your kiss is the best


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Idag har jag självstudiedag och jag tycker det är sjukt skönt att vara hemma. Min pojkvän är iväg i skolan och kommer hem runt två tiden. När han kommer hem får vi se om det är fint väder och kanske ta en fotorunda? Det skulle inte vart helt fel.

Jag tänkte fixa lite bilder och även se till att ut och springa, men det beror vad det är för vänder. Hade var sjukt skönt att gå ut och springa en sväng. Annars har jag inte mycket planer för dagen, mest bara ta det lungt och njuta av dagen. Imorgon i skolan börjar jag med produktfotografering på riktigt, sjukt taggad. Och på fredag fortsätter jag att fota, sen är det äntligen helg igen!

Vad har ni för er den här onsdagen?

Kommentarer

ska snart till skolan :) dd

Sv; hade du en bra kväll igår? :)

Sv: Jaha vad kul! :) Hoppas det går bra!

vad skönt! :)

Hoppas du får dig en fin fotorunda :)

Skönt att springa ute:) fast kallt är det, kan jag tänka mig.

Skönt att vara hemma :)

EN barnfotografering, en gravidfotografering och en bröllopsfotografering :)



Allt bra ?

Kram

Denna onsdag sitter jag just nu i skolan vad gö du själv ?

jag sitter i skolan sa jag ju hehe

hahahaha okej!

klant

skönt att ha en dag där man bara kan ta den som den kommer :)

Sv: Tack! :)

Den parfymen har jag med haft, luktar jättegott =P



Ledig idag så ska bara göra massa tråkiga saker, städa, handla, tvätta.. Sj då? :)

sv: Tusen tack :)

vad har du för lektion då?:)

Läcker bild :)

Hej! kolla in min nyuppdaterade bloppis på:



http://clothesansstuff.blogg.se



först till kvarn! :)

sv' Va bra :) Min start på veckan har varit kanon! :)

Fin header :)

Hejdu! :) Jättefin & söt blogg! Hade blivit jätteglad om du hade tid och ville kolla in min..? :')



TIPS TIPS TIPS: http://aliciajasmine.blogg.se/2012/january/money-money-money.html - tjäna ruskigt mycket pengar på din blogg! Det funkar verkligen. Jag vet, man blir lite osäker på sånna här sidor, verkar för bra för att vara sant liksom - men nej, det här funkar! Jag har redan tjänat ihop över 700 kr och vet folk som tjänat flera tusen som dom får på sitt konto. det är grymt! give it a try :')

Åh vad fin blogg! Just nu sitter jag i skolan och fryser ihjäl, vad har du för dig? :)

Gör du gratis designer? Din blogg är sjukt fin! :D

svar: <3

sv: Gött att höra =) Det är gött här med ;)



Krami

sv; taack! :)

Sv; jodå, nog hade jag bra. jobbade så! ;)

kul med studiedag! :)

kul med studiedag! :)

kul med studiedag! :)

Vad duktig du är på att ta kort. Kram

Visstja! matte :)

Sv: åh, tråkigt.. :/

sv. tackar =)

Sv; bilrekondfirma! :) det jag jobbar med hela kvällarna! :)

ja verkligen!

skönt att vara hemma :)

allt bra då?

Sv; hehe härligt!! ^^

Svar: nja det kan bli ganska långtråkigt ibland, men ganska skönt att bara slappa en hel dag ändå! :)

svar: du med! :)

svar: varse :D

jag mår också bra hehehe

Älskar den där body buttern:)

Kul du är med på mest aktiv listan om du inte har sett det ;p

Fin blogg!:D

sv: jao göttgött =)



Krami

Gud vilka vackra foton du tar!

älskar det bodybuttern :D

sv: hihi =)



göru nurå?



Krami

jag har också en sådan parfym, älskar den! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback