You made ​​me happy

Dom här sakerna kommer från kyssjohanna.se (finns massor av andra saker också)

När klockan blev runt åtta kom min syster och hämtade mig, under kvällen hade jag och min syster singstar match. Därefter pratade jag även med Tim & Christoffer i skype nästan två timmar, mycket mysigt. Jag somnade med en gång när jag stängde av datan och har sovit rätt gott förutom att jag bara vaknat till några gånger.

Ikväll blir nog planerna att min pojkvän kommer hit till min syster och hennes sambo. Vi ska laga en fin middag och sen ska vi även äta fruktsallad och mysa. Men vet inte om det är helt säkert ännu, men som det såg ut igår är det nästan helt säkert. Sen åker jag väl med min pojkvän hem till honom på lördagen sen bjuder hans pappa på god mat.

Äntligen fredag, vad ska ni gör den här fredagen?

Kommentarer

Den där webbshoppen är fantastisk :)



SV: :)

sv: allt bra? :D

Låter som en mysig helg med mycket god mat, ta lite kort på den så att man kan få inspiration till att laga mat själv ;)



SV: ja mycket :D

vilken av mina eventposebilder gillar du bäst gumman? ;)

riktigt fina :)

Åh,så mkt fint! Har faktiskt tänkt mig nå liknande örhängen som det längst ut till höger...

härligt, jo samma här:)

sv. härligt :) bra med mig. Händer hos dig?

Sv; Det är bra med mig med. Vad ska du göra idag då? :)

Sv; haha jaa, vem vet ;)

sv.Jo,jag så det... :(

Men jag tror StylebyTyra hade nå liknande...

Sv; haha nää, den har varit precis som alla andra dagar! dudå? :)

Du få ha en bra helg :)

tack snälla för det! :)



Älskar örhängena:O

haha hej!:D du får anmäla dig i dagensblogg istället.. jag var lite seg med att lägga upp den:) haha (den du anmälde dig i var gårdagens)

kram!:)

tack :D

hihi c:

sv: samma här, ska till syrran och hennes sambo och deras son :) ska bli hur mysigt som helst!

allt bra?

trevlig helg ♥

Fruktsallad låter gott!

kikar in och önskar dig en trevlig helg! :) kram

svar: ah, vem älskar inte helger liksom? :D

sv: åh tack :D allt bra med dig idag då? kram

Sv; Jag ska hitta på lite saker med mina kompisar, har studiedag idag ;)

sv: okej låter bra! snygga öronhänge:)

jag föll just av stolen för dem där är så himla snygg! :P

Hoppas att du får en fortsatt trevlig fredag den 13:e!

farligt snyggt!

sv: skönt att höra :D jodå allt är kanon här! kram

Sv; jaamen precis. Det är ju bara överdrivet med denna dag! :)

:)

Svar: Tack detsamma! =))

Super fine! :)



God helg :D

Sv; haha! :D

jaa, den är grymt snygg! :)

Sv; men vad har du för dig då? :)

Sv; härligt, samma. Ska snart tillbaka till skolan! :)

Så fina :)



Svara gärna på dagens fråga http://mmaolii.blogg.se/2012/january/pms-dag-odagens-fragadagens-lat.html#comment

Kram ^^

Mmm, riktigt gott :} skickar dig en!

Hej



Det är fredag och det innebär att jag sätter igång en tävling igen. :)

Är din blogg lite töngare än alla andras?

Tänkte väl.. då borde du delta i "helgens töngaste blogg"

Jag drar en vinnare på söndag och vinnaren länkas sen i min meny hela nästa vecka. Du märker att du har vunnit om din statistik ökar ;) Att lägga till mej på bloglovin är ett plus men inget måste.

http://stuumpan.blogg.se/2012/january/helgens-tongaste-blogg-3.html



Ha en bra fredag // issa

Riktigt fina!

finns så mycket fint där!



hoppas du får en bra helg, det låter så iallafall :)

Åh vad fina! :D

Skit snygga!! Skulle också vilja ha sånna!

grymt snygga smycket!

Loooove fjädrar"!!! Btw så är du vacker. :D

Vilka fina smycken! Jag gillar halsbandet:)

snygga

Vilka fina örhängen :)

den lila var ju bara för snygg!























Follow my on Bloglovin







Trackback