :) Riktigt härliga foton med!























Follow my on Bloglovin







Trackback