Göteborg - del två


Dag fem, den 29 Februari - Dagen började med en shopping runda med Emma i Nordstan, vi åt även lunch tillsammans och hade en egen tid medan grabbarna kunde få vara för sig själva. Efter flera timmar i Nordstan åkte vi hem och tog det lungt. Under kvällen kom Jonathan på besök och vi såg Big Brother, vi gjorde inte så mycket mer den dagen.


Dag sex, den 1 Mars - Vi köpte pastasallad och gick mot slottsskogen för att ha en liten picknick. Vi gick inte så långt in i skogen innan vi blev vrål hungriga och började äta. När klockan började bli rätt mycket började vi promenera mot Nordstan för att köpa ett par byxor till Christoffer. Senare mot kvällen var vi på middag hemma hos Kevins och Christoffers mormor, det blev en god mat och en god efterrätt. En perfekt torsdag kväll skulle jag kunna kalla det, riktigt mysigt!


Dag sju, den 2 Mars - Den sista dagen i Göteborg, jag började dagen med att packa och sedan följa med Madeleine ner till Nordstan. Vi skulle gå till affären chilli och köpa några saker som jag letat efter länge, det blev en bra stund med henne. Senare under dagen gick jag och Christoffer till sklottsskogen igen, eftersom jag ville se mycket mer än vad vi gjorde dagen innan. Vi gick runt i slottsskogen i två timmar, därefter gick vi hem för att äta mat och umgås med familjen Zackrisson.

När klockan var 19:30 igår skulle jag få uppleva något jag aldrig gjort i hela mitt liv. Jag skulle få flyga flygplan för första gången. Innan jag skulle gå på flyget var jag riktigt nervös, men det blev bättre när jag tänkte att jag hade med mig Christoffer. Att flyga är något jag kommer göra ofta, älskar att flyga och vilken upplevelse. Under hela resan satt jag och kollade ut genom fönstret, jag ångrar inte att jag flög på kvällen för det var riktigt häftigt. En känsla som jag inte kommer kunna förklara klokt.

Kommentarer

nja jag gör inte så mkt just nu :)

sj då? :)

SV: Varsegod!



jag meed, så himla mycket! :D

var med och tävla om veckans blogg, och vinn våra läsare!

ps.du får större chans om du länkar våran blogg till inläggeet :)

http://bysisters.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#

Jaha najs :D fina bilder på både ettan och tvån ! :)



Ehm, jo det har väll varit toppen faktiskt. Lördag till fredag var lite jobbigt för jag saknade Thomas.. Fredagen var vi men asså.. Haha han rymde snarare hem till mig, för han hade utegångsförbud. Vi fick skit av hans mamma (:

super ! :D

svar: haha ja :D spelar pokémon ^^

tack så mkt! händer hos dig ikv? :D

sv; ja :D du verkar haft det jätteskoj i göteborg :)

kan bara se första bilden :(

gott de ser ut :))

Säg gärna vad du tycker om videon! :D

sv: Jaha, ;)

Jo, det har varit bra! Har badat och så, sj?

Aw tack! :D

- härligt att höra! Jadå, helt okej :)

Sv: Tack så mycket! :)

Ja men precis!

Övning ger färdighet :)

Jag ville ha åsikter för att jag ska veta vad jag ska tänka på! (:<3

Va det kul i göteborg då? :)

SV: Häärligt,

jag hade också jättekul ! :D

Jaha, nej jag missförstår inte!

ALLA kan bli bättre på vad det än handlar om :)<3

Härlig lunchen såg ut..mm! :)

Sv: Vad kul :) Bara bra

SV: Haha :D

allt bra?:D

Fin blogg! :)

sv: tack!

Allt bra? :D

Planer för kvällen? :)

sv: jodå det är bara bra :D

Det är bra! :) Själv då?

Älskar mitten-bilden! Jättehärlig :)



jag har varit i nordstan med mitt basketlag faktiskt, haha! fast jag bor inte där.

jo jag har haft det bra =)

Aa tyvärr kommer inte din kommentar publiceras ^^

sv; ja det gör dom och jag hoppas på att de fortsätter med det nu och när allt är som jobbigast. Detta har hållt på så otroligt länge, och min pappa bara skickar massor med jobbiga sms till mig. Igår skrev han med svenska ord "Du är patetisk", helt sjukt !

men tack ! <3

Yeah hih ! :D

Borde jag skriva under videon att jag är förkyld haha ? ;o många kommenterar att jag är hes oså haha..

Sv: Haha, ah, kanske det! :D



Vad händer ikväll då? :)

Sv; jag har varit sjuk men nu är jag frisk :)

Härligt att höra att du haft det bra, kul att du tagit så mycket bilder ska absolut kolla in dom :)

Sv: Va bra! :) Har du några planer inför kvällen?

Sv: Okej :) Ska kolla på Mello typ! ^^

Yeah!

Fina bilder hörru! :)

Sv: Japp! :)

sv; nej jag förstår hur du menar, men tack i alla fall ! <3

Man ska ju vara ärlig hih :D<3

SV: Se på Melodifestivalen! ;)

japp =) så set blir roligare .. fårga du nåt bäste fråg stund

Du förstår ? ^^

skönt de med ibland :)

Låter som om du har haft det riktigt bra i Göteborg! :)



vad gör du nu då? :D

sv; bra de :D

sv: okej, jadå :)

görs?

sv; hähä :)

Händer ikväll?

Yeah! (:

Sv: Haha ^^

Förstod det! Om du läser hela inlägget fattaru varför jag inte sparar! :)

hih :D

aa.

Sv: Jag lyssnar på musik och svarar på kommentarer :) Väntar även på att Mello ska börja haha. Själv?^^

Hehe okej!

Ja det tror jag :) Om inget annat sker hehe!

hihi okej vad kul :D Jag har bara varit en gång i göteborg :D



Det är riktigt fint att flyga på kvällen/natten. Jag flög över london en natt, det var riktigt grymt att se Big ben och allt sånt på natten, så sjukt fint :D

sv; det är bara bra med mig :D Hur är det själv? :)

Sv: Yes! :D Okej :) Någon speciell favorit ikväll?

va gott det ser ut på första bilden:)

aja hehe, görs? :D

ja det är det verkligen :D Har du varit i göteborg många gånger? :D

vad härligt ! Några planer för ikväll? :)

Yeah hehe! :)

sv; Jag åt nyss :)

kram !

ska sätta mig i soffan och spela :D

Publicerar inte du dina kommentarer? =)

haha ah :)

Gör mig en tjänst och sluta kommentera på min blogg!

sv: haha fett coolt. :P

Åh vad trevligt du verkar ha haft! Kan du inte lägga upp lite fler bilder på hon Johanna som du tog kort på, skulle va kul o se hehe^^förresten, Bor hela Christoffers familj i Göteborg? :)



sv: :)

sv; bara vara hemma och njuta den näst sista lediga dagen innan skolan börjar igen :(

du ser ut att ha haft det bra :)

jag har vatt sjuk men nu mår jag toppen! tycker alltid man känner sig lite extra frisk när man vatt sjuk HAHA



tack så mycket!

ska du vara med i tävlingen























Follow my on Bloglovin







Trackback