9 månader med Christoffer idag!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Jag tänkte inte säga så mycket om min rubrik, den är rätt självklar. Det känns skönt att vara tillbaka i skolan efter sportlovet, dock gillar jag inte vårat nya schema. Under hela dagen idag har vi haft Svenska B och vi började med ett arbete som ska vara klart om två veckor. Jag gillar inte arbetet riktigt eftersom det inte är min grej, men det blir nog bätrre när jag kommer in i arbetet.

För nästan en timme sen kom jag hem till Christoffer och jag har inte gjort så mycket ännu. Just nu tänkte jag lägga mig i sängen och se en film, känner mig trött och mår inte helt bra heller.

Vad har ni gjort för roligt idag och vad händer ikväll?

Kommentarer

Grattis! :D <3

svar: <3

händer i kväll?

vsg :)

lika fin bild som alltid sötis!

Ja absolut:) Fin bild!

vsg :D

sv; allt är bara bra med mig, sjukt seg dag bara :) allt bra med dig då ? <3

Jadå hih :D

Grattis till er!

Tjena snygging!

Du missar inte Dagens blogg hos mig va :)?

hade vart SKITKUL om du var med.

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

Grattis på er :) <3

grattis fina du :D

sv: taack :D

samma.. :P

Ha en fortsatt bra kväll! :)

Grattis!

sv: tack!

grattis till dig och christoffer :)

christoffer din kille? iallafall grattis :D

sv; jadå den funkade iaf :P

svar: varsågod!! :D

DAGENS BLOGG-TÄVLINGENS vinnare presenteras på min blogg ikväll klockan 21.00! Kika in och kolla om det blev just DU som vann! Jag har bestämt mig för att även utse vinnare imorgon, eftersom att jag blev så glad när många anmälde sig! Tack för att du var med! Ha det bra!

Fina bilder! :)

så lite så :D

sv: förstår det! bra ljud i också? pris?

sv: :)

svar: bara slappar, är lite trött, men funderar på att fixa en ny design, för jag har lite idéer, du då? :)

grattis till er:)

SV: ah :) kram

SVAR: Vad härligt :) Hade en riktigt bra vecka :D

hoppas du har en bra kväll!

sv: så lite så :D

- skulle egentligen hellre ha väder som ni, men ändå härligt med snö :)

sv: vad gör du då? =)

tack men det är du som är :D

SV: Jag svarar på kommentarer och hör på musik, dudå? :)

sv: okej jag kollar på friends :D

tacktrack :))

hiih :)

svar: ja :)

okej.

sv: jag ska städa mitt rum ikv, men just nu kollar jag på halv 8 hos mig. själv? :)

Ååh vad underbart att ni har varit tillsammans i 9 månader! Stort grattsi till er båda! Kram!

Haha jaa^^

svar: :)

oj grattis till er!

jag har njutit av lov! :)

:)

sv: hihi :) grattis förresten :)

Grattis!! :)

sv; åh, va kul! Skulle också vilja bo där :)

tack!

<3

Hej!

Allt bra?:D



KARAMR!

grattis till 9 månader

Grattis till er :)

sv: härligt, med mig med:)

Har du någon dröm du skulle vilja uppnå?

gillar bilden :)

Grattis till er :)

Åh grattis! :D <3

Tack :D

grattis till er ! :D

Vad bra :D



Grattis till er!

Grattis. :D

Grattis till er sötnos! :D <3

Hoppas du mår bättre snart! grattis till 9 månader, är inne på mitt andra år snart jao :D

Sv. Tack!

hej på dig :) lämna gärna din åsikt i mitt senaste inlägg om vad du gillar att sätta cuffs på vristerna - fint eller bara konstigt? själv älskar jag den vårtrenden, kram på dig!

Grattis till er (:

Härligt o höra att du har haft det bra bruden !. jo själv har jag haft det fint kram!

sv: okej :D

sv; så tråkigt man kan ha det ;) haha

(( grattis förrrresten ))

svar: Ingen orsak! :) Ja visst är dem söta, har ingen aning vilken jag ska köpa vill ha aaalla! :)

ingen orsak :) vet hur underbart de är :)

hi, kärlek är underbart =)

sv; så lite så ! :)

sv: ingen orsak och grattis till er :D

sv: härligt;) jodå allt är bra här också :D



gjort förövrigt idag då?:D

tack :D

hihi!



allt bra med dig annars då?

tack fin bild här med btw :)

sv: hehe ingen orsak <3

ne precis, för du är snyggare ;)

jobbigt med nytt schema!

svar: Ja de är de jag har som favoriter just nu! Tack så mycket :D

det är bra :)

sv; hehe, hur är ni firat det? :)

planer för imorgon ? :)

sv; varför inte? :)

Jag och min pojkvän firar varenda månad med att äta allt som finns typ, och sedan gå på bio :D haha!

sv: haha det låter ju ännu värre <3

Grattis :D

vad gör du? :)

svar: <3

gumman du kanske kan hjälpa mig? jag kan inte ändra bländaren på min kamera! :O F5 är minsta tydligen också på de få jag kan få till det på....

så lite så :)

SVAR: Så lite så, och tack :D

Ha en mysig kväll :)

SV: hehe tack! :)

Grattis till er! :)



Sv; tack :D

sv: japp:) ska du hitta på något roligt denna vecka?:D

Gör du bloglovin' byten ? :) Säg bara till om du vill ! :) Jätte fin blogg ! :)

Har du haft en fin dag ? :)

Grattis!!

sv; så lite så. jag måste besikta om epan..

Grattis <3



sv: okej :) görs?

sv: okey (Y) jag har gjort lite måsten (läs mer på bloggen ;) ) sedan bara chillat ;P



Krami

SV: åh vad mysigt!

jodå, jag var ute idag på min lunch och satt i solen. så härligt! hade du en bra dag?

Så lite så! :)

sv: Härligt!

Min dröm kan du läsa om i inlägget nedanför det du kommenterade:)

oj grattis!:)

Fin blogg !



Hur mår du ? :)

kram!

ja, jag kommer tillbaka sakta men säkert :)

grattis till er =)

Grattis till er sötnosar :)

Underbar bild!! :)



SV: Okej :) Förlåt för sent svar, men jag har varit bortrest och haft fullt upp osv! :)



Okej, vad kul! :) Hade du det bra i GBG på lovet? :) Vad gjorde ni där? :D

Justja, glömde skriva grattis!! Så, stort GRATTIS till er båda. Ni ser så fina ut tillsammans, och ni har säkerligen många underbara månader att se fram emot tillsammans. All lycka till er! <3























Follow my on Bloglovin







Trackback