purple and green

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Kommentarer

Super fin bild! :-)

Så fint och somrigt :)

Kanon fin bild :D

kramis♥

va fin bild :D

fin fin bild:)

tyck gärna till om min dagens look:D

Härlig bild:)

sv: japp :)

hur mår du idag? :D

Godmorgon! Fin bild:)

Gud vilken härlig bild!

Ha en fin dag! :D

SV: :) Fin bild!

vad gör du:)

förlåt för sent svar! Det har varit sjukt mycket nu att jag inte riktigt hunnit med att blogga men nu är jag nog tillbaka igen. :) allt bra med dig?

fin bild! :)

sv: härligt, jadå :D

sv: aa :)

Absolut :)

sv: okej, är hemma och chillar på hål timmen :D

sv: japp ;9 Hahha. allt bra? :D

sv: japp ;) Hahha. allt bra? :D

sv: hehe japp :)

allt bra? =)

fint

sv: några planer för dagen? :D

Jättefin bild, sköna färger :)

Fixar mig:)

så vackert,

Vilken fin bild! :D

SVAR: okej :D

tack!

fin bild :D

jag ska inte heller göra så mycket. Fira min mamma imorgon och sen får vi se :)

sv; härligt o höra, ja mår också bra!:)



jätte fin bild!;)

allt bra? :)

HIHI :D

fin bild tjejen!!!

Härligt o höra, jag mår bara bra idag! :)

haha men tack :D

sv; jadå, vad görs? =)

Vacker bild!

Det är finfint med oss, vad gör du?

Kram

fin bild! :D

Vad ska du göra för kul i helgen? :)

Sv; hihi:)

Fin bild!

Ha en bra kväll! ♥

sv: varsegod :D

Sv; Så lite så :)

sv; låter trevligt :)

min dag har varit riktigt bra :D

händer ikväll? ;D

fin bild :)

jo det är bra med mig med. göres?

sv: nä inte mkt :P

Skulle du kunna hjälpa mig att välja jeansshorts till avslutningen? För jag kan verkligen inte bestämma mig!

sv: Jaha, åh det låter mysigt! :) Nej, själv ska jag bara vara tråkig och jobba hela helgen ;)

Vad gör du ikväll?

Jätte fin bild! :D



Hade du det bra i stockholm då?

Ja! :) haft en bra fredag? :)

jadå, absolut :)

sv: händer i helgen då? :D

Fin blogg! Allt bra?:))

SV: vad härligt att du är tillbaka! jag mår bara bra. har varit på en studentmottagning idag och sen jobba hela helgen :( allting bra med dej? har du haft en bra fredag?

sv: Nej, det känns inte så speciellt lockande faktiskt :( Men desto roligare blir det väl förhoppningsvis när lönen kommer sen! ;)

Nice blogg! ;D

Vad ska du göra på helgen? =)

sv; japp! allt bra? :)

så underbart!

Sv; Det var sjukt underbart också:)

Sv: varsågod :D

Tjenatjena! Ville bara säga att just nu är det frågestund på min blogg. En fråga = länkning, passa på att fråga vad ni vill. Svarar på allt. Frågestunden avslutass 3/6



http://malinbkarlsson.blogg.se/2012/june/fragestund-avslutas-36-fram-tills-dess-fr.html#comment

lyssnar på musik och ska snart sova

sv; härligt! jo det är bra! :D

sv; Tack! :D



Fin bild!! :)

Fin bild :)

Riktigt fin bild :)

Lika fint som alltid! :D

sv: Det är bara bra :)

fin bild!

Lust att rösta på mitt bidrag i en fototävling ? Den som röstar får en länk i min blogg :D

http://bysaandra.webblogg.se/2012/june/3-bilder-du-valjer-en-vinnare.html#comment



Är bidrag nummer 2 :D

vackert! Älskar att fota blommor :D

grymt fin bild :)



Ps, kolla gärna in på min makeup blogg

och få lite inspiration till en snygg sommar

sminkning :)

Ursäkta om du inte gillar reklam!

Fin bild :)

Så tjusigt. :)























Follow my on Bloglovin







Trackback