I do not know how to succeed


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

När klockan ringde 06:00 imorse hade jag bara lust att ligga kvar i sängen, men jag var tvungen att gå upp. Först började jag morgonen med att träffa min bror, han åker utomlands snart så vi gick igenom lite saker som jag ska ta hand om medan han är iväg. Därefter tog jag bussen ut till landet för att fika med min mamma, vi har alltid mycket att prata om, riktigt mysigt!

Kom hem till pappa för ett tag sen, jag ska bara fixa lite saker här hemma sen åker jag iväg till Christoffer. När jag kommer till Christoffer ska jag försöka ligga i sängen och förska bli av med lite av min förkyldning som jag fick igår kväll.

Vad har ni för planer för dagen som är?

Kommentarer

just nu inte så mkt, typ musik bara. sj? :)

lyssnaru på då ? :D

Gott det ser ut :)

okej :D

Caotico :)

Ah oki :)

Hej :D , Vi är sju beliebers som har skapat en blogg, kika gärna in och lämna kanske någon kommentar ? Kramisar.

Gud vilken vacker design du har !

Är verkligen in love med din blogg ♥

HaFt en bra dag ? KRAM

svar:: okej! :D

sv; ska du göra idag då? :D

sv: tack snälla duu:)

- kul! har bara suttit hemma och latat mig, spelat massa tvspel med småsyrrorna och sånt. ska snart träna :)

- haha ja, fast jobbigt.. har först fotbolls styrketräning och sedan senare ikväll är det vanlig innebandy träning :)

sv; Krya vännen :) Jag ska gymma ;)

svar: hehe :D

Mysigt med fika!

sv: tack :)!

sv; aa :D

yes :D

Gud så gott det ser ut!!

Du är en så himla duktig fotograf du Bea! :)

oh va gott det där sågt ut!

sv; oh tack så mkt! :)

ha en bra dag :D

Det är så jobbigt att gå upp när klockan ringer så tidigt :/

SV; haha, allt är bra med mig :) själdå?

jaha okej :p

hej söt!



var gärna med i min tävling på bloggen :D

sv: okey (Y) nje tar de lugnt bara just nu (Y)



Krami

Mumsigt :>

muums, allt bra?

sv: okej, aa

Önskar dig en fortsatt bra dag! :D

Hej sötnos!

Dagens blogg är nu ute på bloggen, blev det inte du får du gärna vara med igen! :)

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

sv; ;D



Har du sett Stop Kony 2012 videon än? :)

SV: hihi :) hoppas du haft en bra onsdag!

Åh vad gott det ser ut! :)

Du äter då alltid så goda mackor;)

Ja visst är hon, hon la huvudet på sne väldigt ofta ^^haha har aldrig sett en liten unge göra det medvetet..

Plugga & va med kompisar :D

sv: nice!:)

sv; okej , samma här :)

allt är bra :) själv ?

SVAR: Grymt :D

sv; Ska du titta på big brother senare ikväll? ;)

Hej ! Va gärna med i min Dagens blogg tävling,

det hade vart SKIT KUL om du va med!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-1.html#comment

Sv; Imorgon har jag skola i tre timmar och ska jag vara med bästavän. :)

Längtar du till helgen?

kram

SV: heh tack :D

Kolla gärna in min blogg, har gjort om den lite. Vad tycks? :)

Bli dagens blogg hos min blogg, --->http://hjjonsson.blogg.se/2012/march/bli-dagens-blogg.html#comment

Jag ber om ursäkt om du inte gillar såna meddelande! <3

yes:)

Gott det ser ut :)

Joda de har jag :D



kram

smarrigt :D

gott det ser ut :D

sv: Jaaaa, bjud!

Hej! Jag har kollat på din blogg, du tar helt underbara bilder! Skulle så gärna vilja kunna sånt där :)

ska borsta tänderna :)

Hej! :) Kolla gärna in min bloppis, nu finns massa snygga kläder till salu! Ha en fortsatt bra onsdagskväll! :D

haft en bra dag idag då? :)

vilken go bild! hare bäääst :D puss

sv: japp:D hur är det?:)

allt bra?:D<3

- ja! men som tur gick de riktigt bra ;)

har din onsdag varit bra? :D

kom inte ihåg vad vi skrev om men ah:]

sv: tack!

Hoppas du fick en toppen onsdag! :)

Ser riktigt gott ut!























Follow my on Bloglovin







Trackback