Fixar lite små saker här i bloggen.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Som ni kanske ser har jag gjort om lite små saker här i bloggen och jag är inte riktigt klar ännu, har lite saker kvar att fixa. Tänkte ta en paus ifrån bloggen, men just när jag ska göra det råkar jag radera min inlägg som jag skrev tidigare idag. Hur lyckas man? Jag vet inte vilka som hade kommenterat i inlägget, hoppas ni kommer tillbaka ändå och lämnar ett spår. För övrigt ser ni någon skillnad här i bloggen?

Kommentarer

sv: hur lyder frågan? :P

sv: Tack så mycket! :)



Härlig bild!

Fint med det nya du har gjort på bloggen! ;)



Allt bra ? :D

sv: åh tack! :D

Fin bild, allt bra?

Du har ändrat bilderna i menyn? förlåt att jag inte är så uppmärksam på designs (för tillfället) men lite skillnad ser jag även om jag inte kan sätta fingret på vad:)

Snygg blogg!

Kram

snyggt :)

svar: tack! ^^

jaa synd att du inte var här förra helgen då var det grymt väder

ja precis!

hur länge var du här?

fin bild :D



sv: hehe tack :D

sv: när jag minskade så låg sakerna kvar, men det kan vara på olika internet länkar man använder sig av jag använder mig av google chrome :P

svar: varsågod! :D

ska du fixa ny header också eller? :)

svar: aha okej :)

svar: hehe okej, men övning ger ju färdighet! :)

sv: hihi varsågod! :)

Fin bild! :D



Bloglovinbyte? :)

Hej Sötis!

Jag har haft det svårt, fick en stroke i hjärnan och fått reda på att jag har epilepsi, och tre personer nära mig har försökt ta självmord! -men försöker vara stark. :)

svar: nej, dom försvinner inte :)

Hej, har du haft en bra helg än så länge? :)

Tack så mycket, försöker. Hoppas du fortsätter att läsa min blogg! :)

sv: de e sånt som e irriterande :P

allt bra med dig idag?

sv: Ja verkligen!

svar: firefox :) du då?

sv: det var det med :)



Hoppas det går bra med ändringarna i bloggen! :)

sv: okej :)

sv: Tack!

Ha en fin lördagskväll! :D

jo tack bara bra. göres?

sv: jo vet usch :P

svar: najs :) btw, kolla min blogg, vad tycjs om nya designen? :D

hoppas att du får en fin kväll! kram

tack :)

allt bra? :P

sv: Okej, då hänger jag med:D

Du tar jättefina bilder! :)

sv; okej va bra. det är bara med mig också! :)

sv: Det klarar du nog galant tror jag! :)

sv: Jo det är bara bra, man kunde ju önska att det var bättre väder bara ;)

sv; Så bra, samma här :)

vad gör du då? :D

sv: Tack!

Ha en fin söndag! :D

sv: jo det tycker jag!

Åh. Vilken vacker bild!

sv: Hihi :D

SVAR: Japp :D

Jag ser att det är lite skillnad iallafall! :)

Hoppas du får en fin dag!

Jadå! :D

Just nu lottar jag ut en gratis design på min blogg, mer info hittar du här: http://imagda.blogg.se/2012/june/vintage-design.html#comment

PK! ♥

sv: Jaa precis ;)

Mycket fin bild! kram ha en bra dag :)

haft en bra vecka? :D

Fin bild.

jadå :) lite tråkigt o va tillbaka till sverige bara!

hej super fin blogg , allt bra med dig? :]

kram!

Hejhej!



Var gärna med i dagens blogg hos mig, det skulle vara roligt om du ville!

Direktlänk till inlägget: www.elsalouise.blogg.se/2012/june/dagens-lasare.html



Ha det bra! :)

Fin bild!

sv: hihi jaa :D

Ha en fin kväll :D

sv; med mig är det toppen,självdå?:)

Ja :D

sv: Ja!

Vad gör du?:)

sv: Åh tack snälla!!! :D

kram

äääsh ingen fara sötis :)

såå fin bild !!!!

Kanon fin blogg har du! :D



Vill du ta chansen att bli månadens blogg och synas för mina 150-300 besökaren? :)



http://petrusson.blogg.se/2012/june/manadens-blogg.html#comment



/LISA PETRUSSON ♥

fina bilder :)

vem tror du vinner bigbrother???

Nice blogg! ;D

Vad har du gjort under helgen? =)

mmm ;D

så fin bild! :)

kram

va gärna med i min fototävling, pris: presentkort 150 på tvspelsweb & temat glädje! http://amandapersson.blogg.se/2012/june/fototavling-150-pa-tvspelsweb.html#comment























Follow my on Bloglovin







Trackback