Fullt upp hela tiden.

FotoFoto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Samsung Galaxy S II.
 
Har inte bloggat på en hel vecka och under en hel vecka har jag hunnit med massor av härliga saker. Under fyra dagar har jag hunnit med jobb och efter jobbet har jag ätit pizza, vart på några mini fester, vart ute och åkt bil och fotograferat. Känns faktiskt som bra dagar!
 
När man har vart ledig i tre dagar har man hunnit med tandläkaren, vart ute och åkt bil med fina vänner, vart på fårö några gånger, fikat, solat och badat. Har även hunnit träffat några familjemedlemar och vänner. Mina dagar har bjudit på regn och sol men även skratt och gråt. Idag har jag sovit bort hela dagen och vaknade nyss, under dagen ska jag fixa bilder och ta det lungt. Vad har ni haft för er i veckan?
 
 

Kommentarer

SV: Okej, härligt. Samma här :)
Tackar!

sv: Tack så mycket!
Haha förresten, har glömt att nämna att jag förra året var på ett litet ställe på södra Gotland som också hade en liten fotoutställning från en klass och där fanns duktiga du med ;)

Sv; tack :)

sv: jo tack, det är bara bra :) själv?

låter som en massa bra dagar :)

*svar:* varsågod! :)

btw, jag har bytt blogg, finns nu på *http://palin.blogg.se/*, min gamla blogg (http://malinpalinmaria.blogg.se/) tar jag bort ikväll. så besök min nya blogg istället :)

ha en bra söndag!

Gött, jo bra! Görs? :)

Okej, ska ta mig en dusch ;P

*svar:* ja! :)

sv: Haha, söt! Men det var riktigt coolt att se eftersom jag följer din blogg dessutom! :) <3

*svar:* jo, det blire nog! :)

Hej allt bra idag? :D

*svar:* yes :)

sv: härligt, jora de e bra :D
haru twitter isf lust att följa mig? jag kan följa dig med ;)

sv: härligt :)

SVAR: tack ! allt bra idag?:)

Allt bra med dig idag? ^^

sv: Haha nej! När jag sa att jag har en svaghet för svartvita bilder menar jag att jag älskar dem ;)

sv: hehe tack :)

sv: min twitter heter @FlizanLizan :D

sv: Det gör jag också:)

Yes :D Haft en bra helg?

Jo samma här :D

*svar:* hehe okej, vad visste du då? :)

sv: okej följer dig nu ;)

*svar:* okej! :) den här killen hittade jag på nån dejtingsajt, och där kunde jag inte chatta, så jag bad honom adda min fb, så vi känner varandra lite iaf, och han vill verkligen träffats, när vi lärt känna varandra lite bättre ^^

sv: okej najs :D

Sv; Härligt! jo det är super :)

Svar:
Tack! :)
Jag brukar fota mot min dörr för att den är vit, och ibland syns lite av min garderob med på bilden men då brukar jag klona bort den i photoshop så jag får en helt vit bakgrund :)

svar: tusen tack :)

Yes :)

Checka min blogg, släng in en kommentar och följ den den i bloglovin. Kram :)

sv; jadå!
Vad görs? :]

SV: Jo jag mår bra, vad gör du just nu? ^^

Svar:
Haha nej de kan man inte tro, men så är det :D
Tack så mycket!

snygg tröjja!

RE: haha okej, men jeans är snyggt! annars kan han ju ha någon skjorta eller liknande :) blir lite mer "finare" än vardagligt lixom hehe.

RE: haha snälla sno den av din bror ;) hihi. antar att du menar rutiga skjortor eller?

*svar:* ja, jag fick napp direkt, och han va den andra killen som hittade min sida :)

RE: haha ta ta ta! om han frågar dig varför så säger du "Malin sa att jag fick" :D haha.

haha ja låna av din bror :D blir bra ;)

hej! tipsa gärna om en eller flera bra filmer i min blogg! :)

sv; Varsågod & tack :) ♥

Hoppas allt är bra annars :)

SVAR: det är bra med mig med:)

Kul :)

sv; jaha okej, vi har alltid regn.....

*svar:* ja! :)

sv: Varsågod, det var så lite så :)

Jag har inte gjort så mycket den här veckan känns det som, det har varit så dåligt väder så jag har inte velat gå ut, haha. Hoppas verkligen på bättre sommarväder till nästa vecka!

sv: hihi tack! :D

SV: Jag svarar på kommentarer jag, haft en bra dag? :)

kram

sv: åh tack så mycket! :)

Hoppas du får en bra måndag! :)

Snygg kille ;)























Follow my on Bloglovin







Trackback