I should not hope too much!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm f/6.3

Inte för att vara otrevlig, men jag vet vem som vann Melodifestivalen fast jag inte såg det. Det räcker med att gå in på Facebook så ser man vem som vann. Nästan alla tar det förgivet att jag såg Melodifestivalen utan att fråga, men jag såg inte det!

Ikväll har jag sett filmen ''Wild Hogs'' en riktigt bra film som jag sett ett par gånger. Till filmen blev det lite popcorn och mys med pojkvännen. Nu ska jag gå och sova så att man orkar med söndagen också, är riktigt trött efter den här dagen. Tänkte även säga tack till alla fina kommentarer som jag fått idag och tusen tack till alla som gillar min nya design, det värmer!

Vad har ni gjort ikväll och har ni haft en bra kväll?

Kommentarer

sv: jag kan inte ps :(

sv: ja men jag tror inte ens att jag har ps :(

Fin din nya header är:)

sv: ja mycket!

sv: Det var så lite så:)

sv: aarå, med dig?:D

kram

det var riktigt gott oxå:)



lät som du har haft en skön och lugn lördag:)

natti natt

haha så sant! ditt inlägg :) man kan typ vara inlåst i en källare med en data, ingen tv eller något så kan man veta vem och var när varför hur nån gör mål i en fotbollsmatch osv osv :D haha ! facebook har tagit över världen..

sv: hehe :D

Hahahaha, du är inte ensam om det där med Facebook! Fast jag såg faktiskt de sista fem minuterna för att det inte fanns något att se på TV. Men jag tolkar det som att du inte hade någon favorit då? ^^

Hoppas du hade en toppen kväll! :)

hur är det med dig då? ;)

sv; vrf kollar du nt? :P

sv: tack! :)

görs?

sv; mm ;) tyckte du rätt låt vann melodifestivalen?

haha ja :)

hej du! kika gärna in på min blogg & säg vad du tycker och tänker.. PEACE!

Gillar du hockey? Isf är AfterIce.se något för dig. Annars är du hur som helst välkommen in på min blogg och skriva en passande kommentar till ett inlägg, så lovar jag att besöka din blogg om du lämnar en länk. Ingen klagar ju på fler besök, eller hur? :)

Hej! Det vore kul om du var med min fototävling =).

Kram

Oh älskar dina bilder :D

sv: Okej. Jag kollade i alla fall på Melodifestivalen! :)

Vad ska du göra idag?

vad tycker du att en blogg ska innehålla? :)

hihi jag älskar mello så såg på det igår:D ser du aldrig på det haha?

Hej!

Idag är det din tur att bestämma vad jag ska blogga om, kommentera och säg vad du vill jag ska blogga om så blir du länkad om jag väljer ditt svar! puusssshej!

Kul att du såg en bra film!



Ha en trevlig söndag!

Sv; hehe ^^

Har du några roligt planer inför dagen? =)

Sv; Okej hehe ^^

sovit gott? :D

Tyckte du det var rätt som vann igår på melodifestivalen, alltså loreen?

om du nu såg ;)

Kikade in och ville bara önska dig en super bra söndag,

kram!

fin blogg!



sv: tack så mycket :D

Godmorgon! :)

tack, desamma! :D

Tack :D



Gjorde nyss en ny kategori till bloggen: One day your life will flash before your eyes, make sure it`s worth watching! Då mina jobb har gett mig möjlighet att resa mycket så har jag upplevt en hel del och kommer nu dela med mig av mina bästa upplevelser!

Ta dig gärna en titt och kommentera mitt senaste inlägg om hajsafari! :D



Ha en underbar söndag!

svar: <3

sv; Okej, jag ska ha släktkalas!

Ska det bli roligt att träffa din bror? :)

Tack!

Vi har precis varit ute på en härlig promenad i solen och nu ska jag sätta mig och arbeta fram en design som mina fina läsare ska kunna köpa!



Vad gör du?

Kram

sv: Hehe :D

SV: bra, vad göörs? :D

kraam ♥

As fina foton♥ Händer sen?

SV: Ja! :)

Jätte fin bild :)

sv: thihi!:D

Åh, jag tycker det är as jobbigt att det är så mnga inlägg på facebook om mello.. haha, fast det kanske är bra om man missade det :)



SV - åh, "shots" glassen är ny för i år - yeey! as god, X

Fin blogg! :)

svar: va göru? :) <3

Tack! :D

SV: Ja :D

Ha en skön dag!

Sv. Jo allt är bra med mig själv då? :)

Hej hej! Just nu har jag en fårgestund på min blogg! Skulle vara jätte kul om du klickade på den här länken ---> http://littlemissnina.blogg.se/2012/march/fragestund.html#comment <--- och ställer en eller fler fårgor :)

Tack på förhand kram från Nina! <3

händer idag då? :)

SV - ah det fanns en liknande glass förut, men tror denna är lite annorlund men minns inte riktigt! :)x

Hej!

Allt bra med dig idag?:DD



KRAM!

Hej, allt bra? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback