say the words again, thanks


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm


Kommentarer

- Inte här heller, ska snart titta på film, tror jag.

Har du några planer för kvällen, då? =)

jättefin blogg! allt bra annars? :DD

sv; Vad gör du?(:

hoppas du får en fin kväll! :D

sv: jo det är bra :D

tittar lite på tv, har du gjort idag då ? :)

svar: Joo, det blir nog en hel del fotograferas för min del :)

sv, tack :)

jo bara bra :)

vad görs? :D

haft en bra dag då? :)

Sv: Nu förstod jag inte riktigt.. Men vinna vadå? haha

Så fint med frost!

Sv; typ om hur jag kan göra bilderna bättre osv?:DD

Jätte fin bild!

Ahaa okej! :D

hejsan! skulle vara gulligt av dig om du skulle kunna följa mig på BLOGLOVIN! :)



Sv Jajamen, Gjort nåt skoj ikväll?

SV: Varsegod :) <3

Gud vilken fin bild förresten!

sv; okej trevligt! jag har inga planer :)

Fint foto!! äru stockholmare? ^:)

-Svar: Tack detsamma! :D

Allt bra med dig? :)

Fin bild sötnos:)

Jättefina foton..

ta dig gärna en titt på min blogg :D

Vackert foto!

Sv; :)

snygg bild:)

hej! allt bra sötis? :) kramis!

Du tar otroligt snygga bilder :D

fin bild! :D

sv: härligt !! <3

härligt med frost :)

sv' yes :)

Fin bild:)

Sv Allt bra ikväll då?

fint!!

Vill åxå fota frostiga vinterbilder! NU!

så vackert

Ha en fin söndag

Bor du i stockholm :) <33

fint foto =)

vacker bild:)

okej vad bra, allt är bra :)

Vad ska du göra idag ?

Okej,svarar på kommentarer!:)

- :).

Så fin bild!

sv: tusen tack =) fin bild här med! kram

härligt :) är sjuk :/

sv: okej, jag ska titta på OTH :)

allt bra idag? :D

SV: Det ser jag gärna, säg till när bilderna ligger uppe! :)

ser kallt ut, burrr :)

att ta sådana bilder kan bli riktigt fina :D

Fin bild :)



sv. Jaha okej, men då fatta jag ^^

Fin bild!

fett fin bild! :D

sv: Det är bra, själv då? :)

fin bild :)

Vilken fin bild!♥

så fin bild :)

jättefin bild!

=)

Sjukt fin bild! :)

frisörsalong :)

åhåå så fin bild!



Härlig blogg!























Follow my on Bloglovin







Trackback