Balen 2012


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Hade verkligen fullt upp hela dagen igår och därför bloggade jag inte. Först var jag och kollade på balen med Humlan, vi tog massor av bilder och var inte hemma förän klockan var 19:00. När jag kom hem umgicks jag med, Christoffer, Simon och Kevin. Senare mot kvällen såg jag och min pojkvän Big Brother finalen på datan och därefter var jag tvungen att sova. Här bjuder jag på en bild från balen igår, fler bilder kommer.

Har rätt fullt upp idag också, först har jag skola hela dagen och efter skolan ska jag vara med Humlan. Jag har ingen data fortfarande och därför kommer jag inte kunna blogga när jag är på landet. Men jag får se om jag lånar min systers data eller vad jag gör, vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer

sv tackar! :)

sv: Tack så jätte mycket! :D

Så himla fina!

allt bra:)?

Hej hej ^^

Allt bra? :)

Veckans blogg är utlottad, titta&se ifall det blev du? :D

om inte, anmäl dig gärna igen!

kramisar.

Hej!



Nu har jag en grym fototävling på bloggen i samarbete med tvspelsweb.se där du kan vinna en valfri produkt för max 250kr



Läs mer här: http://linneaphoto.blogg.se/2012/june/fototavling-i-samarbete-med-tvspelswebse.html#comment



Lycka till!



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

Det är bra, haft en bra dag?

Mysigt med bal:)

sv: hehe aa :P

men fin bild! :)

Sv; Tack så mycket! :D



Kanske har lust att kolla min nya blogg? :)

Skulle vara kul med några nya läsare!

http://ronjaceciliajansson.blogg.se

åhhhh herregud vad fina! ;)

sv; Tack så mycket! :)



Underbar bild, passar jättefint till bakgrunden!

Just nu har jag två helt grymma tävlingar i bloggen, var gärna med!



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling.html#comment



http://aamandaesberg.blogg.se/2012/may/tavling-fiskpredikyr.html#comment



(är du med i båda tävlingarna får du du dubbla vinstchanser)

mycket fin bild!:)

Sv: oh, jag ska också ha bal snart :P

jätte fin bild :)

läget? :D

Sv: Varsågod! :)

åh vad fin bild :)

är allt bra?

Vinnaren av Zipierallen är utsedd! Kolla din mejl :)



Hur är det? :)

fina ni är!

SV: förlåt för världens senaste svar! hoppas allt varit bra med dej! har du nått kul planerat för helgen? ha en bra dag!

Fin bild!

så fina!

svar: tack :) om du syftade på texten, så är det tyvärr inget fint i den alls.. :/

Har du firat nationaldagen något speciellt idag? :)

fin klänning:D



SV; Naw tackar så mycekt:3 Blir så Glad:3

Och säg gärna vad du tycker om mina "Why are you here" Modellbilder som jag har tagit:)

allt bra?

Kan du inte visa fler bilder från balen?

sv: Tack hehe ;)

Hej gumsan!

Allt bra ?

Kram























Follow my on Bloglovin







Trackback