Everyone has their own faults

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Eftersom jag inte började redigera alla studentbilder igår, får jag fixa det i några av dom här dagarna som kommer. Istället för att sitta hemma och fixa alla studentbilder följade jag med grabbarna ut på en fisketur och därefter var vi även i stan en stund. Vad hade ni för er igår?

Tänk just nu kunde jag vart i Stockholm för att se Rixfm Festivalen, men eftersom den resan blev avbokad ska jag iväg på studentmiddag istället. Studentmiddagen blir säkert bra, men hade verkligen sett framemot resan mer än alla annat. Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

SV: det är bara bra här :)

SV: tack :)

RE: hmm, jag kan prova.. skicka en kommentar med ditt lösen och inlogg....

SV; :D

härliga bilder! :)

bara bra med mig. själv?

sv: Det är bra, väldigt seg bara.. Hur är det själv? :)

Shuue! allt bra med dig? :)

gillar studentbilden :)

Har varit på konfirmation idag :)

Fick ni någon fisk ;D?

Vilka fina bilder :D

Önskar dig en fortsatt fin söndag :)

Görs?

Hoppas du haft en bra dag hittills! :D



Sv; Tack!

Kram

wow fina bilder!!

tack så mycket och detsamma. vad gör du nu?

Det är så himla fint med student tider! :D

Fick du någon fisk då?

nu har jag inte bara en fotoblogg , kika in och kolla vad bloggen mer kommer handla om och säg gärna vad du tycker om den iden ? :)

synd att det blev avbokat! Har inga speciella planer för idag.. :)

sv: okej! :)

-Jo det är skitbra med mig! :)

haft en bra helg? :)

SV: Tack:) Det är bra, sj? :D

sv: Varsågod! Haft en bra dag? :)

Grym blogg!

Bloglovin byte? :)

Åh så fina bilder! :D gillar den sista bilden med frysningen, härlig bild!

Grym blogg!

Bloglovin byte? :)

Fina bilder:)

Allt bra med dig? laddad inför en ny vecka??

hoppas du har haft en bra helg! :)

jag vill också ta studenten!

Åh vad härlig den andra bilden var! :)



Allt bra idag?

Va härligt! Med mig är det super bra!

Vill ge dig ett litet tips. Jag har precis gått med i en sida, du kanske redan är medlem vad vet jag? Men där man samlar poäng för att slutligen få presentkort på kläder. Det är väldigt enkelt och super bra. Via länken nedan blir du snabbt och enkelt både medlem och får instruktioner om hur du ska göra. Samtidigt hjälper du också mig att få poäng till ett presentkort. Dessutom kommer presentkortet direkt hem i din brev låda och är helt gratis! Låter det inte bra? Om du inte gillar "tipset" Ber jag om ursäkt...här är iallafall länken..

http://www.gratisklader.se/?r=202072



KRAM- ha en grym söndagskväll!

Grymma foton! :)

Hej, vill bara säga att jag tycker att du är sjukt fin! :D<3

Några planer för veckan som kommer? :D

Nu kan du vara med och tävla om att vinna månadens blogg på min blogg via detta inlägg är det bara att kommentera http://fitchis.blogg.se/2012/june/blog-of-the-month.html !

Kram

det funkar, sj? :)

Åh jag önskar också att jag var i sthlm på rix fm. Hade varit en perfekt dag. Men icke.. Kul med fiske förresten, fick du någon fångst? :)

hoppas du får en riktigt bra söndagskväll :)

Älskar sista bilden :D

sv; vad görs? :D

hej var gärna med i min fototävling här http://annamarialarssson.blogg.se/2012/june/tavling.html

Har frågestund på bloggen! Skulle vara jättegulligt om du skrev en fråga!

http://ellenwarsen.blogg.se/2012/june/fragestund.html

sv; kul och höra, det är bara bra :)

vad gör du?

sv. gött ;D jo bra med mig

sv: okej, jag tittar på tv :)

haft en bra söndag? :D

Sv: Jodå, det är bara bra med mig :) Själv då?

Åh vad härlig den andra bilden var!! :)

sv: okej <3

SV: Idag har jag klippt mig och jobbat med bloggen :) Har du haft en bra helg då?

Tack goding! :D



Snart ska jag gå och lägga mig så jag är pigg för möten och lite annat fix med företagen imorgon.



Vad ska du göra imorgon?

härliga bilder :D



sv: hihi,tack :D

kramis♥

Åh, underbar stundet bild där du!

fint!

Allt bra??

sv. Härligt :D samma här :D

sv: Haha okaj ;) Har du något tips på hur man får bra bilder på djur?



Fina bilder ;)

fin bild :D

Hej! Fin blogg :)

Skall vi göra ett bloglovin' byte? Skriv isåfall i en kommentar vilket nummer du blev så gör jag detsamma på dig! :D

Hoppas du har en fin dag vännen:)

sv; Det är fint! :)



Åh vad jag längtar till studenten!

åhh vill också ta!

sv: Ja, det var jättegott! Fina bilder btw :D

sv: okej, jag kollar tv nu:D

härligt med sommarlov? eller tagit studenten!?:D

sv: ja gör det! jag gillar det :)

sjukt härliga bilder!

riktigt grymma bilder! :D

Fina bilder :)

allt bra? :)

Tack! Jag blir så glad!

hejsan, nu har jag frågestund , säll mig gärna en fråga :) spamma frågan och det ör större chans att jag svara just på din! :)

hur mår du annars? :)

Vill du ha en populärare blogg?!

Var då med på veckansblogg på min blogg!

http://fantastique.blogg.se/

Vad väntar du på?

Ta chansen!!

fiina bilder!

Riktigt fina bilder!

Vad tråkigt att resan blev inställd... Men studentmiddagar brukar vara najs ändå ;) Jag visste inte ens om att rix fm festivalen var i helgen :P

Ja verkligen :(

sv: vsg!

Ha en toppen tisdag! :)

Jag gillar inte att be om tjänster så när jag gör det - då är det något jag verkligen vill. SNÄLLA, ge en ärlig röst i Miss Universe Sweden och jag kan inte tacka dig nog..



Föll på mållinjen i Miss World Sweden.. Här kommer min andra chans, hjälp mig?!



http://www.missuniverse-sweden.com/Miss-Universe-Rating/214/Emelie_Nielsen

skulle du kunna rösta på min blogg? <3

inlägget: http://johannalives.blogg.se/2012/june/triangelturnering.html

Hej!

nu är jag tillbaka med kommentarerna, har flyttat bloggen och kör en omstart :D

Så, allt bra med dig? detta blir ju ett rikgit sent svar! HIhi



Kram

ändå kul med studentmiddag! :)

Hej! Var med och TÄVLA om ett somrigt vår-kit på min blogg ♥

http://muzicmecupcake.blogg.se/2012/june/tavla-om-ett-somrigt-var-kit.html



Kramis ♥

Svar: Okej :) Nu var det så länge sedan så jag knappt minns vad vi pratade om :p Du kanske inte ens minns mig? :P Hur är läget med dig nuför tiden? Hänt något roligt på sistone? :) Kramar!

Nu har jag en fototävling igång! Det är med temat sommar.

Läs mer om tävlingen här: http://idahtt.blogg.se/2012/june/fototavling.html

Jag hoppas du deltar! Om du deltar, läs igenom reglerna noga!

Hoppas du fått en fin start på veckan

såg jättehärligt ut!

Har du testat nya blogg.se? Tycker du om det?

sv: Tack snälla! :D

sv: Tack snälla! :D

fina bilder .D

den sista bilden va fin! :D

Åh, vilka härliga bilder!!

den 2:a bilden var cool :)

Vad härlig andra bilder var :)























Follow my on Bloglovin







Trackback