Bilder ifrån 29-03-12

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Kommentarer

superhärlig blogg du har!

Kolla in min träningsblogg för tjejer.. värdefulla tips!!! :D

regnbåge! :D

Fina bilder :)

sv: vsg!

Hoppas du får en grym lördag! :D

Haft en bra fredagskväll? Planer för lördagen? :)

blogving byte?

min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

Så vackert med regnbågen!

Vill du göra ett bloglovinbyte med mig? Kram Olivia!

hur många läsare har du per dag? :P

Så fint med regnbågen! :D

svar: Ja verkligen, och nu har det lixom börjat snöa här? Vill ju ha soooommar :(

Hej!

Nu är det tävling om 500kr present kort i H&M kika in och kolla! (Y)

Hejsan! Jag har en nystartad blogg som jag gärna vill dela med mig av så om du går in där är du gullig! Allt bra annars?

sv: okej, i Hemse har jag varit iaf :)

sv; ja tack! :Dm

sv; ja tack! :Dm

fina bilder, speciellt den sista <33

Fina Bilder!



sv: Tack så mkt! :D

Sv; det har börjar snöa här också nu!:( kram

SV: förlåt för supersent svar! allting är bara bra med mig och min kväll var bara bra. hur mår du idag? har veckan varit bra? hoppas du får en fin lördag!

Åh vad fin den andra var!! När man ser regnbågen, ååå vad FIN!!

Fina bilder:)



Använder du objektiv?



kram Frida

ok alltså för mig som inte kan något om fotografering är det inte så självklart haha



kram Frida

jättefina bilder! :)

ok men just det där med att få suddig bakgrund och objektet klart och med djup i, vilket objektiv använder du då?



kram Frida

sv; ja eller hur!



snygga bilder :D

Sv: Väldigt förkyld annars är det bra! :)

Hej!!! I dag är det earth hour! Tänkte bara påminna dig,lite eftersom det inte har varit så många som snackat om det,Ska du släcka några lampor? Hoppas du gör det bra för miljön och så”

Hej fin blogg!!

Görs??

sv: jodå allt är bara supertoppen med mig! :D hur äre själv?

ooh regnbåge :D

Fina bilder!

tack, jodå. Allt är bara bra, hur är det själv?:)

Tack! :)

sv: Innedagar kan trots allt vara sköna:) jag ska köpa glass och kolla på något tror jag.

sv: trevligt att höra :) Händer idag? :)

sv; så lite så!

vad hittar du på idag då? :)

men va bra! du hur får du bilderna längst ner i bloggen liksom? fattar du? hehe? hur gör du för att dom ska synas där?

Fin blogg!

Allt bra?<3

awesome, vad gör du?:D

Hej jätte fin blogg! :)

okej, lyssnar på musik ja :D

sv: ;))) jahp!

sv; nä samma här! ta det lugnt bara :)

sv: okej :) jag ska bara ta det lugnt :)

Ska snart hämta min kompis på tågstationen:)))

Ska du göra på påsklovet???

sv: Kul att du gillar bilderna:D

Sv; varsågod, joo. det är bara bra här med! :)<3

sv: YES :D

Hur väl känner du egentligen människorna runt omkring dig? Jag slår vad om att några av de människorna du träffar varje dag och tror att du känner har mörka hemligheter som de skyddar med sina liv. Jag vet, för jag har själv varit där. I min blogg skriver jag anonymt om de övergrepp, misshandel och mordhot som jag utsattes för under fem års tid – med målet att nå ut till andra som inte vågar berätta.



Hittills har jag fått kontakt med ett tiotal tjejer i samma situation som jag, men jag är övertygad om att det finns fler. Jag vill skapa en känsla av att man inte är ensam, eftersom jag själv känt så otroligt många gånger. Hjälp mig att sprida min blogg, tillsammans kan vi göra skillnad. ♡

ok men man måste ha ett objektiv, det räcker inte med objektivet som redan finns på kameran, förlåt jag är så kass på kameror haha



kram Frida

sv: Yes! :)

Sv: Tack! :)

sv; Hur är det?

Fina bilder :)

cool,allt bra annars :)?

fin bild:)

så vackra foton, särskilt det andra fotot :)

Men bilden vart ju grymt häftig! :D

sv: hur äre på gotland? haha ;p

sV: haha vad tråkigt :/

Den nedersta bilden är verkligen jättehäftig! :)

sv: jaa :) allt bra idag då?

älskar regnbågsbilden!!! :D

Fin bild på regnbågen!























Follow my on Bloglovin







Trackback