Två dagar med mina tjejer.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon 28-80 mm
 
Under fredagen jobbade jag mellan 13:00-19:00 och efter jobbet hände inget spciellt, hängde med några vänner och somnade runt två tiden. När jag vaknade klockan fem dagen efter hade jag sovit tre timmar men det var bara att tagga jobb mellan 06:00-11:00. Under lördagen blev det en sväng in till Visby för att träffa min bror och senare på kvällen var jag med Humlan och Emilia. Vi hade Ziperallkväll och det var sjukt mysigt!!
 
Idag har jag vart med Humlan och Emilia igen, något som var väldigt mysigt. Vi tog bussen ut till Sudersand som ligger på Fårö för att sola. Dock var det väldigt mycket moln och vi blev inte bruna för att molnen kom. Vi valde fel stället för att sola, men vi hade det riktigt mysigt ändå!
 
 

Kommentarer

Hallå där!

Nu kör jag igång med ännu en "dagens blogg" tävling som jag avslutar imorgon.

följ instruktionerna, var med o tävla & ha chansen att vinna en länk till din blogg för mina ca 4000 unika.

direktlänk: http://eemmajanson.blogg.se/2012/july/dagens-blogg-1.html#comment

/Emma Janson♥

ja verkligen :d

sv: tack! :)
haha ja guud! Jag har redan börjat spara ihop lite! Haha, varför slösa upp sommarjobbspengarna nu när man kan spara dom till framtiden?

vill du handla oriflame produkter hos mig ? - http://www.nattstad.se/bexollila?id=3609337

Hej söta du!
Jag ville bara säga att jag har en tävling där du kan vinna presentkort värde 300:- till Dam & Knekt. http://hjjonsson.blogg.se/2012/july/tavling-damoknekt.html#comment

Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande. XOXO.

Hoppas du får en fortsatt grym kväll, kika gärna in på min blogg när du har tid. Tror inte att du kommer ångra dig <3

sv: härligt att höra, jora de e najs med mig :D

sv: Okej :) Försöker lära mig det här; http://www.youtube.com/watch?v=N3IcEuZeL68&feature=BFa&list=UUUg6ITk8zPAVX7dUX9rJC4g men det går inte så bra haha :) Men det ska gå !

Vad härligt gott, vad gullig du är

Åh vad gott det ser ut, på första bilden :)

Sv: tack så mycket :D

ne okej, allt bra annars då :)?

skönt och höra jo de e bra här med :D

i know :D

ösnka mig lycka till med att sluta röka :D

där var du elak...

Jo det går, kan min syster kan jag :)

sv: tack! :)

sv: Jobbar som assistent till en kille som har en cp skada :) roligt men tyvärr blir det lite mer jobb än vad jag trodde eftersom jag jobbade innan jag kom till gotland :/

Sv: Tack så mycket! :D

Åh vad gott med sallad!

FRÅGESTUND på min blogg. Fråga på!:D
http://wiidmarks.blogg.se/2012/july/ask-me.html#comment

sv; ja verkligen. allt bra?

så gott med sallad! :)

allt bra idag? :)
kram

Ohh sådan sallad är go samt trevligt att hänga med tjejerna

sv: härligt att höra, jora de e najs :D

fina bilder! :D

det är så fint på Gotland! Jag var där förra året och älskade det =)

Mumsigt :>

Riktigt skön blogg du har! Jag fastnade extra mycket för din frisyr, lägg gärna upp en bild på http://frisyrer2012.info så länkar vi till dig som tack! Vi har mkt trafik!!























Follow my on Bloglovin







Trackback