en bra kväll med mycket skratt!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Några av alla bilder som jag tog igår och sjukt snygga blev bilderna också. Eller hur tjejerna? Först igår när jag kom till Visby mötte jag upp Emilia och Sandra. Och ett litet tag efter mötte vi upp, Monna, Felicia, Matilda, Alice & Love. Vi åt mat direkt när vi kom ner till stan och därefter åkte vi vidare till hockeyn och där var även Emma och Lowisa var med oss. VisbyRoma vann med 5-1, så det var helt klart värt att se matchen och det var sjukt mysigt att se hockey första gången men det här gänget. Efter hockeyn gick vi ner till stan och hängde där tills bussen gick hem vid tolv tiden, när klockan var två somnade båda jag och Emilia.

Tusen tack för gårdagen, det var riktigt mysigt att umgås med er alla. Och jag hoppas vi gör om det snart igen tjejer, för ni är verkligen ett härligt gäng att umgås med. Och extra mycket tack till Emilia, det var riktigt mysigt att sova hos dig. love you girls!

Vad hade ni för er igår kväll, gjorde ni något mysigt?

Kommentarer

sv ahah :D

hur har du haft det? :D om man får fråga ;d

Kul .9

svar: samma här :D

lite trött bara :)

önska man kunde!

sv samma :D tror jag ska börja blogga igen som förr xD

gött med maten! sugen nu och som tur är min snart klar ! :D<3

sv; inte så mycket heller. Har precis ätit med byggsnubbarna och ska nu plugga lite! :D

Svar: Jag mår bara bra! :D vad händer ikväll?

svar: ja! :)

hej jo det är så där

Bio är mysigt så det blir det ivkäll igen ;)



//PIADINA

Så fina bilder!

SV; Härligt! :)

Svar: Jag får nog också se vad som händer! :)

svar: va göru då? :)

fin design du har!:)

Hej! allt bra? :)

kram

/lena

sv: ja absolut! ^^



hur mår du idag?

jo det är bra :)

kram :)

/lena

Svar: Yesyes! :)

svar: jag och Martin sitter och väntar på att Erik ska komma hem :D

Jag har ju oxå haft en bra start på dagen :)

:D planer för ikväll? :)

/lena

SV: Jag svarar på kommentarer, haha ;) Dudå?

Åååh det är ju fantastiskt gott! :D

svar: ja :D

sv; yes, vad händer hos dig?(:

sv : tack :)

jag ska vara ensam hemma lite :D

kram

/lena

sv; ska börja plugga nu! haha, har inte hunnit börja än!<3

Härliga bilder!

Jag har pysslat med bilder, flyttat över bloggen till ny adress ( den adressen jag kommenterar ifrån) och kikat på skidskytte.



Vad pysslar du med idag ?

Kram

sv; Ja :)



vad händer ikväll då ;) ?

svar: han kom för en stund sen :D

SV: Vad roligt att höra! :D

Jaaadå, själv? :)<3

Hur är det idag då?:D

För mig var det födelsedagsfirande för en kompis som stod på schemat:) mycket trevligt!

oooh donken :D

Hockey är ändå nice! Själv lirade jag biljard igår. Utan framgång :P

jaddå :)

å vilken snygg header, älskar ditt hår :)

Fina bilder!:)

Sv. Hihi :D

hänt lita saker

mysigt!

härligt med sådana kvällar :D

sv- thihi jaa då!^^

sv; lugnt :D De är bara bra med mig! själv då? :) kram

oooh gottigt med nuggets =)

Aaaa så skönt! de går åt :P

snygg blogg!

-jag mår bara bra:)

VAD GÖR DURÅ?:D

sv- Hehe japp :) händer ikv?

Allt är bra med mig tack:)

Hur är det själv?



kram Frida

Härligt med en mysig kväll :D

Ge tips på min blogg, så får DU en länk :) Eller tipsa 3 saker får du en länk i meny och inlägg!

http://agnesjanson.blogg.se/2012/january/ge-mig-tips.html#comment

hejhej, hur är det med dig idag? :)

kram på dig.

Fin blogg och fina bilder !

jag myste med min pojkvän, hehe :D

åh älska ishockey!

:D

sv: ikväll så är det middag för mamma som fyller år och sen ska jag jobba natten.

vad görs imorgon ?

yess haha :D

sv: ja :)

bara bra själv? :)

har du nå tips på ngn jättebra skräckis? :)

sv; ja jätte mysigt :) haft en bra dag?

in och checka bloggen, du lär inte ångra dig! :D

uppdaterar flera gånger om dagen och gör allt för att underhålla er läsare!! följa varandra?

http://swaxu.bloggplatsen.se

sv: vad görs? :D

Sv: jaa verkligen! Hur har du haft det idag? :)

svar: ja :D

han lukta massa ko, så jag tvingade in honom i duschen, haha x)

härligt! jo de är bra:)

sv :D

va händer imorn?

sv: jo det är bra!! tack, du med. Vad ska du hitta på i morgon? :)

Varsågod ! , haft en bra dag ? :)

sv; grymt :D vilket hockeylag hejar du på ? ;)

hoppas du har en awesome lördagskväll! :)

nice!

Allt är bara bra, hur är det själv?:)

sv:; okej, lyssnar på musik ;)

sv: det är bra med mig med!

vad ska du göra ikväll? :)

härligt :D

:)

hejhej allt bra?

sv kul :D inget faktiskt :o

Ååh, jag var också och såg på hockey! :D



Kram!♥

svar: haha ja, usch va han luktade koskit x)

sv; det är bara bra med mig :)

sv: ska spela match oså.. :)

tack! allt bra med dig?:D

SV; det är bara bra med mig! :)

lät inte alls fel :D

Ha en fin kväll :)

sv: åh tack så mycket! detsamma :D

Härligt att höra :) Det är bra med mig :D

Såbra !

Jodå det kan man väll säga (:

Kul att du fick en så lyckad kväll! :D

sv- inte mkt här med :)

görs? :)

Godkväll, allt bra? kramis

Hej! fin header! :)

sv: hehe, okey =) ha det så mysigt i sängen ;P



Krami

Du verkar haft en bra kväll!

Tjena!

Just nu har jag en tävling uppe om att kunna vinna Curlformers från lockig.nu! Curlformers är som papiljotter fast mycket bekvämare, snyggare & bättre! :)



Checka in!

http://jalinns.se/2012/january/tavling-vinn-curlformers-lockignu.html

Sv; yes! Vad gör du?(:

sv: låter bra!

jodå jag mår bara fint! :)

jaa hihi :). hoppas du har en bra kväll!

sv; fan va kung du är!! jag med :D

Sv: härligt, jodå här med! :)

var med och tävla om veckans blogg!

www.nattstad.se/bergfanny :)

fin blogg, allt bra? :)

-Svar: Jag ska kanske dra till bästis <3

Hur har din dag varit? :D

Ohh så trevligt!



Sv: ja verkligen alla har typ d :p hehe sant :p

jaa :)

Gött, jo bra här med! Gör du? :)

sv: härligt! jo de är bra med mig tack :D händer imorgon då?

har du haft en bra dag? :D

Hur äre denna lördag kväll? :)

http://tippytoe.blogg.se/design/images/2012/lollo_185546432.jpg

Vi har precis ätit tacogratäng och nu ska jag göra iordning efterrätt och sen blir det att slå på en film.



Hur spenderar du kvällen då?

Kram

måste verkligen försöka åka ut till gotland snrta, många årsedan sist nu!

Det är riktigt mysigt med hockey må jag säga! Brukar inte kolla men min kompis drog dit mig för ett tag sen & det är så mysigt att sitta i ishallen med en värmande kopp kaffe i handen :D

Haha japp de är rätt länge :P

Åh din helg bjöd också på hockey :P

Kollar du ofta på hockey?























Follow my on Bloglovin







Trackback