det finns mycket fint men finast är kärleken


Behöver jag säga något? Det här huset är också sjukt fint, kan verkligen inte sluta kolla på hus. Jag vill inte riktigt flytta hemifrån men jag vill på ett sätt för då får jag göra om det precis som jag vill. Jag är helt kär, varje gång jag kollar hittar jag alltid ett nytt fint hus. Det här huset ligger i stockholm och kostar miljoner.

Sitter hemma hos min pojkvän och har just ätit mat med hans pappa. Min pojkvän är inte hemma eftersom han har en kurs i Visby, men jag tog bussen hem till honom ändå. Han kommer hem om två timmar, det går snabbt. Imorse höll jag på att missa bussen men jag kom till skolan i tid och hade en bra start på skolveckan. Efter skolan träffade jag även Emma en stund, det var skönt för vi har inte träffat varandra på mer än en vecka. Ikväll blir det rätt lungt för min del.

Hur har ni haft det första dagen den här veckan & vad tycker ni om huset?

Kommentarer

damn så snyggt

Så bra! Jo bra här med ;D Gör du?

sv. haft en bra start på nya veckan? =) KRAM

mys! inte mke, ska snart iväg och träna:)

Vilken fin inredning :)



Sv; Okej :)

Sv: Allt är ganska bra, som jag just skrev i mitt inlägg. Har ont i ryggen, huvudet, öronen och allmänt trött. Hur är det själv? Kram♥

Va bra :) Har du gjort någon videoblogg med den som jag kan se? :)

Sv: Härligt att höra! Det är bra med mig också, vad gör du? :)♥

Vilka fina bilder, så härligt inspiration!

Sv: Härligt att höra! Det är bra med mig också, vad gör du hemma hos din pojkvän? :)♥

:D <3

Skönt :) nee sådär :( ont i halsen..

Sv: Vad bra då:) Hoppas det fortsätter så då! :D

Nu är dagens blogg utsedd, så kolla in och se om du vann!

Direktlänk:

http://lifestylebylovisa.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-vinnareny-omgang-1.html#comment



va gärna med igen oavsett om du vann eller inte! :)



Riktigt snyggt hus ju!

sv; åh va kul ! vad ska du starta för företag? :)

- helst vill jag jobba men annars blir det plugga vidare

Byter du bloglovin? asså följer jag din följer du min? :)

Vilken fin header! :D

Så fint! :)

Så himla fint hus! ♥

Hej, mitt namn är MELA och jag driver en hobbyverksamhet i min blogg. Designar egna smycken som jag säljer till bra priser och alltid fri frakt.

Du är varmt välkommen att kika in och beställa något fint till dig själv eller någon annan. JUST NU 10 KRONOR RABATT PÅ VALFRI VARA OM DU GILLAR MELA PÅ FACEBOOK! Kram /MELA (:

Min syrra drömmer också om ett hus i stockholm, i typ Hammaby sjöstad :) Får komma och hälsa på henne :)

Sv; :D

sv; ja men vad för företag? :P asså vad för typ av ?

sv: aha okej. :)



Åh, så himla fint!!! :D

sha sötis, hur e läget idag ?

& najs lägenhet!

Haha, förutom att jag var riktigt nära att försova mig imorse så har det varit en riktigt bra dag!:)



Svar: Tusen tack, vad glad jag blir!:D

haha nää

Gud vad fint det är!

Vinnaren av veckans blogg är nu ute, titta om det blev du! :3

http://myplanet.blogg.se/2012/january/vinnaren-av-veckans-blogg.html#comment

gjort idag?:)

Tack finis <3



hoppas du får en bra kväll :)

Ja eller hur att det är kul att kolla på hus? speciellt sånna dröömhus.. bara få drömma sig bort ;)

jag vill bara flytta hemifrån för å kunna styla till mitt eget, det är verkligen så kul:)

kram:)

Härligt!

Måste bara säga att jag älskar din header! :)

Om någon bara kunde ge en något sådant, lite random så där. Man hade ju inte tackat nej iaf! :

sv: vad gör du då? :)

Vad gör du? :)

Så lite så! :)

Hihi :d göra något speciellt ikväll :)? kram

Sv; låter bra! Jag har varit i skolan och sedan på kungsmässan, bara tagit det lugnt! :)

sv: Ja!!! C:



Hihi, tack så mycket ^^

SV: Jag svarar på kommentarer och lyssnar på musik!:D



Händer imorgon?



KRAM

Kika gärna in på min blogg och kommentera mitt videoinlägg, det är mitt första någonsin! :)

sv: så lite så :)

Huset ser ju underbart ut. Väldigt fint och väldigt modernt :) Jag gillar speciellt sovrummet, köket och badrummet :D



allt är fult för utom kärlek!

Jätte fint!

sv; yes! :D

Kika gärna in på min blogg och kommentera mitt videoinlägg, det är mitt första någonsin! :)

haha lustigt, jag har också suttit och kollat på hus, fast jag ska ju inte flytta hemifrån på några år men jag kunde inte riktigt hålla mig :p :)

hur mycket snö har du? :)

åh längtar också tills jag får en egen fin liten lägenhet!

jag älskar att kolla på nya hem och sånt där. :)

Fantastiskt snyggt, men lite för opersonligt för min smak!

Åhh precis min stil! grymt snyggt :DD

Helt sjukt fint! Speciellt sovrummet! :)

superfin blogg! :)

hoppas allt är bra med dig!

Fint! Jag är så jädra nöjd med vår renovering hemma. Känns som ett nytt hus =)

Haha jag brukar också sitta och kolla på lägenheter & hus!

Men det är för att jag vill flytta ibland :D

Rubriken håller jag verkligen med om! Superfin blogg! Gör du bloglovin byten?























Follow my on Bloglovin







Trackback