Now you have to promise what you said


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Min kväl igår var faktiskt rätt bra om man inte tänker på att jag börjar bli lite halv sjuk. Jag hoppas inte min pojkvän blir sjuk och att det bara är något för dagen, för jag vill vara frisk. Min pojkvän drog just iväg till skolan, så jag ska lägga mig ner och vila.

Kvällen började med att jag lagade mat till min pojkvän och småsyskon, eftersom pappa skulle iväg. Vi åt även lite glass under kvällen, den glassen får oss att tänka på sommaren 2011. Därefter satt jag och min pojkvän och pratade medan vi väntade på att filmen skulle bli klar. Vi såg filmen ''jag saknar dig'' jag har hört att den ska vara bra. Filmen var sjukt bra, men det som var negativt var att jag grät under hela filmen eftersom den var så sorgsen. Efter filmen somnade vi båda snabbt.

Vad har ni för planer för dagen?
Missa inte frågestunden & tävlingarna.

Kommentarer

Samma här, vad ska du pyssla mer med idag?

Kram

Sv Det är kanon! :) Nåt kul planerat? :)

sv: hih kej, jo de ä bara bra med mig :D

låter som att du hade en awesome kväll igår ^^

svar: hehe ja, och nu ska jag fan hållat också! :)

svar: hade också en bra kväll igår, massa Vampire Diaries spel på fb :D

svar: ja!! :D

svar: ah ^^

svar: göre du :) äru hemma från skolan eller?

sv: okej, ja det hade jag (:



fin bild! ^^

Tack snälla! Håller tummarna, jättefina ju.

SV: ja det är den verkligen!

jodå allt är bra med mig, hur är det själv då?

kram!

Det är bara bra med mig :3 Har studiedag idag, så det är grymt!<3

sv: okej ^^

åh, vilken otur krya på dig! (:

Aa, men jag hade öppet hus på skolan i lördags så det känns rätt förtjänat ;)

Allt bra med dig?

sv: aw, tack :)

svar: mådde också lite illa igår kväll + va lite så här feber svag i kroppen, är det nu också, stackars oss :(

Brau med mig<3

sv: hihi :)



fin bild ^^

svar: men det är ju bra att du kan göra det hemma också! :)

Ja detsamma! :3

svar: :)

har du sett blogg.se nya framsida, om man söker på http://blogg.se/?! :O

sv: varsegod! (:

Inget speciellt tror jag... ska nog mest hänga med kompisar :) Sj?

svar: ja! :( men söker man på http://blogg.se/?next=/ så kommer man till den vanliga framsidan.

Mysigt!^^

sv: hihi, görs?

Haha, aa! :3

svar:* det står ju där, visa nya stilar, men va fan, då får dom fan inte ha det som blogg.se normala framsida! :O

sv: okej ^^

kollar på några klipp på YT m.m :)

hejhej, fin blogg hur har du det? <3

sv: hihi, japp :)

planer för helgen?

Hehe sött kort :D ser lite kallt ut dock

sv: okej, kul (:

ska nog bora ta det lugnt och kanske ta header bild med tjejerna på söndag ^^

sv: Jodå, det är bara bra med mig:) Själv?

sv: hihi, japp (:

fast måste typ vila nu så jag inte blir mer sjuk :P hehe

svar: mm, eller hur :O

sv: hihi, ja :P

har fett tråkigt nu, det är konstigt. när man är sjuk så saknar man nästan skolan men när man är i skolan så vill man vara sjuk ^^

vad bra :D jag har blivit sjuk :/

sV; bara bra, själv? :)

Jag tycker det kan vara rätt så "mysigt" med gråtfilmer ibland ^^

Håller tummarna att du ej blir sjuk

Grrryyym bloggg du har !! jag har kört igång länkbyte nu på min blogg ;) så varsågod kom in och fråga vad du vill ;)

svar: ja, fy! :(

vad händer i helgne?:D

sv: haha , aa :P det borde ju vara tvärt om! ^^

sv: nje, fixar lite inför jobbet ;)



Krami

nej :( Ska äntligen få jobba imorgon efter att varit ledig i veckan så vet inte om jag kmr kunna, är sjukt arg för att jag blivit sjuk just nu :(

sv: hihi, aa :P

tänk om det skulle vara tvärt om, skulle säkert vara roligare med skola då ^^

mhm :/

sv: hehe, okej ^^

aa, den kan vara okej ibland, men skulle inte direkt tacka nej till fler sovmorgonar :P

sv: hihi, ja :P

fast om man har fler somorgonar så slutar man väl senare? ^^

sv: hihi, aa jag med :P alltid på sista lektionen blir man typ fett trött ju ^^

Nej krya på dig! <3

svar: precis, blogg.se handlar ju inte bara om stil ju :S

sv; jodå de är bra :D

sv: japp:D vad ska du göra idag?:D

krya på dig!

Sv; jahh färge ju amizing!



Jo men bara bra. Själv? :)

sv: Vad bra! :) Idag ska jag försöka träffa min pojkvän och ha lite fredagsmys tror jag :)

Självdå?



Vad vare för glassort ni åt ? :) <3

sv: ja det är sant, och så får man huvudvärk av vätskebristen ^^



Har du några planer för ikväll då?

sv: hihi, ja :P

görs?

men tack så mycket:)

när kommer svaren på frågorna om din pojkvän?:)

söt bild förresten:)

sv: okej, vad pluggar du? ^^

jag kollar på tv :P

sv; jaha okej:)

vad handlade den där filmen om?:)

sv: okej, kul! :D

jaha! men nu känner jag ju igen den, den verkar sjukt bra..

haha ja, riktigt skönt med fredag! :)

sv: Åh vad mysigt!

Min syster var på Gotland i somras och tyckte det fanns så mycket glassorter att välja mellan som inte brukar finnas i Örebro :)

sv: okej :)

vad ska du göra ikväll då?

haha det hade nog jag också gjort;)

sv: okej, nice (:

typ fredagsmys ^^

Allt bra med dej idag? :)

Kram från Josefin.

Åh, krya på dig! Erkänn att det är skönt att gråta till film ibland? C:

sv: japp allt är bra,sj? =)

ja allt är bra med mig! har helg snart så fort lektionen slutar :p själv då? allt bra? :)

sv: japp :)

görs?

Håller med dig! Gör du något spännande där hemma? C:

sv: okej, vilken film? :)

jag håller på o lagar mat :P

jag gråter så jävla lätt till filmer så!:)

sv: okej (:

är den bra då? ^^

sv: okej, vad bra :D

alltid :)

nemen.. varför sådär? :/

hihi söt bild!

sv: hihi :)

vad har du gjort idag då?

haha vilken tur! :)

SVAR: Min dag har också varit bra.. :)

Söt bild! :D

sv: okej (:

typ inget spc, läst bloggar, kollat på tv m.m ^^

sv: japp ^^ hihi :)

svar: joodå det är bra med mej oxå :)

Ha en fin helg :))

sv: de är väl bara att gå in i progammet oh kolla vad den heter?? :P haha eller vill du inte dela med dig? ;)



trevlig helg ♥

Hej, allt bra med dig? händer ikväll? :)

Okej. Skönt. Jag kollar lite bloggar och väntar på att de andra ska sluta typ, hah. Nä men jag hade inget bättre för mig idag så jag drog hit. C:

Oh, tack för att du sa det. jag märkte inte. Hah. Sitter inte på min dator jue.

gullig!

Söt bild :)

Fin bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback