GB GRÄDDGLASS NOGGER - EN GOD SMAK!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm
 
Skulle jobbat igår men eftersom jag är sjuk fick jag sjukanmäla mig. Under nästan hela kvällen och dagen såg jag film och tog det lungt, något som jag verkligen behövde. Idag mår jag mycket bättre och ska iväg till jobbet 15:00-21:15. Fast först vila lite extra innan jag ska iväg.
 
Beställde även lite kamera saker till min kamera igår och dom sakerna kommer den här veckan, helt underbart. Under dagen fick jag även ett sms om att min macbook är klar, vet ni hur lycklig jag är? Har saknat den enormt och den har vart borta mer än sex veckor. Imorgon hämtar jag min älskade macbook och på fredag ska mina kamera saker komma, kan veckan bli bättre? Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

åh vad gott :)

RE: oj det var en bra fråga.. var så länge sen haha! det är iaf i stilmallen, kolla där det står .image { vilket är långt ner på sidan!

sv: så lite så :)
kram

Sv: Ja, okej vad trevligt. Ska du göra något speciellt i Göteborg då eller? Kram

det där såg gott ut! :)

Hur mår du idag?:)

Kram

SV: Jag mår bara bra, händer just nu? ^^

SV; Tack så mycket (:
Härligt att du mår bättre idag!

åh måste testa, hur god på en skala 1-5? :D

hej är allt bra med dig idag? :D

SV; :) Vad har du beställt till kameran :d?

sv: vilket sammanträffande när du skrev sandwich, sitter just och äter på en sådan, haha :)
tror jag drar till ica och köper hem de!

Vad ska du göra i dag då? :)
kram

Sv: Precis! :D

SV: Det är bra med mig med:)

Vad hittar du på?
Kram

hejsan, allt bra med dig ? :)

Aww vad gott,gillar jordgubbssmaken bäst! :)

HEEJJ! SNÄLLA KAN DU GÖRA MIG EN TJÄNST?
SNÄLLA RÖSTA PÅ MIMMI!! HON BEHÖVER DIN RÖST! SNÄLLA SNÄLLA RÖSTA!! :D
DU KAN FÅ EN LÄKNING PÅ MIN BLOGG OM DU VILL MEN SNÄLLA RÖSTA PÅ HENNE!! MIMMI UMUTESI <3

http://plus-size.se/modelltavling/

Säg till mig sen efter du har röstat :D alla som röstar innan tävlingen avslutas får en länkning på bloggen!

Ser gott ut! :D
skönt att du är bättre! :D

Åh vad har du beställt för saker till kameran då? :D

Tack så mycket :)

tackar :)

Hej fina du!
Jag har alltid velat bli designer och har nu designat två väskor & tagit inspiration i aztec mönster och space mönster i en tävling Nelly.se har anordnat. Jag skulle bli JÄTTE JÄTTE GLAD om du ville rösta på mina två bidrag, och du skulle göra min dag! Jag lägger självklart till dig på bloglovin om du har det! Puss och kram.

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2449

http://designyourhandbag.nelly.com/?v=showbag&bag_id=2469

(Jag mailade dit och dem sa om det krånglar så testa vara utloggad från Facebook från början när du går in på sidan för att rösta. Och sedan logga in (för att godkänna röstningen) med hjälp av facebook efter du tryckt på knappen rösta.)

/ WWW.SOCOSY.BLOGG.SE

RE: låter bra det :)

SV: Sorry för sent svar! Just nu sitter jag och svarar på alla kommentarer jag fått när jag varit ute! Själv då?? ^^

Gjort idag? ;)

Gillar inte Nogger, men skulle vilja testa den nya 88an :)

Åh tack så mycket:) Den där glassen är så god!:D Kramar

sv: Det är bra här ;) Tur att du blev frisk :)

sv; ja. allt bra med dig? :)

Vad har du beställt för kamera saker?

Mums!
Sv: okej, jag mår bra:)

sv; DEt var supergott! :)

Sv: Det låter trevligt, Göteborg är ju så fint på sommaren. Har du några planer för dagen?

va gott!

Den där glassen är asgod :) har du testat 88:an och sandwichglassen ?
Kram

älskar den glassen! :) gillade du också den? :)

den är så sjuktgod!:)

okej jo men typ samma här!

glass är gott :D

sv: tack detsamma! :D
kram

YUMMIE :D

Mums med glass :)

Åh den glassen är så himla god! :3

gott!

Noggerglassen är överlägset godast!























Follow my on Bloglovin







Trackback