svar från frågestunden med Christoffer


Tack för alla frågor ni ställt till min underbara Christoffer, och tack för dom underbara svaren Älskling. Älskar att läsa savren, nu är det eran tur att läsa alla svar som har skrivit. Hoppas ni är nöjda med svaren, det är jag.

Hur länge har du och din flickvän vart tillsammans?
sv: 7 månader 23 dagar och 8 tim ungefär ;)

Vad är det bästa & sämsta med Beatrice?

sv: Det bästa är att hon är en sån underbar person som bryr sig om andra, det
sämsta är när hon ska åka hem men det får hon inte! :)

Hur träffades ni?
sv: Jag såg henne på Facebook och tyckte hon va söt så la till henne där sen börja vi skriva.
Men har skrivit hur vi träffades det står på hennes blogg. (läs mer tyck här)

Vad har du för intressen?
sv: Bilar, dator och Beatrice :)

Vad fick dig att vilja ha Beatrice?
sv: kände nästan direkt att hon va den rätta för mig och fick känslor typ direkt.

Vad var ditt första intryck när ni träffades?
sv: att hon va lite blyg men riktigt söt, men jag är inte så blyg så vi fick en konversation ändå.

vad betyder Beatrice för dej?

sv: Allt!

Hur trodde du att hon skulle vara som person?

sv: Hon såg snäll ut, sen när vi skrev märkte man det på henne att hon va jätte trevlig.

Och vilket är det bästa minnet du har med henne?
sv: Det finns många, men det måste vara i sommras när vi va ute och åkte båt.

Vilket är ditt drömresmål?

sv: Hawaii tror jag.

Har ni varit på någon resa tillsammans? Annars var skulle ni vilja åka?

sv: nej vi har inte varit det, vart hon vill åka dit åker vi :)

vad är det roligaste med Bea?
sv: att hon är speciell, på ett bra sätt då asså ;)

vad är det bästa som har hänt dej?
sv: Det är Beatrice :)

Vad fick dig att just falla för Beatrice?
sv: hennes underbara personlighet :)



Tycker du om Beatrice så mycket att du kan se er gamla i hop?
sv: Ja det är klart jag gör, hon är verkligen världens bästa!

Funderar du på att förlova dig med henne?

sv: Det är inget jag har funderat på ännu, men skulle kunna göra det.

Vad tycker dina föräldrar om Beatrice?
sv: Dom älskar henne för att hon är så snäll och omtänksam.

Hur länge va du kär i Beatrice innan ni blev tillsammans?
sv: Det va inte så länge innan. Men jag kände direkt att det va henne jag ville vara med.

Vad kallar du henne? Beatrice, Bea eller något annat?

sv: Det är oftast Bea ibland Beatrice för att få lite variation :)

Vad gjorde ni på första "dejten" ?
sv: Vi gick längs strand promenaden vid vattnet och prata,
sen satt vi oss och kolla ut på vattnet och pratade massa :)

Om du fick önska en romantisk kväll men din flicka hur skulle den vara?
sv: Först en fin middag sen, ligga och prata, för älskar att prata med henne för det går
verkligen att prata om allt med henne. Sen hitta på något roligt tex köra fyrhjuling och skratta massa.

Vad kan du inte leva utan ?
sv: Min Beatrice först och främst, sen kommer väl datan haha.
För den måste man ju så klart också ha :)

Vem lagar godast mat du eller hon ?
sv: Haha jag utan tvekan ;) inget illa menat Bea.

Läser du Beatrices blogg, om inte varför?

sv: nej jag läser faktiskt den väldigt sällan om hon inte ber mig kolla på den, varför vet jag inte
för det är hennes intresse och allt som hon skriver där vet jag redan för hon berättar det för mig så det blir bara så.

Vad tycker du om Beatrices blogg?
sv: Den är bra, hon lägger ner mycket tid på den så det lönar sig faktiskt.
Sen håller hon sig sysselsatt också ;)

Kommentarer

De tycker ja att du ska :D

Allt bra med dig idag? :D

Sv: tack så mkt vackra du!! söta ni är på bilden!

:)

sv: åh va mysigt! :D jag har precis städat huset, haha.



tack så mycket!

sv: :D



vad söta ni är tillsammans! :D

Vad ska du göra denna helg? :D

SV: Taack! :D

Så bra! :D Här är det toppen! :) Vad gör du då? :)

sv: :D

sv: vilken snäll pojkvän du har! ^^

tack! :)

sv: mysigt! :D

ska hem till gammlamormor och sen träffa en kompis :D<3

pfft, du gjorde det ja.

men nu är det så att du är snyggast!

Sugen på länkbyte bruttan :D

sv: hehe, missa frågestunden man hade inget på hjärtat iaf att fråga ;)



göru denna lördag?



Krami

naaww :D

SV: Hehe okej :)

Jag gör typ ingenting just nu ;)

Händer nåt ikväll då? :D

sv: tack! :) vad gör du? :D

sv: det var riktigt gott :)

sv:tackar :)

Hej hej!

Sugen på att komma igång med träningen men inte så van att träna eller det kanske inte är så kul?

Kika in hos mig så ska jag hjälpa dig, ett löpprogram på 12 veckor. Där jag kan hjälpa dig att nå dina mål, bli mer nöjd med dig och kanske få det där extra du vill fixa till tills sommaren?

Man kan alltid ge allt en chans, på måndag ska vi sätta igång.

Mer frågor och funderingar, kika in och kolla KATEGORIN: Löpprogram spring 5 km

Kram/ http://tres.blogg.se

sv: mysigt ;) jag ska göra lite hemma sysslor , träna och sedan chilla kvällen ;)



Krami

jaha synd :/

yes:D

allt bra? fin blogg! kram

Åh va skojigt! :) Låter som att du får en bra lördag :D



Vad kul att läsa alla frågor och svar! :>

Hahaha, supergulliga svar!

hoppas ni håller ihop föralltid, verkligen supergulliga!

Kul att läsa:)

sv: ha så kul! :)

Vad hittar du på idag?

Ha en fin lördag! :)

hjälp vad gulligt!! typ dööör!! <3

SUPER fin blogg!

awww va gulligt! ni är värkligen söta tsm!

Hej du! =)

Nu har jag för en gångsskull startat en "dagens blogg" eftersom jag inte gått med på länkbyten tidigare! Så gå kommentera gärna och få chansen att bli länkad inför min 800-1000 besökare! Ha en fin lördag :)



http://awagardi.blogg.se/2012/january/bli-dagens-blogg.html#comment

sv; godmorgon på dig med! Sovit gott?(:

fin bild och ni ser as bra ut tillsammans!:)

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad har du för dig då? :D

roligt att han ville svara på frågor :)

har nu en tävling på min blogg där man kan vinna valfri navelpiercing för ett värde av max 500kr. Superenkla regler för att vara med!



gå in på den här länken för att komma direkt till tävlingen: http://www.nattstad.se/ssaga?id=2423564

sv: yes! ha en bra lördag :D

SV: Åh jaså! Ja den är så hemsk ju :(

tack! :D

Åh den låter mysig den ska ja se :D

- varit med en kompis :)

åh så söt bild!

Sv: härligt, med mig är allt bra :D

Jo det är bra :)

Kram

/Lena

kul frågestund :D



btw, NU ÄR MIN FÖRSTA TÄVLING UPPE :D hoppas du vill vara med. Om många deltar kmr jag fortsätta med tävlingar :)kram ♥

Vad gulligt! =D

sv: okej ^^

Haft en bra dag?

åå förstår att du är nöjd med svaren. han verkar jätte gullig ju, du med :)



vill också ha en sån fin pojkvänn, fast när jag är lite äldre dårå ;)

Allt bra hjärtat? ♥

sv: allt bra? :D

Trevlig läsning! :)

sv; De var de också :D

grymt fin blogg!

kul om du gick in o kommentera min blogg. :)

sv: jao =)



Krami

åh vad gulligt att läsa :)

sv; Taack!!

Fin blogg du har sötis <3 !



Kolla gärna in min blogg och komementera jätte gärna <3 !



Kram på dig från mig <33

söööta!

sv: åh tack! allt bra idag? :)

jarå! :) planer för kvällen? :)

gullig pojkvän!

bra svar :)

Gött, jo bra! Gör du? :D

hej sötnos hoppas du har en bra lördag! puss och kram

Kan bara hålla med dig om de :D

Mycket söta svar där:)

Vilka gulliga svar :D <3 Han verkar vara en bra kille det där! Glad ja är för dig!



sv: Åh, då hoppas jag du fått en mycket bättre kväll idag söte! <3

Tänkte tipsa om en TÄVLING, VINN ETT VALRITT SMYCKE FÖR BÅDA KILLAR OCH TJEJER!!!

http://mohammedis.se/2012/january/tavling-vinn-ett-valfritt-smycke-fran-takkay-2.html#comment



Snälla va med, ju fler är med, desto roligare!

MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG ;) :D

Nu är dagens blogg uppe, missa inte : http://bexollila.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-hemliga-ordet.html#comment



+ videoblogg !

Kul o intressant :)

Fin blogg ! allt bra med dig ? :)

sv: hur har din dag vart då? :)

Ha en trevlig kväll! :)

Kram

sssååå sjukt fin blogg!!!! kolla jätte gärna in min blogg , kommentera nått sött? hihi... har frågestund med du hittar de om du bläddrar ner lite!!! vart på gotland bor du? :) kram<3

Haha, nej så gulligt!

Ska allt få min pojkvän att göra likadant någon gång ;)

Tack så mycket :)

Hur är det med dig då? Kram :)

så sött!

Hej :)

Hoppas du haft en bra lördag hittils.

Önskar dig en toppen kväll/natt! ;D KRAMIS

Aw söt bild där uppe! =)



sv: hihi ja visst är hon söt :D

Sv: hihi, jaaa :D

-jag gör inte så mycket, allt bra idag? kramis!:)

svar: åh tack :) detsamma!

Du har så fin blogg ! :)

Har nyss skapat en ny blogg, och behöver hjälp med att få fler besökaren, kan du hjälpa mig genom att göra ett länkbyte med mig ? :)

/L I S A

Gick tillbaks till min gamla blogg feliciaaulen.blogg.se och såg att du kommenterat den, har nu startat upp den nya på riktigt. ÄR ÄNTLIGEN TILLBAKS så du får gärna spana in den, nej det är ingen nödvändighet att flörta! räcker om du kollar haha (a' dåliga skämt är väl awesome?

SV: Tack så mycket!

fina svar där! söt kille du hittat :)

Varit med Marcus, Josefin o Viktor ^^

så söta:)

Guuud, så fin blogg, bilder och allt :D Sen bor du i gotland och där brukar jag faktiskt vara på sommaren!! tihih, typ varit där 14 somrar :D Kram och ha en toppen dag!

hej, har varit lite dålig på att svara på kommentarer nu det senaste. Men hoppas du har en bra helg! :)

Hej! Tänkte tipsa om min nya tävling där du kan vinna 3 valfria mobilskal:

http://adaras.se/2012/january/vinn-3st-valfria-mobilskal-fran-supplyse.html#comment



Hoppas du vill vara med :D

Kram

Hej var gärna med och delta i veckansblogg:)

läs reglerna noga och få några hundra mer besökare till din blogg.

http://tomagrens.blogg.se/2012/january/veckansblogg-1.html#comment

Åh vad gulligt, vad fin han är :)



sv:tusen tack!

Vilka roliga frågor, kändes kul att han fick vara med och svara. Även om det mesta handlade om dig ändå. ;D

Ni verkar passa superfint ihop! C:

Jätte fin blogg!

Har nyligen börjat blogga igen! allt bra ?<3

Sv Göttans! Allt bra med dig då? :)

SV; Det var ju inte så farligt :)

Jag hoppas att er kärlek varar för alltid! :)

Händer idag då? :)

sv: jaha:) igår gjorde jag mest ingenting:P

aaawwwww =)

sv: hihi ja :D

aww, söta svar :)

Tack så mycket :D

Allt bra? :)

Vad gulliga ni är!

SV: Härligt! jodå, det är bara bra! :)

Sv: Det är bara bra! Hur är det själv? :)

svar: ja :D

allt bra idag då Bea? :) <3

- ja det var awsome! :D



btw, gulliga svar :):):)

Sv: Vad härligt! :D

Ni verkar vara ett väldigt gulligt par!:)



Svar: TACK!:D























Follow my on Bloglovin







Trackback