I trust you!


Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 28-80mm

Min morgon började med matematik, kanske inte det bästa som finns. Jag lyckas alltid bli på dåligt humör när jag har matematik, men det finns en anledning varför. Under dagen har jag även haft svenska, kom jsut hem och är helt död efter min skoldag precis som igår. Jag ska börja plugga senare om jag orkar annars tar jag det imorgon.

Just nu ska jag inte göra något speciellt, kanske se Big Brother eftersom jag inte såg det igår. Christoffer ska ännu fixa in ett spel som jag ska få börja spela, men börjar jag inte spela ikväll chillar jag vid datan.

Vad har ni gjort för något idag?

Kommentarer

sv; haha visst..!



Har vårjackan kommit ut ur garderoben då hehe? :)

svar: ja :D

sv; haha det är ju bra!

Tog fram min idag, och tog en halsduk men det behövdes inte :)

Några speciella kvällsplaner :)?

svar: tack! :)

Så lite så hih :D

sv : okej :)

svar: :D <3

allt bra med dig annars ? :)

Segt med matte :/

svar: :) <3

kul o höra :D

svar: <3

haft en bra dag annars då? :)

sv : det är bra med mig med :)

gör du då ? :)

svar: ska bara chilla, ta det lugnt (som det står i inlägget, haha ^^), efter att jag pluggat, du då? <3

fina foton :)

vad gör du <3

haha såg nu att det står ju i ditt inlägg också vad du ska göra ikväll, ingen av oss läste noga, skäms på oss ;D <3

svar: haha precis, fast det är ju en sak att missa, och en annan att skita i att läsa inlägget helt och hållet :)

okej :) typ samma, musik :)

svar: har kommit på en sak med det där :P

Hur mår du idag då? :)

sv: okej, kollar på en serie :D

svar: (nästan) alla som skiter i att läsa inläggena, dom vill bara ha en massa kommentarer, dom bryr sig inte om vad det står i inläggen, det är många gånger jag har svarat att läs inlägget, så har jag inte fått nåt svar alls tillbaka :P

yes :D <3

tack :]

Ja verkligen :D

SV: härligt! jag har bara jobbat idag så dagen har väl varit okej. hur har du haft det?

Allt bra idag? <3

sv; myyys :D

SNYGG blogg ! :)

Hej Pudding!

Ville bara tala om att dagens blogg är utsedd :)!

Kika in här och se om det blev du, annars är det SJUKT kul om du är med igen.

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-vinnaren.html#comment

Jaa :) Vad händer imorgon då? :)

sv:vsg

Önskar dig en fortsatt bra dag! :D

sv: tack! :D

sv: hehe, göru?



Krami

händer ikväll ?:3

Hoppas du haft en bra tisdag! ;)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

sv: ja :)

sv; Varsågod :). Du tar alltid så fina bilder :)

<3

händer imorgon? :D

hahahah sov hela dagen typ..

samma här ^^

sv: bra! :D Jo jag mår toppen! Vad ska du göra i helgen då? :)

sv: okej, shoppa (?) med mamma och sen foto kurs :)

sv: jag ska sova hos en kompis och titta på finalen av melodifestivalen! :) ska du titta på det?

sv; det är bara sanningen, men varsågod :)

Vilken fin blogg!

följa varandra via bloglovin? :)

sv: ja verkligen :d

FY vilken fin bild! =)

http://www.mondoblog.se/isabellealberti/2012/03/06/videobloggar/

Kommentera tips vad jag kan videoblogga om! :D

Alla som kommenterar får såklart länk!

sv: så lite så! :)

sv; Visst är det :D

ser du på top model sverige? :D

sv: ja det gör jag :D

sv; :D

fina bilder!

idag har jag varit i skolan & stallet :)

sv: ja visst :D

sv; jadå! :)

har du BigBrother 24/7? :)

Kollar på teve (:

vad gör du ? :D

<33

SV; Imorgon ska jag gå i skolan och vara med Stina. :)

Längtar du till helgen?

kram

Sv; varsågod :)



Jomen det är bara bra , själv? :)

Hänt något kul idag?

hur är det med dig då? :)

ja :)

sv: Hihih, ja allt är super med mig, hur är det själv? Kram!

Ja :D

sv; thanks bro :D

Tagit det lugnt. :D och nu kolla jag på skilda väldar :D

Sv; vad bra då! :)

Världar ;)

sv; vad gör du såhär på kvällskvisten? :D

Vad gör du ikväll?

Bara toppen :)

sv: tack :D

SV: har mest jobbat hela dagen men annars bra. hoppas du haft en bra kväll?

sv: varsågod! :)<3

sv; aa jag med!! Älskar halsdukar, speciellt min systers hehe :)



Nej faktiskt inte. Några speciella planer inför imorgon :)?

Tack :D



haft en bra dag då? :)



kram

vackert!

kolla du på sista dokusåpan ? :p

Gokväll!

Tänkte bara titta in & tipsa om en tävling jag har just nu där du kan vinna valfritt smycke från glittersten.se utan prisgräns! :D Hur awesome är inte det? ;)



direktlänk -> http://linnhahne.blogg.se/2012/march/tavling-vinn-valfritt-smycke.html#comment

- så lite så, haft en bra tisdag? :)

Okej =) Har du haft en bra dag då?

Fin bild!



Jag brukar ju i vanliga fall aldrig göra reklam för något men nu har en bloggare (manlig) startat en grupp på facebook där vi som bloggar kan få en bättre kontakt med varandra, byta ut ideér publicera våra bloggar och diskutera allt från enskilda inlägg till kommentarer kod hantering med mera. Gå med för att göra oss bloggare starkare!



https://www.facebook.com/pages/Blog-Communication/284751774930570

Det är bara bra med mig tack,

hänt hos dig idag? :)



kram!

sv: tack!

Haft en bra dag? :)

Godnatt, sov bäst <3

bra här med :D

usch, du påminde mig om plugg.



Fina bilder:) så fina stenar.

Göra idag?

Fina bilder! :D



Sv: Härligt att höra! :D

Hej, super fin blogg!:)

fina bilder ! :)

vad roligt att du har haft de bra:D

+ vilka fina bilder du tagig,får en att längta efter värmen mer:)























Follow my on Bloglovin







Trackback