Jobb, jobb och återigen jobb.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm
 
Jobbade som sagt mellan 15:00-21:15 och när jag kom hem igårkväll somnade jag nästan direkt eftersom jag var helt död. Idag hade jag tänkt fixa fram bilder så ni ser skillnaden på mina nya kamera saker, hade även tänkt njuta av min lediga dag. Men för kanske 20 minuter sedan fick jag veta att jag ska hoppa in och jobba mellan 13:00-21:15. Kommer vara lika död ikväll när jag kommer hem, men ska försöka fixa bilderna imorgon innan jag börjar jobbet. Ni får vänta lite till, ber om ursäkt att det tar tid. Vad har ni för planer för den här dagen?
 

Kommentarer

sv: okej, inte mycket. Hoppas på att solen kommer fram så jag kan sola lite, hhihi :)

sv; Tack så hemskt mycket :)

vad jobbar du med? jag ska också jobba ikväll, 14-21.45 :)

Sv- de är bra här med! :) vad ska du hitta på idag? :D

hejsan! vilken fin blogg du har :) allt bra?? :)

hoppas att du får en härlig fredag!

kram! :D

japp!

Hej! Hade vart kul om du vill delta i veckans blogg hos mig! http://belliz.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-v-26.html#comment

Var gärna med och tävla i våran sjuka tävling på http://nattstad.se/idioterna :) kram

hihi :)

Man hinner verkligen inte med bloggen när man jobbar, slutade mitt sommarjobb i kommunen idag men annars har bloggen nästan stått still. Roligt och få se skillnaden! :D längtar!

ha en bra helg!

Gött, jo bra! Görs? :D

Fin bild :)
Allt bra ?
Kram

Hej!
Nu har jag en grym fototävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb.se där du kan vinna en valfri produkt för max 200kr Läs mer här:
http://linneaphoto.blogg.se/2012/july/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment

Lycka till!
Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

Jag gillar din blogg! :)

not much!

sv' :)

Tack så mycket :)

SV: Men tack sötnos ^^

SV: Tack :)

fin bild.

RE: tack sötnos :)

hoho hur är det:D?

Anmäl dig gärna i veckans blogg!:D
Jag drar 5 nya vinnare varje söndag!
Länk till tävlningen:http://anneliih.blogg.se/2012/july/veckans-blogg-1.html#comment

hoppas att allt är bra med dig!

Fin bild!!

jo det är bara bra! :)

Fin bild :).

Så fint. :)

fin bild! :D

sv. tack =)

å vacker bild här ovan :)

Himla fin blogg, följer med bloglovin :)























Follow my on Bloglovin







Trackback