you and me tonight


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Kommentarer

Va gärna med i veckans blogg :)

fin bild!

Sjukt Fin blogg! :D

Allt bra ?:)

Kram :)

sv: hehe okey =) kallt .. börjar du tina upp nurå? :D



själv är jag varmare än någonsin efter ett varmt bad :P



Krami

sv: tack, hur är de?:d

fin :)

Sv; Okej! :( varför inte? :'(

Sv: Trevligt :)

Har varit med kompisar osv :))

sv: okej, jadå ^^

görs?

sv samma :D

hej finis :) allt bra idag?

Fin blogg!

sv: härligt, jorrå helt okej!:)

Allt bra? :)

jaaa, älskar gotland!! :)

Haft en bra helg? :)

Glöm inte att Veckans blogg avgörs imorgon ;) Dax att amäla sig va?!

Ni gör det i länken nedan, Lycka till!

HÄR: http://daghjort.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-vinnare-2.html

Sv: okej, jag svarar på komentarer och lite så :)<3

Hej jätte fin blogg du har. Kom gärna och kolla på min:) Jag tänkte köra länkbyte, om du är intresserad hör av dig:)



Kram C'

sv: hihi :D

igår kväll kollade jag på film och åt B&J. hur har helgen varit

underbar bild!

Fint! :)



sv: haha, hoppas du slipper bli sjuk bara!

fin bild :D

sv: vad görs? :D

Planer för veckan då :D?

Sv: Hihi, görs nu??



Kram :)) <3

allt lugnt idag då? :)

fin bild :D

Hej fina du.

Vill du va me o tävla om att bli "VECKANS BLOGG"? Gå då in på www.elsaojulias.blogg.se

kram <3

lika fin denna!



puss

MUMS!:D

hihi ja :D



Vad har du för dig nu? :>

Mums :D inte hungrig längre! ;)

Fin :)

Sv: Kan du kanske säga något till mej ? :) <3

Fin skärpa på fotot.

sv; det är bra med mig med :)

Vilken fin blogg du har! :)

Hejhej, titta gärna in på min blogg och säg vad du tycker om låten som jag nyss la ut. :)

Tjoho :)

Hoppas du får ett bra slut på den här veckan :) kraaam

sv: ja ! Vad är det för väder hoss er då ? :)

sv; ohja! :)

Vacker bild :)

fin bild :)

Fin bild :D

sv: jo det är bra med mig! Vad gör du?(:

Har lagt ut en väska. Vad tycker du hiss eller diss? :)

Vilka fina bilder du tar! Mvh

sv; okej. allt bra?

ledsen för sent svar..

SV: Ohja :D

Någon som har något/några bra filmtips? Jag såg precis penguins poppers, rolig och otroligt söt film! (: att rekomendera!

Hihi ja resa är bäst :D

hoppas du haft en fin helg :) ♥

tjaa va använder du för sorts systemkamera(om de nu är en haha) :)

Lust o göra länkbyte oxå? :D

sv: Ja det är mysigt, men inte när man får ligga själv till en film då man inte är beredd på vad som ska hända :( haha ;)

Sv: hihi så lite så! :D kram

jättefina bilder du tar! :))

VACKERT :D Du är duktig på foto du.

Sv: Ah! Vad händer imorgon då? Måndag imorgon, såå segt!

oh what a beautiful pic! :)

Lottar just nu ut en VIT IPHONE 4S! Kostar ingenting att vara med!

Klicka dig in på http://competitionblogg.blogg.se/ för att vara med :D

Hej! Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg. Jag utser tre vinnare om en vecka :) Kram

http://saandratornblom.blogg.se/2012/january/veckans-blogg.html#comment

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

sv: mysigt de såg ut!

bara chill typ :)

åh, vilken härlig bild, får mig att tänka på sommaren:)

Psykisk sjuk mamma, syster som har sjukdomen vatten skalle, kidnappad och misshandlad - läs min blogg om min kamp men oxå om mitt liv som "Casan" en bitch med mål.. - http://casan.blogg.se

Fin bild :)

Jättefin blogg :)























Follow my on Bloglovin







Trackback