GB GRÄDDGLASS SANDWICH - EN NY SMAK!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm
 
Jobbade ett långt pass i söndags och det gick faktiskt bra, men var väldigt trött efter jobbet. Idag när jag har vart ledig har jag passat på att vila ut, sov elva timmar inatt och tog två timmar powernap förut. Har vart på stranden med två fina personer och även gjort lite små saker. Ikväll har jag tagit ett kvällsdop med några vänner och nu tänkte jag bara se film och ta det lungt. Vad har ni själva haft för er för mysigt idag?
 
Bilder och information om mina nya kamera saker kommer imorgon. Tänkte bara berätta vad jag tycker om den här fantastiska glassen som jag åt idag, den är väldigt god och jag tycker ni verkligen bör smaka den. Om ni inte smakar den gör ni ett misstag, någon som har smakat den?

Kommentarer

RE: woho, sjukt taggad :D

Måste köpa, låter grymt gott!! :)

mums med glass!

RE: kommer bli så fint vid muren :) kanske finns något ställe muren är nära vatten? ^^

RE: då får du visa vägen sen ;)

RE: nej det tror jag inte, hon har precis flyttat dit. men annars får vi bara improvisera på lördagen då vi ska fota :)

Sv: Ja verkligen. Är allt bra?

Kul att du tipsar om glass:)

Jag har bara slappat idag:) förutom de två små promenaden jag gått.
Den glassen verkar god!

sv: Ja, det var så himla vackert där:D

sv; Tack så hemskt mycket!

nejmentitt, sandwich, borde josefine ta o köpa, japp!

håller med dig, möömss :D

Den har jag inte smakat, måste helt klart prova!

mums!

Åhh vad gott :)

Ska du inte fara mot Göteborg snart?:)

sv: Vad bra ;)

Åh, den glassen ser god ut! Smakar den likadant som sandwichglassen eller är det annorlunda?

sv: tack så mycket! :-)

- Den där är jätte god :D

det låter bra! :)

åh jag gillar inte den där glassen.. jag vet inte vad det är med den men jag mår illa när jag känner doften av den och smaken nej usch :(

haha, underbart!

Mums den där är supergod!

den dän där absolut en favorit!

Den där glassmaken är verkligen god! :)

Btw, har du gjort din design själv? Himla fin är den iaf! kram

Ååh, gott! Den vill jag smaka. ^__^

men gud va sugen jag blev på glass :o haha!

Åh smakar den som "den riktiga" sandwich glassen? :)

Då får man väl prova :) Vi har provat Nogger och 88, den sistnämnda var helt klart goooodast!























Follow my on Bloglovin







Trackback