Resultat om mina nya kamera saker.

I den första bilder använder jag 52mm ett vanligt objektiv och i den andra bilden använder jag 52mm + Haida Close-up+10. Jag älskar filtret och är riktigt nöjd med resultatet, fler bilder kommer finnas i bloggen under dom senaste dagarna. Men här är lite smakprov om det här filtret.
Den första bilder är tagen med 52mm och den andra bilden är tagen med Fanicer 52mm wide angle leans 0.45x. Ett mycket bra vidvinkellins tycker jag, något jag tycker ni borde köpa. Det går att köpa till andra objektiv också. Blev väldigt nöjd med detta och dyrt var det inte.
Bild nummer ett är tagen med 28-80 mm och den andra bilden är tagen med Haida Skylight 58mm är ett kamerafilter som är svagt rosa-tonat. Det är bättre att använda filtret till porträtt, men har inte provat det riktigt ännu. Hoppas ni är nöjda med mina bilder och min text!

Kommentarer

Sv: Tack så jätte mycket:)

Hur mår du idag?
Kram

allt bra? :)

Fina bilder :)

jaa:D

Det sista var riktigt fint:D rosatoningen alltså.

Kul att se dina resultat:)

Sv; :)

sv: så lite så! :)

SV: Jag mår också bra:)

Vad gör du?
Kram

fina bilder också :D

*svar:* ja! :)

hoppas du får en bra tisdag! allt bra? :)

hoppas du får en bra tisdag! allt bra? :)

Jag kom till och med på att jag har ju redan ett skylight filter:) haha så bra koll jag har:P

Fina foton! :D

sv: tack!!

*svar:* varsågod :) <3

sv; jadå!
Vad görs? :)

*svar:* tack så mkt :)
btw, ser du tre eller fyra bilder i inlägget?

nice inlägg!!

Sv: Jo jag mår bra! :) Händer idag?

Fina pics!

har fototävling på bloggen, du kan vinna 150 kr på tvspelsweb!

*svar:* okej, va bra :) för jag såg bara tre bilder förut när inlägget kom upp på bloggen.

Yes! Läget? :)

ps. rösta gärna på min bild, nr. 3, här --> http://elsalouise.blogg.se/2012/july/finalister-i-fototavlingen-rosta.html
Tack på förhand!

Yes! Läget? :)

ps. rösta gärna på min bild, nr. 3, här --> http://elsalouise.blogg.se/2012/july/finalister-i-fototavlingen-rosta.html
Tack på förhand!

Ha en fin eftermiddag :)

Åh härliga bilder och vilken skillnad! :)
Fanicer 52mm wide angle leans 0.45x verkade vara riktigt bra :D det ska jag nog köpa, hur mycket kostade de?

hihi ja verkligen!! :D

fina bilder. Allt bra med dig? :)

sv; okej va bra. jo jag mår bara bra! :)ja en väldigt mysig resa!

sv; Eller hur :(

jag ska till Gotland på söndag och vara där en vecka! :)

sv: hur mår du?:D

vacker blogg! hur är det? :)

sv' :)

Sv: Jaa, det var riktigt mysigt :) och fina bilder det blev!

Kul med resultat :) Jag ska beställa vidvinkellinsen i augusti :D

Allt bra?
Kram

fina bilder :)

sv: haha eller hur^^

Tack så mycket!:)

Filter är verkligen awesome! :D

Spännande det lät med ett rosatonat filter! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback