Underbart att ha sommarlov, kärlek!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Har haft rätt fullt upp dom senaste dagarna och jag ber om ursäkt för att jag är dålig på att blogga. Lite saker som hänt dom senaste dagarna, studentmottagning, vart ute i solen, umgås med fina personer, haft skolavslutning och många andra saker.  Idag fick vi äntligen sommarlov och nu ska jag bara njuta tills jag börjar och jobba i slutet av den här månaden. Vad har ni haft för er under dom senaste dagarna?

Kommentarer

- Det är jätte bra själv dÅ? :)

aha oj, nu? :P

sv: tack så mycket! :)

bara bra med mig :D

sv: åh tack =) fin bild här med! kram

hehe härligt! :D

sv: Jo det är bara finfint! Jobbar sista dagen i morgon för denna vecka, så får lång helg, så det ska bli himla skönt! Själv då? :)

härlig bild :D

SV: Det är bara bra med mig, själv då? Kram :)

sv:hehe, ja det var väldigt gott! :D

hehe, jag läste texten i inlägget ovan och först läste jag lite snabbt, då såg det ut som att det stod "Lite saker som hänt dom senaste dagarna, sumobrottning....." haha :P

sommarlov <3

sv; okejokej, inget speciellt :)

Vad har du gjort i veckan än så länge?

Ja verkligen! ha en fin kväll, trots att den är snart slut!KRAM

sv: Aa okej, det är precis så mina katter är! Antingen går de fram till mig så att man får en bild på deras rygg, eller så tittar de åt ett helt annat håll... ;)

Hej! Vad tror du om nya blogg.se, tror du det blir en succé? :)

Gud vad roligt med studentmottagning. Själv får jag vänta några år till jag får gå på en. Min brorsa går inte ut förrän om två år.



jag sitter på jobbet i vanlig ordning, sedan ska jag på personafest. SJälv då?

fin!



RE: det var super gott :D

SVAR: Bara bra, själv? :D



PS. TÄVLA GÄRNA (Om du inte redan är med?): http://angelica.blogg.se/2012/june/tavling-vinn-valfri-vara-hos-erikasgarderob.html

RE: såg det :) för kolla på det sen!

sv: Hihi :D Allt bra ? :D

Haha, jag önskar att jag slapp prova det. Så arg är jag;)

va händer idag då :)?

jättefin bild! :D

har du det nya blogg.se?

Okej :) Är det du som gjort din design på bloggen? Tycker den är fin! Skulle gärna vilja ha hjälp med det på en hockeyblogg som jag driver.

sv: Nej det finns en knapp där man kan välja att ha det gamla igen, men om jag väljer den så är mina kommentarer jätte konstiga och jag kan inte godkänna dem, bara radera dem.

sv: Nej vänta hellre tills allt är helt klart..

sv: Härligt :D Samma häär r:D

Jo, jag läste det på twitter, vad synd! Nästa gång får du åka ändå och hänga med mig ;)

RE: jag gillar'r men de strular jätte mycket just nu! men det är inte så konstigt, det är ju inte färdigt ännu :)

Sv; Okej. Men du har inte fått hjälp från någon annan person med designen väl? Allt detta har du skapat på egen hand, med blogg.se design grejer och kodat lite själv?

sv: :)

Låter klokt;)

kul med skolavslutning student oc allt :D

Verkligen :( hur mår du dÅ?

sv: Tack så mycket!

Jaha okej, snällt :) Du tror inte jag skulle kunna få hjälp av dig och fixa till min hockeyblogg, afterice.se? :)

tacK:)

Vad ska du göra idag då?:)

Hej va gärna med i min veckans grymmaste.

så härligt :D grymt med sommarlov!

så fin hon är :D























Follow my on Bloglovin







Trackback