Göteborg - del ett


Dag ett, lördagen den 25 Februari - Våran resa började på lördagmorgon när klockan var 07:05 gick båten mot nynäshamn. Efter tre timmar på båten kom vi fram till nynäshamn, där vi hoppade på bussen mot Stockholm. Vi hade lite tid att göra något i Stockholm tills vårat tåg gick. Vi åkte tåg i fem timmar för att komma fram till Göteborg, resan blev bättre än vad jag hade tänkt. När vi kom till Göteborg blev det att gå på Johannas barnkalas. Johanna det är min pojkväns lillasyster om ni undrar.


Dag två, söndagen den 26 Februari - Dagen började med att ta en promenad med Emma, Kevin & Christoffer. Vi hade även vår väder den söndagen och vi hade riktigt mysigt ute i det fina vädret. Under dagen var vi även på sjöfartsmuseet, härligt att få lära sig något nytt. Senare under dagen åt vi lunch tillsammans och när det började bli kväll var vi även uppe på ett berg och fikade och hade mysigt. Kort berättat om våran fina söndag tillsammans i Göteborg.


Dag tre, måndagen den 27 Februari - Vi tåg spårvagnen ner till nordstan för att kolla på en födelsedagspresent åt Johanna som fyllde 9 år den här måndagen. Vi hittade ett snyggt halsband, jeans jacka och en fin mössa till henne. Under kvällen kom släkten för att fira Johanna som fyllde år, det blev massor av goda saker under hela kvällen och dagen, riktigt mysigt var det.


Dag fyra, tisdagen den 28 Februari - Under hela den här dagen var jag med Johanna, hämtade henne ifrån skolan och sen tog vi en fotorunda. Massor av fina bilder blev och mysigt var det, inte var det fint väder men det funkade bra ändå. Efter våran fotorunda tog vi med oss Kevin, Emma & Christoffer ut för att ta en fika och mysa lite.

Dom andra dagarna som jag hade i Göteborg kommer upp på bloggen senare. Flera bilder och text kommer även så fort jag har tid och lust, men just nu berättar jag bara snabbt och kort över mina härliga dagar. Hur har ni haft det dom sju senaste dagarna?

Kommentarer

najs :)

det verkar som att du haft det super bra :D kram !

Jag har haft det bra! Jag ska också lägga upp bilder från min NY resa :)

Kul att höra :)

Jag har haft det hel bra :)

Hellooo!

Hade du en bra start på helgen? :D

Aw tack!

Skönt att höra, du verkar ha haft det bra där nere!

Jodå det har varit lugnt och skönt, en skön start enligt mig ! :)

Allt bra med dig då?

svar: va härliga bilder :D

jodå, har haft en bra vecka hittills, nya piercingen läker på bra :D

svar; hehe okej, hade du en bra fredag? :)

jaha okej vad kul :) vad gjorde du för något kul då?:)

har du vart på liseberg? isf förra gången? :)

eller är det någonting du vill överhuvudtaget?:)

Härligt!

Jo samma här :)

Allt bra med dig då?

svar: varse! :)

kul att du tycker det är snyggt, tack :D ska ha en hästsko där sen :)

sv: jaha okej vad kul :)

men när du är där, kommer du åka allting är du skraj? ;) kanske inte alla barnkaruseller men de andra stora ? ;)

hade du det bra? :D

sv: Så bra, jo helt okej :)

vad gör du då? :D

- åh vad bra :)

har haft det super! :)

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM

Härligt!

Jo det är bara bra här med :)

Vad gör du då?

sv; härligt, det lät som att du hade det toppen, kul !! :D



Jag har haft det sådär, har hänt en hel del skit men annars toppen jag med ! :D

Hehe okej!

Tare bara lugnt & funderar på om jag sa ta tacos från igår haha :D

Några planer för idag då? (:

sv; nae, jag kan ta det kortfattat..



Jag har inte haft riktig kontakt med min pappa på snart 3 år för att han är psykisk sjuk men inte har insett det. Så han skäller på mig, syster och alla i min nuvarande familj. Jag får all skit och alla hårda smällar. Han förstör mina studier, skolgång och min fritid men att jag måste fundera på allt han kommer med. Han vill ha umgänge med mig och min lillasyster så han har just startat en tingsrätt..

- ja! vad hittar du på idag/ikväll då? :D

sv: det är bra, det var det jag ville höra! ;)

Då kan du tänka på mig när du åker kanonen och balder då ;)

har åkt de typ hundra gånger känns det som..

däremot så har jag inte åkt atsosfear(?) så den får du gärna åka för mig :P haha :)

Hade du en bra vecka i göteborg? :D

Absolut :)

och tack så mkt! :D

SVAR: ja :D

Hihi okej härligt! :D



Nu kan du tävla om ett armband från märket Humanity / Good Works på min blogg! :D

- vad kul! ska vara med en vän och sedan träffa en kille i klassen och ba haré :)

ställ gärna en eller ja, gärna flera frågor i min frågestund, :)

Måste bara säga att du är sjukt vacker !

Och vilken himla fin header !

I just love it !

SV: tack :) Jag har haft det bra ^^

svar: :D

va göru? :)

HIhi Härligt!

Glöm inte att du har större chans att vinna om du länkar tävlingen:) Lycka till!

sv; Jag har haft det kanon bra :D haft många photoshoots, njutit av vädret med långa promenader, och varit i stockholm :D

- ja helt klart :)



tack för din fråga!

allt bra idag?

hihi :)

Hehe okej!

Roligt :)

Fina bilder! :)

svar: spelar nintendo 64 på datorn med min kompis :D

sv: åh, vad härligt med gbg =) ah har sätt dina underbara bilder ;)



Jorå det har varit kanon men lite rörigt då vi håller på att renoverar i köket ;P



Krami

sv: jao ;)



ha en underbar lördag nu så ska jag återgå till river här i köket ;P



Krami

Varse :)



Nej det äre väll inte.. <3

riktigt fina bilder tar du! :D

samma i detta :(

fina bilder :)

sv: tack så mycket! :D fast vi blev tsm på nyår men har inte ändrat på facebook förrens nu haha ^^ Han går ju i samma klass som din totte typ. :)

fina bilder!



sv: okej vad bra, jo ganska bra :D

Du ser ut att ha haft det riktigt bra och av vad man kan läsa med. :) Fin shopping, älskar hörlurarna, funkar så bra! :)



sv: Hos mig har det varit full upp .. :/

Nu har jag kikat igenom alla dina Göteborgsinlägg:) Verkar som om du haft det bra:)























Follow my on Bloglovin







Trackback