man kan bara hoppas på det bästa!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag i skolan har jag fått mycket gjort, jag har jobbar hela tiden tills slutet och har fått massor av saker gjort. Jag har även hunnit skrivit ut alla mina CV här i skolan, så nu ska dom bara skickas iväg. Annars har jag inte gjort så mycket, bara jobbat och fixat bilderna som jag ska ha till min utställning. Och imorgon fortsätter jag med mina bilder som ska fixas.

Nu när vi slutar skolan ska jag ta bussen till Visby och senare ta bussen hem till min pojkvän. Till kvällen måste jag fixa lite saker och jag ska även plugga lite körkort om jag hinner. Jag får se hur mycket tid det blir kvar till min pojkvän, men honom ska jag nog hinna umgås med också. Annars är det inte hela världen för han vill säkert sitta och spela med sina vänner.

Vad har ni för er nu på eftermiddagen och kvällen?

Kommentarer

Svar: Tack du! :)

Hej fina, hoppas att du har haft en trevlig helg. Kram

-nyss kommit hem från tandläkaren:)

allt bra idag?:D

KRAMAR!

Allt bra med dig idag?

Vad duktig du är!!

Kikar förbi idag igen och lämnar lite tassavtryck efter mig!

Hoppas du har en lika fantastisk dag som jag har i solskenet :)



-----------------------

..::Fotobloggen om vikt & träning utan gym och dieter::..

Låter som en bra dag det där, mycket fin bild med! :) Börjar dock huttra bara av att se den. haha



sv: Skönt. :) Jag har varit i full färd med skidåkning och jobb idag, ska straxt ner till afterskin.

förlåt för sent svar!

ja :D allt bra med dig? :)

Fin bild! :)

sv; haha ja! :)

Vad ska du göra idag då? ;)

sv: vsg ;) läget idag? :P

kram

sv; tack så otroligt mycket, du är också söt!

tack :D

fin bild :)

Förlåt för sent svar, har varit i ÅREEEEE!



- jajamen ! allt bra? :D

söt bild:)

sv: japp ^^Haft en bra dag? :)

Spännande med utställningen! :D



Sv: ahh ^^

Verkar som en bra dag :)

taaack :D

sv: tack! :D

sv: tack åsmycket :D

sv: okej, jadå! :D

SV: ja, vad har du för tema i utställningen?

sV: nice :D jorå det är ganska bra ;)

Svar: Gött! :)

-jag mår sådär.. varit hos tandläkaren inte direkt de bästa.. menmen, vad gör durå?

KRAMAR!:D

- great :)

vad braa, här med :D

sv; Tack :)

okej, allt är bra :)

Vad gör du ?

sv: japp :)

fin bild! ^^

jo den va faktiskt jättebra!:) hade ingen skola idag och ingen imorgon heller:D

sv: varsegod! :D

sv; absolut allt är bra, hoppas allt är bra med dig också :D

sv: jag kollar på tv (: sj?

sv: okej ^^ hihi

Sv Jo tack det är kanon med mig :) Vad har du gjort idag då?

sv: hihi (:

vad har du gjort idag då? ^^

sv; härligt :)

svar: hehe ja :D

- Tack!

Har du mycket plugg?

sv: jag kollar på tv ^^

sv; det står i inlägget att kommentarer som inte tillhör läsarfråga- inlägget ska kommentera i andra inlägg. :)

sv' <3

sv: japp (:

vad ska du göra ikväll då? ^^

ja:D:D

sv: okej, vet inte :P

kanske kolla på tv (:

sv' tack detsamma!! <3

sv, tack :)

svar: hehe :D

sv: hihi, ja fast vet inte vad jag ska kolla på än ^^

svar: :) <3

sv' hihi <3

sv; lugnt :)

sv: hihi, jadå ^^ fast tror jag vet redan :P

svar: ^^ <3

sv: hehe, japp :D

sv: hehe ^^

görs?

Ska vi göra ett bloglovin byte?



Länkbyte?

Jo de blir hockey minst två gånger i veckan för mig. Min kille spelar i AIK och ja kollar på varje match :P























Follow my on Bloglovin







Trackback