Tvåtusentolv


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Känns sjukt att säga att det är 2012 nu, jag kan inte förstå att det är den första Januari. 2012 det kommer bli ett grymt år med många nya äventyr. Jag kommer verkligen se till att göra mycket det här året och jag kommer försöka ändra lite saker i bloggen.

Under hela dagen igår tog jag och min pojkvän det lungt och städade och fixade. Runt sex tiden kom det hit lite folk och bara några minuter efter dom kommit började vi dra till Bjärs där festen var. Ju mer klockan blev ju mer folk började komma till Bjärs. Jag hade en riktigt bra kväll igår och jag tror den kanppast kunde bli bättre, vid tolv slaget fick jag kyssa min underbara pojkvän och vi körde på en liten efter fest, men klockan började bli runt halv tre orkade jag inte längre.

Jag och min pojkvän somnade när vi kom hem och har sovit riktigt bra inatt, nu idag har vi inte gjort något. Vi har sovit riktigt länge och bara tagit det lungt. Ikväll lär det inte bli något speciellt, bara chilla och sova. Jag fick ett grymt bra slut på 2011 och ett bra start på 2012, nu ser jag fram emot alla planer som är planerad. Det går inte att beskriva gårsdagen/natten med ord!

Hur var eran nyår, blev den bra eller dålig?

Kommentarer

haha jag har mått bättre :D

hoppas du hade en fin nyårsafton!

sv' gott nytt år sötnos :)

Jag har just nu tre fantastiska tävlingar igång i bloggen. Är du med i alla tre får du en extralott i varje tävling. (påminn mig gärna då att du är med i alla tre, så jag vet)



Länkar till tävlingarna är här under!

http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/exklusiv-tavling.html#comment



http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment



http://kkungenduvet.blogg.se/2011/december/tavling-vinn-valfritt-glitterstra.html#comment

sv: allt är bra med mej! vad gör du idag då? haft ett bra nyår?

Läget? :)

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

Är allt bra? :D

tack! :) Mitt nyår var galet men roligt! :D Laddad inför ett nytt år? :D

ja, det är skönt att vara ledig, men imorgon är det måndag och arbete igen!

Okej som du vill!

ja :D

sv; tack! :)

sv; Tack :D.

sv; ja det tycker jag :)



min katt hoppade upp och slog huvudet i datorskärmen när hon såg snöflingorna som åker över din blogg ;)

sv: det är bara bra, sj? :D

Hur var din nyår igår? :)

åh va kul det låter! Min fest blev inställd men hade det mysigt i alla fall! :)



Hoppas allt är bra med dig! :)

åh va kul det låter! Min fest blev inställd men hade det mysigt i alla fall! :)



Hoppas allt är bra med dig! :)

svar;

:D

haft en bra dag?:)

Låter som ett bra nyår, mitt va också bra:)

RE: Det är bara bra med mig! Hur är det med dig? :) kram

sv: vad har du för dig då? :D

- japp, :).

sv, tack desamma ;)

va bra! :D

sv: jag testade på P och det gick att fota där men den blev super suddig och lite mörk eftersom blixten inte drogs igång :P

Du har så himla många fina bilder!

hoppas du hade ett bra nyår :)

gott nytt år :D

Svar: Härligt! Ja det hade jag :)



Gilla gärna : http://www.facebook.com/pages/Vannichibloggse/222125937848750



- Det skulle vara snällt och gulligt! ;)



Ha en bra kväll!

man ahr inte riktigt kopplat än att det är ett nytt år :D

sv; japp. nöjd över din nyårsafton? :)

fin bild :)

Härlig bild :)

göru då:) ?

haft en bra nyårsafton? :D

SV; Familjen! :)



Vad har du för planer imorgon då?

kram

Dagens blogg?

http://myonlywishisidiereal.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-1.html

Lät som om du hade det hur bra som helst :) Var bra här med.



Allt bra annars då, taggad inför året? ^^

Jag har typ varit hemma och sovit hela dagen...

Känner mig as trött

sv: nä, och speciellt inte på nyårsafton :( tacktack =)



Men idag är jag på bättringsvägen så min första dag på året blev ju lyckad ;) hur blev din första dag?



Krami

Tack :)

Haft en bra dag ?

Min nyår blev toppen! :D

Gördu då?:)

hoppas du hade en bra nyårsafton :)

sv: vadå fokusera själv? (a)

Svar: Jupp :)



-Svar: Min med. :)

Vad gör du just nu??

Fin blogg! :)



Vill du vara med och tävla om att bli månadens blogg på min blogg? Klicka här ---->

http://lllouisa.blogg.se/2012/january/tavling-manadens-blogg.html#comment

Och kommentera att du är med. Kraam!

det är riktigt bra :D

det var så lite så :)

Vi har spenderat årets första dag med en lugn och skön dag i soffan framför skidor och filmen änglagård 2.



Vad ska du göra imorgon tisdag?

Kram

Hej!

Hoppas du fått en bra start på det nya året!

Själv har man en seg förkyldning som vägra släppa!:/

Men nu är jag tillbaka på bloggen så ni vet!:)

Kram

absolut:) gjort idag?

Gott nytt år. Kolla gärna min blogg och medge om tabbar JUST DU gjort under 2011. kram på dig

sv; Ja, den kommer nog bli skön :)

sv. Hihi :D

sv: Det låter härligt det! :D Än är jag bara sjukt taggad för förändringar och nya äventyr. I år då jäklar ska det hända saker! Motivationen är på topp. :)

- gott nytt år vännen!

sv: ikväll har jag kollat på film, själv? :)

Fin bild.=) Hoppas du får ett härligt 2012

god jul och gott nytt år, lite så här i efterskott haha :D

riktigt fin bild var det i alla fall måste jag säga=)

hoppas du haft de bra senaste veckan som varit?

kram

Jo det är jätte bra med mig :)

Mitt nyår var jättebra, bättre än väntat faktiskt. Jag var så himla otaggad men senare på dagen så blev humöret bättre :)



du tar grymt fina bilder !

- Ja, verkligen! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback