J O R D G U B B A R

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm
 
Ifredags skulle jag vara ledig men fick hoppa in och jobba, därefter åkte jag och ett gäng på fem personer in till Visby. Vi skulle lämna av en person men även äta lite mat, hela vägen tillbaka till landet var det åskväder. Jag älskar vädret så länge man inte är helt själv, när vi kom hem somnade vi efter en lång dag. Innan jag skulle jobba igår mellan 15:00-21:20 drog jag till stranden med Matilda för att bada och sola.
 
Under hela kvällen efter jobbet ägnade jag tid till att fixa lite små saker och sen firade jag även Kevin som fyllde 20 år i tisdags. Det blev en liten fest här hemma och vi somnade runt två inatt efter en lång dag. Idag har jag tagit en lång sovmorgon och ska strax iväg till jobbet. Ska fixa bilderna ikväll om jag hinner, annars imorgon på min lediga dag, lovar er att bilderna finns imorgon kväll. Vad har ni gjort för roligt i helgen?

Kommentarer

Mums :)

Mums :)

Låter som du haft det riktigt bra ändå :)

mm, har jorgubbar också här hemma.

gott med jordgubbar :)

Härligt! jo det är bra här förutom att vädret har blivit grått och trist;/

RE: haha sötis. det bästa är att du packar ner en hel del kläder med dig så jag får plocka ihop det som passar bäst :)

sv. idag har jag bara legat hemma och solat :)
har du några planer inför imorgon då? :)

hej vad fin blogg du har :) hur är det med dig idag? :)

mums!!
sv: varsegod:D

MÖÖMMSS

hihihi taack :)!! nej det är pappa som tagit bilderna haha
PUSS

Okej, jag svarar på kommentarer ;D

sv' superkul! :)

Gott:)

sv: så lite så! tack så mycket! <3 :)

hoppas att du får en härlig måndag!

kramar <3

visst är hon :)

mummmms!

jordgubbar är så sjuk gott! :D

Gott med jordgubbar :)

Det är bara bra

Vad gör du?
Kram

sv; samma här!
Önskar en super fin kväll! :)

åh va gott med jordgubbar! :D

Mums vad gott :)

Mumsigt :>

åh mums!

RE: haha det kommer bli jätte bra ska du se! så kan vi smsa under fredagen och bestämma lite mer om vad du ska ha med dig etc :)

mums med jordgubbar! :D

gott med jordgubbar!

sv: jao :)

åh villen härlig bild på jordgubbar! mums, haha ;)

vad jobbar du med??

kram <3 :)

gott med jordgubbar :D

Mums vad gott!

Jordgubbar kan då vara en av dom 3bästa sakerna med sommaren,ruskigt gott!:)

Jordgubbar är nog en av dom bästa sakerna under sommaren! mums:)























Follow my on Bloglovin







Trackback