Fullt upp på sommarlovet!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm
 
Har jobbat under hela helgen och dom timmarna som jag inte har vart på jobbet, då har jag haft det fullt upp med studentmottagning, middag, vänner och sova såklart. Idag har jag jobbat tio timmar och jag har fått in lite mer pengar, det känns underbart. 
 
Fick hem mina kamera saker för två dagar sedan och jag har hunnit provat lite, men ni får veta lite senare vad det är för saker och om jag gillar dom. Resultat kommer i veckan, så glöm inte bort att kolla in om några dagar. Har ni vart lediga i helgen eller har ni jobbat?

Kommentarer

Hur mår du idag då finis? ^^

SV; Tack så mycket :D Åh, vad gott med pizza!

SV: tack :)

- mums vad gott =)

Vad jobbar du med? (:
SV; Tack så mycket! <3

- Ja jätte snyggt är det :)
Tack så mycket sötnos!

SV; Kul :)<3 Haha, så snäll du är, tack. Blir så glad över att du tycker det :)

åh va god pizzan ser ut! :D

*svar:* ja :D

SV: för tillfället är min blogg lösenordsskyddad, en person har orsakat massor av problem nu och skvallrat om allt jag skrivit till mina föräldrar -.-

Vill du ändå besöka bloggen användarnamn: sw lösenord: giraff

- det hoppas verkligen jag med :)

Grymt :D
kram

kul att tjäna lite pengar :)

fin blogg!! hoppas du haft en fin dag!
bloglovin byte?:)

Ja, jag ville verkligen stanna kvar:(

Gott det såg ut :)

Allt bra med dig?
Kram

haft en bra dag? :)

sv' jaaa :)

Kul med nya kamera saker:D Undrar vad de kan vara.
Ser gott ut med pizzan!

och åhjam jag hade underbart i Kalmar och skåne:D

sv. aa :)
hur är det med dig idag då!? :D

SV: jag bytte blogg helt och hållet :) http://blogofphoto.webblogg.se

mums vad gott! men du, kan vi inte fota er vid muren? :D typ vid ruinerna haha :)

*svar:* förstår det! :)

sv: Tack så mycket :D

Åh okej :/ Men krya på dig det sista då :)

Så lite så :)

jag var ledig men ska jobba helgen som kommer...men det är ju goa pengar:)

Hej finis!
Hoppas att du har haft en bra dag, kram :)

sv: åh tack! :D

jag har varit ledig hela helgen, tar det bara lugnt i min sommarstuga och så :)

Sv: Ja verkligen. Har du haft en bra dag? Blev lite sent svar då det varit så fullt upp. Kram

Grym blogg!!
Följa varann via bloglovin?

Sv: Tack så mycket! :)

Sv: Tack så mycket! :)

Ja:D























Follow my on Bloglovin







Trackback