Burning with anxiety.

 Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm
 
För några veckor sedan hade jag ångest för att sommaren är snart slut och jag har inte spciellt många sommarminnen och sommarbilder, något som gör mig ledsen. Jag har fortfarande ångest för det och försöker hitta på saker, men svårt när alla jobbar. Förutom att jag har ångest för det har jag även ångest för att att jag missar så många kändisar. Komma missa en hel drös till och det suger verkligen.
 
Först är det Erik Segerstedt & Amanda Fondell som jag missat. Har även missat Danny Saucedo &  Kenza Zouiten. Vet att det finns några som är kvar på ön, men jag kan inte springa runt och leta efter dom. Ingen chans att jag hittar dom, hade jag inte jobbat hade jag träffat dom alla. Eftersom det är min första sommar som 18 år hade det vart kul att festa lite extra men jobbet kommer i vägen, ännu mer ångest!

Kommentarer

jag har fortf inte fått mat :(

kenza är kvar! :)
sv: näe jag jobbar inte ;)

superhärlig blogg, riktigt fina bilder! :)

svar; tack! :)

Sv; Tack så mycket!^^
Hur är det?=)

*SVAR:* visst är det! älskar skjortan :D

vad menar du med att du har "missat" dem? när de uppträtt eller är de på samma plats som du?

Hej !
Allt bra med dig ?
Jag ville bara tipsa om att man nu kan vara med och tävla i min blogg om en drömvinst från miinto.se. Alltså, du väljer själv vad du vill vinna och ojojoj vad det finns fina grejer att välja på både till tjejer och killar ;)

Titta in och tävla om du är sugen !

http://moonzanna.se/2012/june/tavla-om-din-dromvinst.html#comment

Ja man har ångest för det är då ingen sommar att skryta med ännu =(

Fin bild

har bara ätit en macka :(

*SVAR:* då tipsar jag om h&m's! dom är assköna och sjukt billiga :D

Sv; Okej så bra:) Jo det är bra :D
Tack så mycket!^^

Åh du skulle du kunna göra mig en pytte tjänst?^^
Kan du gå in i din kodning och kolla vad ditt textsnitt heter som du har i dina inlägg?^^ Eller a hela kombinationen? Har letat efter de textsnittet as länge men vet inte vad de heter :/ De är ju typ de vanliga som finns överallt men det går verkligen inte för mig att hitta det haha :) Tack i så fall^^

sv: Åh tack så mycket! :)

sv: kul! hur mår du?:D

aw .. vad synd! Men det kommer säkert många fler tillfällen :)

Otroligt fin blog, fina bilder!

kik gärna in vår nya blogg www.floatchic.com hoppas att du finna något du tycker om där

ha en underbar dag xo

Det suger verkligen att sommaren snart är slut, jag har inte heller fått några sommarminnen..

Sv: Tack så mycket!

Åh, det är inte bra det. Känner ungefär samma, skulle jobba lite här på Gotland..fast nu blir det typ nästan tills jag ska åka hem vilket känns riktigt tråkigt.

Fin bild ;)

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

Fin bild!:D

Känner samma ångest som du ska du veta. Sommarvädret har förstört allt för mig.

* menade alltså att det bara varit regnigt och tråkigt som förstört allt. För här har vi inte haft bra väder i alla fall.

sv: tack fina du! :)

Hur har du det i sommar?

sv: härligt! det är bra här också :)

Okej, jag svarar på kommentarer och packar lite ;D

Vilken fin bild:D

Gud vilken härlig, fin blogg! :)

SV: Tack så jättemycket! :D

sv: vad görs? :D

sv: härligt o höra:) jodå allt rullar på:D

händer det nått kul tills helgen då? kram

sv: okej jag käkade nyss :P

Har också haft lite ångest över att sommaren snart är slut! Men det är ingen idé att tänka på det utan istället njuta av det som är kvar!

*SVAR:* hihi gör så :D

sv: Tack så mycket ! :)

Tackar! :)

Nytta går före nöje :/

sv: Tack!

sv: Det låter ungefär som min sommar det där. Stress, jobb men ändå lite roligheter där mellan när man väl hinner. :)

Åh asfjakldf fiiin desiign!

haru planer för helgen`?

Kram

vi får hoppas på bra väder när du kommer till göteborg:)

Super fin bild! :)

fin bild!:)

Härlig bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback