Två dagar under min härliga helg.

 
 
Bilderna kommer ifrån Instagram, följ mig beattriicee
 
Lördagen började med fem timmars jobb, efter tog jag mig hem för att sola eftersom det var fint väder. Under kvällen blev det grilllning hos Emilia och därefter drog vi iväg på en fest. Festen var faktiskt ganska rolig, men den slutar som alla andra festar med något dåligt.
 
Söndagen började med att jag kom med frukost på sängen till min pojkvän eftersom han fyllde 18 år. Runt tre tiden kom alla gäster och det blev smörgåstårta och andra goda saker. Dagen blev väldigt bra och massor av presenter fick han, all kärlek till mig egen favorit som nu är 18 år!!
 
vad har ni haft för er i helgen?
 

Kommentarer

- Härligt! :D Var gärna med i min fototävling, där du har chans att vinna en valfri produkt från Idiwa.se för max 150 kronor!

Fina bilder :)

sv: härligt, jora de e najs :D

sv: Tack. :)

sv: Härligt att höra! bara bra med mig :)

blir avis på henne...vill också träffa dig! :(

ha en bra kväll sötnso! :)

Allt bra? :D

sv; jadå! i helgen så var jag hemma och bada i poolen!
Önskar en underbar vecka!

Ohh så härligt

härliga pics :D

sv; ja :) jobbar du nåt i sommar?

Frågestund på bloggen! Vore glad om du lämnade en fråga + att du blir länkad! :D<3

vad jobbar du med :)?

sv: Har du träffat många bloggare?:)

Jävligt bra blogg du har tjejen! =)
Måste fråga hur gör du så att det bli transparent på dina bilder?
kram!

sorry för sent svar!:D
allt bra med dig? :D
vad händer imorgon? <3

Jättefina bilder och fin blogg! :)

Jättefina bilder och fin blogg! :)

ja det måste vi. du får höra av dig när du är i sthlm så gör jag detsamma när jag är på gottland. :)

jo det är toppen!:D<3

sv: asså när man pekar med muspekaren så blir det en effekt på dina bilder om du förstår? =)

Hej jag har dagens blogg på min blogg och undrar om du vill vara med skulle vara roligt länk till inlägget: http://ssofian.blogg.se/2012/august/dagens-blogg.html#comment

Hoppas det var okej att jag tipsade.

härliga bilder!

sv; Jag gillar den supermycket :) kram!

åh vilka mysiga bilder :)

Älskar den översta bilden, väldigt fin!

Så vacker översta bilden var!























Follow my on Bloglovin







Trackback