you and me alone


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag är det onsdag och för mig betyder det ledig eller vi har studiedag som nästan vi har varje onsdag. Skönt att få vara hemma, min rygg är inte alls så bra heller så det kan vara skönt att vara hemma. Efter tio timmar sömn vaknar jag med min pojkvän och vå båda är helt döda och trötta. Förstår inte varför? Kanske sovit för mycket? Idag har vi inte gjort så mycket, men vi har iallfall vart på en lång fotorunda. Inte för det är riktigt bra väder, men det fick gå. Det finns inte så mycket att ta kort på här han bor, men det var riktigt mysigt för jag har fått lärt mig en hel del som jag inte visste. Har vart den bästa fotorundan på länge för jag har aldrig skrattat så mycket. Plus att det blev många bilder, men kanske inte så snygga.

Igår när jag kom hem till min pojkvän satt vi oss båda vid våra datorer och var osocial, senare på kvällen såg vi film och somnade runt elva tiden. Idag tänkte jag sova länge eftersom min pojkvän skulle gå i skolan, men han fick veta att dom skulle vara lediga idag. Inte varje dag mitt i veckan man får en hel dag med sin pojkvän.

Vad har ni för er den här onsdagen?

Kommentarer

jag tvättar och har satt igång en diskmaskin :)

svar: varse! :) <3

okej, tog det bara lugnt igår:)

SV: Tack! :D

Vad är roligt? :)

sv: vad gör du? :)

Ska plugga och sedan vara med en kompis :)



Ha en fortsatt bra dag!

Jaha :D ja dina bilder är alltid fina :)

Hih i:) alltid sån känsla i bilderna!

Svar: Tack tack :)

svar: jodå, det är bättre, själv då? :)

hehe, gör dudå?

fina bilder!



sv; allt är bara bra med mig också :)

Ja :) vad gör du?

svar: jadu, det va en väldigt bra fråga... men du vet, hackers kan mycket, vissa hackers försöker ju få tag på kungliga hemligheter, det läste jag iaf på internet förra året,

halvsover och kollar film :P

Ne du inte mycket :)

Jadå :P

Händer sen?

sv: ska kolla på tv hihi :)

:)

Okej :) nej bara vila tror jag ;D

Härligt med ledig tid mitt i veckan! :)



Svar: Tack ska du ha :)

Skönt att börjat skolan igen?

hehe ja :) orkar inte göra något annat så ;D

svar: mm, bra fråga, men som du säger, dom har inte mycket för sig.

sv: ja massa :D

Fin blogg! följa varran via bloglovin om du gillar min blogg? :)

hehe kan ja töänka mig :)

aaw vad gullig du är!

Inte? :)

svar tack ! :)

svar: dom kan ju skaffa ett liv istället -.-

ja visst e vi mysiga haha :D

Ja :) orkar inte något när jag mår dåligt heller :P

allt bra annars :)?

tack :)

Hih :) haft en bra dag hittils?

svar: haha ja :)

fina bilder :)

sv: tusen tack gick kanon :)



Krami

Härliga bilder :)

Hej :)

längesen man tittade in här , har inte varit så aktiv i bloggen sen september .. men nu är jag tillbaka och håller på att läsa ikapp dom bloggarna jag följer :)

hoppas allt är bra med dig :)

Absolut! Haft en bra onsdag? :-D

bli dagens blogg för mina +500 besökare! ↓

http://amandapersson.blogg.se/2012/january/dagens-blogg-anmal-dig.html#comment :)

vad gött att det är bra, det är bra med mig med :)

Kul med fotorunda! =)

åh vad skönt !:D

Sv; jaa, rättså! :)

Vad har du gjort idag? :)

va söööt du är :S :) <33333

Allt bra idag? :)

sv: haha ja, vad händer ikväll? :)

skönt åhöra D:

Vad mysigt det låter, hoppas ni njöt av er lediga dag tillsammans :)

söt!

- yupP!

sv; ja eller hur :)

Fin blogg kolla gärna in min också så kan vi följa varandras

tack:D<3

Ja du så är det :)

okej, allt är bra :)

Vad gör du ?

sv; ingen orsak <3

- härligt, de är väl bra med mig :D

ne tänkte börja städa lite, sj då?

Såg det, jättekul! :-D

Den var med när man är inne på sin egen blogg av bilderna på sidan också :-)

åh så härligt :)

ja verkligen!

sv: så lite så :)

med mig är det bara bra, hur är det själv?

sv: härligt, allt är bra här med :)

Min man kommer inte förens sent då han tränarhela kvällen, bläää

Du vet inget jag kan blogga om eller, har lite bloggtorka.. Tips skulle inte sitta fel!

Sv; jaa, grymt! :D

Gokväll!

Allt bra med dig?

Kram

Hej! Jättefin blogg!

Vill du tjäna pengar på din blogg? Jätte enkelt, gå in på min blogg och klicka på annonsen längst upp!

Kram!

Önskar dig en mysig onsdagskväll! :)

sv: jao, lite nödvändiga sådär ;)



Krami

fina bilder tjejen. spana gärna in min senaste videoblogg :)

Mysigt! :)

Vad härligt! Jo, jag har haft en härlig och bra dag :-)

- Det är väl bra, lite trött på skolan redan liksom.

Hur mår du? :)

Vet inte om du gillar detta. Men jag kommer inte att ha möjlighet att bloga över helgen. Så jag har en frågestund. Ställa gärna en regäl fråga så blir jag glad! :)

Åh tack :)

Vilken otroligt mysig blogg du har! (:

sköööönt med ledighet :D skööööönt att få sova ut

vad gör du? :)

Sv Jodå jag har haft en riktigt soft dag kan man säga. Enda som hänt är bvcbesöket, som för övrigt gick kanonbra! Har inte gjort så mkt mer faktiskt, rensat upp grabbarnas rum - ser riktigt bra ut där inne, vilket det la förmodligen INTE kommer göra imorgon. Men man får glädjas så länge det varar ;) Vad ska du göra imorgon då? ;)

Sv: Okej, jag gillade den väldigt mycket i början, men stör mig på att K:et ser ut som ett R.. :( Lägger ut en bild sen när det är fördigt på vilken det blev :)

svar varsågod !:)

vad gör du denna kväll då?:)

Okej :) vad ska du handla?

haft en bra dag? :D

Tack :)

okej, svarar på kommentarer :)

Haft en bra dag ?

Tusen tack! Det är min lilla lägenhet, hihi!

Svara på '' Who is hottest'' och tävla om en länkning!

åh tack så jättemycket! gud vad gullig du är, du gjorde/gör mig på mycket bättre humör! säger detsamma om dig, önskar jag hade träffat dig i verkligheten, för du verkar vara en toppen tjej! :) du är också väldigt fin & klarar av mycket, tex det där med din förra kille. puss på dig! <3

Härligt med en ledig dag, jag har bara en lektion imorgon så nästan ledig :)



SV: :D

haft en bra dag? :)

Ny tävling på bloggen! Vinsten är en valfri earcuff! Var gärna med :D

http://smnmode.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-valfri-earcuff.html#comment

aa :)

så lite så:)



sv: nejj du är ju jätteduktig på att fota=)!!!

- jajamen, har du lyckats vända på dygnet nu när det är skola då? :D

okej så härligt :)

hihi

Hej!

Jag ville bara tipsa dig om att besöka min blogg idag. Detta eftersom jag anordnat lite roliga saker för att det är min födelsedag. Kolla runt lite i bloggen så hittar du nog ett inlägg du gillar.

Har även en tävling om en Goodiebag som du kan delta i!

Ha det bra:)

-Svar: Jag har bara suttit och kollat på ett bröllops video med mina kusiner.

Vilka fina bilder! :D

sv: okej vad bra :D

jo jag med!

hej var gärna med i min veckans blogg! :)

kram

Hhe ja

Riktigt fin blogg :)

Hej stumpilumpan" hur mår min gotlänning?

Gott!

Äter du något speciellt när du är sjuk? :)

sv: hihi :)

allt bra? :D

Veckans blogg finns nu hos mig!

Skynda att anmäla dig innan imorgon!

Här: http://laroses.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html

sv; Varsågod :).



PS. JAG KOMMER INTE SVARA PÅ SÅ MYCKET KOMMENTARER PÅ ETT TAG, PÅ GRUND AV ATT MIN HAND BLIVIT ÖVERANSTRÄNGD AV ALLT SKRIVANDE PÅ DATORN, SAMT KOMMENTERA MASSA BLOGGAR. LOVAR DU ATT LÄSA MIN BLOGG ÄVEN OM JAG INTE KOMMENTERAR PÅ ETT TAG, MEN KOMMER TILLBAKA SEN?

- tack så mycket :) själv då? :D

- hoppsan svarade till fel person nu ^^

men tack så mycket sötnos! :D

Svara gärna på '' who is hottest'' i min blogg och var med och tävla om en länkning hos mig!

sv; okej va bra. det är bara bra med mig också, lite öm bara :)

sv; okej va bra. det är bara bra med mig också, lite öm bara :)

Sv; vad har du hittat på ikväll då? :)

så lite så:)



tack så mycket:)!

Hej jag är med i en tävling hos http://aamandaolivia.devote.se/blogs/15775200/finalisterna-i-fototaevlingen.htm. Jag skulle bli glad om du kunde rösta på mig. Jag är nr 12.



Kram Amanda :)

- nice! går lite sisådär för mig med att vända tbx det, vart uppe sent varje kväll på lovet men jag kommer upp på morgonen iaf :)

sv: okej, ska snart packa :)

haft en bra onsdag? :D

Den har varit ganska så lugn ändå:)

detsamma!

Åh, tack! Det är faktiskt inte dyrt. Pappa köpte lägenheten så jag betalar 2000,- i hyra varje månad och då ingår vatten, el, värme och internet :-) Superbra!

haft en bra kväll:)?

Sha . hur är läget idag? (:

allt härligt med dig? :D

Skönt med studiedag! :)



sv: Ja men precis, de blir en liksom renare känsla. Hur länge den bevaras är ju en annan fråga. haha

sv: ja :D

sv; vad bra !

Vad gör du då? :)

Va mysigt med en heldag tillsammans med pojkvännen :)

ja jag förstår att det måste ha varit tufft! tack för ditt stöd! <3

SV; Jo det är bra.



Snart fredag, vad har du för planer i helgen?

kram

Underbart! :) Jag var i skolan, sen pluggade jag och sedan jobbade jag , nu ska jag äntligen sova! :)

sv: okej trivs du med det? :)

Härliga bilder! Det är bara bra, vad gör du?

kram

Shuuue! Tänkte bara kika in och säga att det just nu pågår en tävling i min blogg där just Du har chansen att vinna ett valfritt iPhoneskal! Hur najst är inte det!? :D



Delta här: http://babustyle.blogg.se/2012/january/tavling-vinn-ett-iphoneskal.html#comment



Om du är helt ointresserad, så ber jag om ursäkt för att jag störde.

sv; åh vad mysigt! Själv bor jag uppe på norrlandskusten, i staden skellefteå :D



har du för dig något speciellt denna vecka då?=)

äntligen kan det komma ut =) har bytt server därmed ett annat namn =) provaar här.

God natt! Sov så sött! :D

SV: Nej verkligen inte :/

Låter som ni haft en mysig dag idag iallafall :)

sv: feels good tihi :)

vad har du hittat på idag ?

Sv Imorgon blir det lugnt för min del faktiskt. Ska läsa tidningen då eftersom vi är med där - men annars är det lugnt serdu ;) Får försöka hitta på nåt, lekparken med barnen eller nåt :D Har ni kvar snön?

svar härligt !^^

planer inför idag? :)

:) ok

sv: hehe jao =)



Krami

sv: hehe jao =)

göru?



Krami























Follow my on Bloglovin







Trackback