En bra start på dagen?

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/2.2

Imorse vaknade jag när klockan var 04.35, klarade inte av att somna om. Jag har sett Big Brother och ätit frukost, nu ska jag fixa mig inför skolan. Kommer känna mig rätt pigg i början av dagen, men kommer även bli trött rätt snabbt!

En helt ny vecka, det känns underbart. Den här veckan kommer bestå av skolan och plugg, ska även ägna mycket tid till min kille och mer än så har jag inte planerat. På mitt schema idag står det svenska, kommer att ha svenska hela dagen idag. Efter skolan ska jag vara med Christoffer han kommer hit och sover, sen ska vi även laga mat tillsammans.

Vad har ni för planer för dagen?

Kommentarer

Gå gärna in på min blogg och va med i frågestunden! Du har hela dagen på dig att ställa vilka frågor du vill!! Tack så mycket! :)

sv; Helt okej :) Ha en bra dag!

Nu är Veckans blogg igång igen! Var med och tävla om en länk på 100-200 nya besökare! Och det ända du behöver göra är att skriva att du är med, enkelt va? :)



http://linneaflystam.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-v11.html#comment

själv vaknade jag vid 1 och var redo att kliva upp :p sen insåg jag att jag knappt hade sovit en tímme..

sv: Ja verkligen, jag får ta och baka de snart :)

Åt också de där flingorna idag till frukost:D

Mysdag med pojkvännen låter det som , härligt :D

Åh vad jag älskar din blogg!

Hur får du bloggen så ''somrig'' vårig?!!!:D<3

Åh vad jag älskar din blogg!

Hur får du bloggen så ''somrig'' vårig?!!!:D<3

Hoppas du får en bra dag :)

Jag önskar jag var duktig på frukost :D Är så himla morgontrött

Jaha, okej :)

Hur får du dom så :O <3

Kram <3

Jaha, okej :)

Hur får du dom så :O <3

Kram <3

Jaha, okej :)

Hur får du dom så :O <3

Kram <3

haha najs ;D jag älskar att vakna tidigt!

Bea, min blogg blev hackad :( fick fixa en ny, suck.... -.-

Ser gott ut :D

vad gott :)

Usch för att vakna såå tidigt :O

sv: jag är 20 :)

Tack tjejen :D



Vad tycker du om mina bilder från plåtningen?

Oj, det var tidigt uppe! Ser ut som en riktigt bra start i alla fall om du frågar mig.

Vad ska ni laga för gott?:)

fin blogg, hoppas du får en bra dag! :)

okej :)

Gott!



Jag ska strax bege mig ut på en långpromenad innan skolan. Vad har du för dig denna underbara soliga måndag ?



Kram

sv; jag hade en gryym dag!

Har du lust att göra länkbyte? :D

svar: okej, håller med dig!

fina bilder! :)

ser ut som en jättebra start:D hoppas du haft skoj?:D

Roliga planer för dagen. Jag ligger och är sjuk :/

HEJ! tänkte först och främst säga att du måste ställa frågor till mig i min frågestund!! :D sen tänkte jag säga att jag vill nanna med dig någon kväll i stan nu i veckan om jag får!! :D hoppas allt är bra finis! P U S S

Alltid kul och har sällskap med mat lagning :)

Mumsigt :>

allt bra med dig?:D

sv; nä =(

Sv jag gjorde inte så mkt igår faktiskt... räknade lite på renoveringen, vad den nya hallen kommer kosta, i både tid och pengar ;) Men det kommer nog bli rätt bra, ska påbörjas nu i mars! :) Vad ska du göra idag?

Mums! Låter som en bra start på dagen ;)

Kram

<3

SV: OK, det gör inget ;) <3

svar: yes :)

Hihi :D

Åh tack!

sv: yeah! :D

mys :)

Frågestund på bloggen, skulle vara jätte kul om du skulle vilja skicka iväg en fråga till mig.→ http://maviedesvea.blogg.se/2012/march/ask-me.html#comment ← TACK PÅ FÖRHAND!

allt bra idag? <3

sv: haha :D

Skönt o höra, d är bra här med :D

sv; yes :D

sv: :D :D

sv; vad gör dudå?: )

tack :)

SV: Kul att du är med! Allt bra? :)

absolut :D

sv: haha nja inte direkt :p

aa, ljuset :) <3

aa, ljuset :) <3

aa, ljuset :) <3

svar: va göru? :D

ta chansen att vinn ett valfritt smycke här -> http://amandapersson.blogg.se/2012/march/tavling-valfri-vara-fran-alottalove.html#comment

Oh! Ser gött ut! =) Fin blogg btw, följa varann via bloglovin?



Ha en fin dag!

sv: Vad är du sugen på då?:)

Fin ny header :)<33

Allt bra idag då? :D

fin blogg du har!:)

allt bra idag? :)

sv: ;D

sv: Jag gjorde inte heller något speciellt :)



Vad händer idag? Bara Christoffer och skola eller? Kram

svar: ska spela lite nintendo 64, pokémon på datorn och äta kladdkaka, sen plugga körkort :D

Åh, vad härligt att höra :)<33

Allt bra med dig då? :)

sv: allt bra med dig idag? :D

SV: Bra här med! Planer inför dagen? :)

svar: japp :D

sv: joo man ska inte klaga :D

SV: Trevligt :)

svar: :D!

Låter som en mysig måndag! & frukosten ser mycket god ut! :)

sv: haha jaa :D

sv: haha :D

svar: <3

sv: Haha okej:) Då får ni ju helt klart laga något av det tycker jag;)

Kanoooners XD<33

sv: kolla på film och bara chilla livet, själv?? :D

svar: :) <3

sv: härligt! :D

hur länge har ni vart ihop? :D

Hoppas att du får en bra vecka i alla fall :) Ser ut som en fin start! Ha det bra.

Gick det bra i skolan?

Kram

Mums!

Och ja det har jag haft <3

hihi :D

åh hjälp vad jobbigt och inte kunna somna om, haft en seg dag då? ;-)

kram,

Hehe<33

Sv; Härligt^^

Jo jag med =) Ny vecka nya tag ;)

Haha ofta ni har svenska hela dagen? Jag får panik för att jag har så tråkigt efter 50 minuters lektioner ... ;)

ser gott ut :D



Vad ska du göra imorgon då?

Hej sötnos,



Jag har tävlingar uppe på bloggen! Så kika in och var med, du har ingenting att förlora ju. :) Det är ganska stor chans att vinna eftersom och det är inte många som är med och tävlar.



Vinn jätte fint örhänge, från Demain Design! - http://socosy.blogg.se/2012/february/vinn-demain-design-orhange.html#comment



Vinn valfritt smycke! http://socosy.blogg.se/2012/march/vinn-valfritt-smycke.html#comment



Om du följer mig på bloglovin’ så missar du inga tävlingar eller modetips, och om du lämnar en kommentar med vilket nummer som följare du blev så lägger jag såklart till dig med. KRAM























Follow my on Bloglovin







Trackback