Brandbil, foto, fika och mycket mer!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Fast det har vart kallt under dagen har jag haft det riktigt roligt, vi började skolan med att åka till Kräklingbo för att möta upp våran lärare. Under hela dagen har vi fotat regnbågar, vatten och annat roligt. Anders hade med sig brandbilen för att vi skulle kunna få fram regnbågen och vattnet. Han jobbar som brandman ibland, därför har han tillgång till att ta med sig brandbilen. Det kommer självklart flera bilder från våran dag men ni får vänta tills imorgon, har massor av bilder att bjuda på.

Under dagen har vi även ätit mat och fikat något som var riktigt mysigt. Fick även åka brandbilen, lycklig tjej. Vi har gjort mycket mer roliga saker under dagen. Ikväll blir det att mysa med min pojkvän, vad har ni gjort idag och vad händer ikväll?

Kommentarer

sv.Jag har också en canon :D

Jag gör om bilder :)

- jag har inte gjort så mycket :)

åh, vill också fota en regnbåge!!!! :D

svar: yes :D va göru? :)

sv: okej nice :D

sv: har du hållt på å fotat länge? :)

sv: samma här, plus sprungit nuu :D

SV; Det är bara bra, hur är det själv då? :)

sv: okeyy, canon e bra!

ja har me en canon!:)

sv: okeyy, canon e bra!

ja har me en canon!:)

Det där lät ju riktigt roligt!! :D Avundsjuk!

vad bra att du haft kul!

sv: aa okej :)

sv: ska snart duscha :)

Ska bara ta det lugnt ikväll, självdå?

allt bra med dig? :D

:))

sv: hehe, jao (Y)



Krami

Fin blogg och fina kort du tar! :)

Jo det är bara bra!



hihi, tack du med!

Låter som en bra dag! :)

sv: vsg!

Ha en bra kväll! :D

svar: har nyss pluggat färdig för dagen :)

vad bra! jag mår sådär :)

fin blogg! :)



http://www.facebook.com/photo.php?fbid=311873192211636&set=a.311873188878303.74072.306393486092940&type=1&theater

gå in och gilla min kommentar så är du snäll! :)

Önskar dig en trevlig kväll :)

Sv: Hihi tack så jätte mycket sötnos! Taack :)

Söt header du har!

Men vad rolig din dag lät!

Sv; Ska sova hos pojkvännen hela helgen, och gå på bio också :D

Har en Disneytävling på min blogg :) du behöver inte följa mig någonstans, så det är bara att kötta :D

Fina bilder :D

sv: träna :D

hoppas du får en underbar morgondag!

har du något planerat i helgen? :)

sv: Jo bara bra, skönt med fredag imorgon! :D du då?



Åhh längtar tills du lägger upp bilderna! ;)

sv: härligt! allt är bra med mig :D

sv: ja canon e bra!!

hoppas du haft en underbar dag sötan!

najs

pusss

Hej!

Kika gärna in på min blogg!

Där mixar jag ett skrivade om hur det är att leva som småstads-tjej, med en dröm om att flytta till Alanya. Samtidigt som jag spicar up det med tecknande, samt mode- och träningsinspiration!

Kram

Hejhej ^^

Kikade in en sväng och ville bara önska en fortsatt trevlig kväll :) Lust att göra ett bloglovin byte?! (a)

Kram

Jag har haft den väldigt bra! Vad händer i helgen ? :)

Hejhej, allt bra?! :D

http://swaxu.bloggplatsen.se

Jag önskar dig en jättefin fredag!

Hoppas du får en kanon dag!



http://isacsmamma.blogg.se/2012/march/tavling-i-samarbete-med-lantlig-dekor.html

Hoppas du får en mysig fredag! :)

sv: Nu följer jag dej blev nr 413 :)

följ gärna mej ^^

Låter som en riktigt mysig dag!

tycker du jag ska behålla mig design eller göra en ny? :)

hoppas du får en underbar vecka!























Follow my on Bloglovin







Trackback