you're like a book, has a beginning and an end.


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Kevin och Christoffer tog med mig ut på en roadtrip på Fårö och jag fick lära mig många nya saker om våran lilla ö. Under kvällen såg vi filmen bröllopsprovet och även filmen iskallt, vi fick en väldigt bra lördag. Vad gjorde ni själva i lördagskväll?

Vi började våran söndag med att sitta i solen och prata och därefter drog vi in till stan för att äta och träffa några personer. Under kvällen var vi med några fler vänner och vi gjorde inget mer speciellt än att åka fyrhjuling med vagn. Jag lovar att bli bättre på att blogga. Under veckan ska jag jobba och även hinna göra andra saker, taggar även till midsommar på fredag. Vad gjorde ni själva igår under dagen?

Kommentarer

sv: häärligt:) hur mår du idag?:D

Mums! :)

gött;D

vad söt du är :)

Vad händer idag då? :)

Okej, jag ska dra in till stan och shoppa tror jag! :)

sv; tack! :)

Sv: tack så mycket! :D vilken fin blogg du har!



åååhhh, va gott med pizza :D

svar: ja! :) ska nog göra en hemmagjord pizzamacka tills kvällsmat ikväll ^^

svar: tack så otroligt mycket :D

Svar: Tusen tack du! :)

svar: ah det ska jag :)

Hoppas att du har haft en bra dag! :)

Svar: Tack igen, hehe ;)

sv: allt bra? :)

Hej hej, allt bra med dig? :D

kram

Vilken film var bäst av bröllopsprovet och iskallt? :)

svar: ja :D

sv: vad bra, det är toppen här med :)

kram!

svar: hehe ja :)

Gott med pizza.



ja! :D

åh det där såg himla gott ut :O

Sv: tack tack :)

Hej! Har du provat ögonfransförlängning någon gång? :) Kramar! h

Hejsan, nu är bloggen igång igen :)



http://utseendebesatt.blogg.se

sv: aa :)

sv: tack så mycket :)

Mums!























Follow my on Bloglovin







Trackback