Fringley.com - En bra sida för alla!

Den här hemsidan säljer, klockor, armband, ringar, halsband, öronhängen, glasögon & mönster som du kan ha på läpparna. Som sagt nästan allt finns här och du betalar bara för smycket eftersom det är frifrakt. Hur smart är inte det med att slippa betala frakt?

Alltid 60 dagars öppet köp, frifrakt och snabba leveranser & deras kundtjänst är väldigt bra om du har frågor. Varför köper du inte ett smycke där ifrån? Jag själv väntar på ett armband i från hemsidan. Kolla in hemsidan genom att trycka på bilden & köp något till dig själv.

Kommentarer

SV: Det är bra här med! Vad gör du då? :)

SVAR: yes :D

SV: tack :D

allt bra med dig idag sötnos?

Sv; allt är toppen här, solar & badar i Turkiet ;) allt bra med dog också? :)



Kram

sv: hihi ja :)

sv: hihi :)

ha en fin lördag :D

jo det funkar väl

sv: tack detsamma :)

sv: tack så jätte mycket! :D

sv; <3

Tipsar om hur du får längre & tjockare ögonfransar!!



http://isabellealberti.se/2012/june/kommer-ni-ihag.html#comment

sv: Jao ;)



Fina smycken, kanske är värt att kolla in där :)

SV: Jag tittar på tv och svarar på kommentarer! :)

ska du göra i kväll då?

det där är en awesome sida! :D

mest ta det lugnt och kanske städa lägenheten

Sv; så bra, förstår att du verkligen inte är avundsjuk ;)



Kram

händer i kväll?

Tack! Typ liknande som de översta där ju, hehe :D

Fett snygga armband :D

Svar: hehe :)

sv: härligt, jadå :D

same...funderar på att kanske köpa glass. :) hehehhe..xD

Jätte snygga är dem ;)

Sv; jasså, då har du missat något! Jag brukar bara göra tidsinställda inlägg, men nu köpte jag fri surf på hotellet i 1 vecka ;)

Det var inte igår :)

Hehe ja :)

hoppas att du får en fortsatt fin lördag :)

Åh vilken go hemsida! :o

Hur är det med dig idag då?? :)

hej! just nu har jag en liten frågestund i min blogg, och skulle vara jättesnällt om du skulle vilja ställa en eller flera frågor till mig? Den person som ställer den bästa frågan får en länkning!
mer information i bloggen.
http://mywesstroms.blogg.se/2012/june/kor-pa-en-liten-fragestund-ingen-fraga-ar-f.html#trackback
klicka där och kom direkt till inlägget, och om du inte gillar sånahär kommentarer ber jag om ursäkt och önskar dig en trevlig midsommar!























Follow my on Bloglovin







Trackback