Att vara kär är den bästa känslan.


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Sigma DG 70-300mm

Under min kväll igår satt jag och pysslade med min bloggdesign, nu är det bara header som ska fixas sen är bloggen klar. Förutom att fixa med bloggen såg jag även en film med min pojkvän och därefter lyssnade vi på åskan och somnade, något jag älskar otroligt mycket!

Vill också ha nya blogg.se som alla andra har, känns som att det bara är jag som inte fått det. Idag har jag inget speciellt planerat, men senare mot kvällen ska jag till Visby för att träffa min bror. Vi tänkte äta lite kvällsmat och mysa. Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

Fin blogg du har=)



Kram!

sv: vad mysigt :D

Fin blogg du har!

Gå gärna in på www.nattstad.se/idioterna och svara på Dagens Fråga och var med i "Veckans Blogg" tävlingen! <3

Kram

sv: Ja visst! :) Nej det är inte alls svårt, kolla i detta inlägg -> http://www.designadinblogg.se/slideshow-i-headern-headern-byts-ut/

sv: varsågod! :)

sv: jag skulle vilja ha den senare när allting är färdigt, för just nu så är det dålig information om de nya systemet!

sv: jaa :D

kram

Nu fungerar nya blogg iallafall bra, när jag fick det så var det massa strul. Du får det nog snart:)

fin bild!

Fin bild :)

rubriken är så sant!:D<3

Jättefint foto! Idag har jag bara varit hemma :)

Allt bra med dig? ^^

Händer idag? :)

kram

usch, jag hatar åska :(

Måste säga att du har en väldigt fin blogg:)

Var gärna med och tävla om att få bli "veckans blogg hos oss på http://nattstad.se/idioterna :)

vacker bild som alltid beatrice! :D

kramis♥

Tack att du älskar bilden:D



Jag har inga planer för kvällen. Ska bara ta det lugnt och det är lika bra det eftersom jag är helt slut.

När lägger du in din nya design?:)

Sv. Varsegod!:)



Händer i veckan då??

sv: Okej va bra! :D Jo jag hade bara det bra ;)



Fin bild! :)

Sv. Hänga med kompisar & rida min ponny!:)

SV: Allt är bra med mig! Händer just nu? ^_^

Hej!!! Va gärna med i dagens blogg på min blogg, här: http://thesaraaaah.blogg.se/2012/june/dagens-blogg.html

Ja uppskattar verkligen om du är med. :)

(skriv bara "jag är med"



kram:)

härligt!:D

sv. Tack :) Alltid fina bilder här inne med, hoppas allt är bra med dig =)

sv' va bra! :)

fin bild :D
kram

-Okej, kul :) Jag har varit med en kompis och vi tog hand om mina hundar :)
Fin bild!

sv: ja:) vad har du gjort denna tisdag, mysigt det lät med din bror!:)

haft en bra vecka hittills? :D

härlig bild! :)

fin bild! :)

härlig bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback