Min midsommarafton och midsommardag.

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon 28-80mm
 
Min midsommarafton var riktigt bra, började dagen med att jobba några timmar och därefter åkte jag och ett gäng ut till Fårö för att börja grilla och dricka. Vi satt mest och drack, grillade och pratade innan vi drog vidare till Sudersand. Vädret blev bara sämre och sämre under kvällen, men vi försöka göra det bästa av allt och fick en bra midsommarafton. Under hela natten och morgonen därpå regnade det konstant, men vi plockade ihop alla tält snabbt och drog hem för att torka. Hur var eran midsommarafton och eran midsommardag?
 
Under dagen igår åkte vi till Stenkyrka för att äta mat och efterrätt hemma hos Emma. Det var riktigt gott och mysigt, vi åkte även till Åminne ett tag och vi fick även tid att hälsa på Christoffers och Kevins faster. Kvällen slöt med att vi såg en film och därefter somnade vi som stockar.

Kommentarer

åh va jordgubbarna på den tårtan såg goda ut!! (Jag gillar ju inte tårta...xD)

fin tårta!! :D

hihihi ja!! :D fan va blogg.se dummar sig just nu...eller gör det bara det för mig?

åh vad gott! :)

sv' ja :)

Vad mysigt!:D

svar: tack detsamma! :)

jätte fin blogg du har!
kolla gärna på min och glöm inte att slänga in en kommentar :)

Varsågod, och tack!:)

Sv: Tack!<3

har nu kvällens blogg på bloggen , var gärna med i den :)

Sv. Tack så mycket! :D

28 juli ska du boka för mig ;)

Min midsommardag var däremot solig så det var helt perfekt:D det var första gången jag firade.
Tårtan ser god ut!

sv; Tack så hemskt mycket söta du :)

Vilken fin tårta :)

Härlig midsommar verkar du ha haft! :D

Gud vilken fint tårta!:D

sv: Tack så mycket! :)

Sv: De är bara bra själv? :D<3

haft en bra dag då?

Tacktack!:)

sv' ja!

krånglar blogg.se för dig också? :/

mums!

hoppas du har haft en bra dag!

yummie! :D

Gud så gott det ser ut, & så fin bild :D

Fin blogg! Verkligen!
Allt bra med dig idag?

Fin blogg! :) Verkligen!
Allt bra med dig idag?

mums!

sv: aw tack sötis :D
kram

Super fin blogg!
Allt bra idag? ;-)

super fin blogg verkligen !
kolla gärna in min så gör du mig glad :D

allt bra idag? :)

Min midsommarhelg var super bra :D

Fin tårta & bra blogg! :)

Låter som en mysig midsommar:)

sv: härligt att höra:D

sv: härligt att höra:D

sv; åh tack sötis !:D

hoppas du får en fin dag, fast det regnar

Mums, jisses vad god den ser ut! :3

Var på Gotland bor du? :)

myys! älskar jordgubbar :')

ser gott ut c:
kram

Lät riktigt bra, din midsommar! Min var också grym, ska lägga upp lite bilder från den snart :)

Mumsigt :>

Tårtan ser god ut har du gjort den själv?

Mumsigt ;)

ps: Tycker jättemycket om din blogg och har själv startat en ny efter 4 år på samma! Har du lust att bara kika in och lämna en kommentar vad du tycker? Kram på dig!























Follow my on Bloglovin







Trackback