testar inför produktfotograferingen


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag i skolan har jag börjat testa lite inför torsdag för då börjar jag med produktfotogreferingen på riktigt. På torsdag får jag låna lite saker från ett företag som jag sedan ska fota till min utställning jag ska ha. Produktfotograferingen och utställningen kommer bli sjukt bra, idén och slut resultatet är också sjukt bra. Dom här bilderna som jag tog idag är jag sjukt nöjd med, dock har jag inte fixat dom i photoshop eller något liknande. Vad tycker ni om mina test bilder för dagen?

Nu har jag slutat skolan och jag ska ta bussen till Visby för att träffa Emilia och gå och fika med henne. Det kommer bli riktigt mysigt, sen åker jag hem till min pojkvän. Det kommer nog bli rätt lungt hemma hos min pojkvän, finns inte så mycket att göra hos min pojkvän. Men jag älskar ändå att vara hemma hos honom, men som sagt en fika med en fin vän och sen hem till killen.

Vad har ni för planer för kvällen och eftermiddagen?

Kommentarer

tycker verkligen bilderna är fina!:)

men vad bra då!:)

Vet du något om Keto dieten? Har jag missat någon grön grönsak?

sv: ja som rubriken i inlägget sa, så var helgen underbar ;)

mysigt med fika! vad tog du för gott?

okej , jag har också vart i skolan :)



hur mår du? :D

Jag ska också göra en produktbild. Fast på torsdag. Ska ha det till ett projekt vi håller på mä i skolan :)

sv: allt bra? :D

Hej!



Jag bloggar om projekt jag har startat upp själv! Just nu bloggar jag om en festival jag och några andra kommer arrangera i Sommar! Läs jätte gärna och följ mig och mina drömmar!

fina bilder :) du är duktig! kram

lika fina som den förra bilden :D

Sv; :D

Asså du tar så fina bilder ;)

Vill du få inspiration att motionera mera? Få bättre kondition eller gå ner i vikt? Du kanske vill ha någon att diskutera hundar med? Im your girl!



Vi syns på!

http://zheebisan.blogg.se

Fin blogg! :)

Kolla gärna in min första videoblogg inne på min blogg och säg vad du tycker ;) Kram!

oh det är roligt men aaaaah så svårt :P att fota produktbilder

allt bra med dig:)?

Allt bra idag ? :)

Vilken fin blogg du har :) är allt bra med dig?

Hihi det var det också :)

Nu är dagens blogg avslutad! Kolla om du vann, inte? Va med igen! :D

jag ber dej sötnos kan du gilla våran fb sida ?

fint

-jag mår bara bra:)

VAD GÖR DURÅ?:D

Väldigt fina bilder :)

Riktigt bra! Snyggt jobbat:)



Spela kort ihop, de e mysigt:) Eller kryp upp i soffan till ngn bra film.. Kan aldrig bli fel:P

Sv: nicenice!

finfin blogg :D

så grym blogg du har:)

hoppas du haft en bra dag!

kram.

aldrig hört :) jag börjar 8.30 varje dag utom tisdagar 11.45. går till 15.20 varje dag utom torsdagar klockan 11 :D

Låter mysigt :)

Vi ska bara ta det lugnt :)

sv: Ser fram emot att få sakerna hem:)

Jättebra bilder:)

fin blogg! :)

sv: snyggT! :)

Jag måste bara tipsa dig och dina läsare om www.monella.se som har sjukt snygga skor, äälskar deras high heels! Dom har fri frakt om man gillar dom på deras grupp på facebook! Kram

Gör du då? :)

Fina bilder :)

Sv: Tack :) Allt bra?

Kram

Jaa :) har du haft en bra dag snygging? kram :)

sv: Det är brai braiii :D

sv; inte så mycket!(:

fina fotton:)

sorry för sent svar!

Men har inte mått så himla bra!

Men nu är jag tillbaka igen!

Haft en bra dag?:D♥

fiiiin blogg <33

Snygga bilder!



Fråga gärna något i min frågestund, alla som frågar något blir länkad! :) Kram



http://vwestin.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment

Har frågestund på min blogg, ställ gärna en fråga här: http://lindalovee.blogg.se/2012/january/fragestund.html om du inte gillar sånthär så ber jag om ursäkt! kram.

Härlig blogg! :)



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varandras bloggar lite då, då. Kommentarer är ju alltid kul, ellerhur? ♥

Du är grym på att fotografera!

gulligt av dig!

sv: Hoppas vi kunde få lite mer snö den här julen, men nu vill jag hellre ha vår faktiskt. Slaskigt och jobbigt ute!



Tack :)

Sv; så lite så! :)

Ha en fin kväll gullet! Kram

svar: varse, varse, varse! :D

sv; jo det är bara bra med mig, hur är det själv ? :D

Japp :D

-inte mycket alls:)

hur är de annars?:D

Sv; haha tack! :)

vi behöver verkligen det!

Härligt :)

sv: haha! Jag fick min dos av snö i Schweiz :D nu ser jag fram emot att åka bort till värmen och lämna all slaaask!

sv; vilken tur :)

sV: Vi får ta kort på vilken produkt som helst, som vi sedan ska redovisa för klassen :)

fina bilder! :D

sv: Jag chillar framför datorn nu efter en heldag på stan ;)



Krami

ikväll ska jag till kinna hehe sj?

Jao :)

sv; Bara bra, själv då? :)

Sv; Jaa verkligen! :)

aha hoppas ni får de så mysigt!

sv; okejj :)

Snyggt!

härligt, jo samma sak:)

samma här* ;)

vad ska ni hitta på då?

sv; härligt. det är bra med mig också D:

ha en bra kväll!

Ser jättebra ut! Vad spännande! Är det en skoluppgift att göra en utställning?

kollar på tv :)

Händer? :D

Fina bilder :)

Mycket bra bilder:)

sv; hon tackar nog :)

Sv: Det är ganska så bra, lite förkyld. Hur är det med dig? :)

aha det är mysigt!

sv: det är bara bra ;) själv då?

tacktack hihi :)

sv: jao=)



mårs de?



Krami

Tassar förbi och lämnar lite fotavtryck när jag ändå är här och läser lite. Kommentarer brukar ju vara uppskattat :)

Hoppas du får en trevlig fortsatt helg :)



..::Livet som psykiskt och fysiskt sjuk!::..

fina bilder! hoppas utställningen går bra :)

Sv: Jo allt är bra :)

Hej!♥ Du har verkligen en JÄTTE fin blogg älskar den!♥ Hoppas du mår bra!♥ kram!

Jag har lunginflammation, så det är inte så bra:(

sv' Ja här är allt bara bra :) Själv?

snygga bilder :)

Snyggt!^^

Snyggt det ser ut! :D

Hej, var gärna med och tyck till på min blogg om hur den ''perfekta kvinno kroppen'' ska se ut och vem som bär upp klänningen bäst.



Ha de bra :)

Tusen tack, vad roligt att du tycker det. :) Kram och ha en skön torsdag!

Fina bilder! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback