I want to explain my feelings for you

Foto: Beatrice Jakobsson (jag)
Kamera: Canon EOS 500D + 50mm

Min morgon började med att vakna hemma hos Christoffer och här hemma har vi firat hans pappa som fyller år. Det har vart lite folk här och ätit tårta och massor av goda kakor. Under den här lördagen har vi även suttit vid våra datorer.

Snart ska jag och Christoffer gå in i huset för att se tv med hans pappa, vi ska mysa med lite chips och andra goda saker. Min lov börjar nu lida mot sitt slut, och snart blir det skola igen. Visst kommer det bli skönt att få komma tillbaka till skolan, men jag hade inte tackat nej till att ha lov i två hela dagar till. Vi har snart påsklov och sommarlov, så det är bara att bita ihop och jobba på. För er som undrar när resten av mina Göteborg bilder kommer ut på bloggen, så kommer dom så fort jag fixat dom.

Vad har ni för planer för den här lördagen den 3 Mars?

Kommentarer

Hehe jaha okej! :)

ihih :D:D

Det gör du rätt i !

Ha en fortsatt trevlig kväll :)

Sv: Haha, jaså jag visste inte att jag sagt något om Slottskogen. :o Men visst är det fint där :D Tack!

sv: tack :) allt bra med dig då?

SV: Okej, samma här faktiskt :D

sv: det var det!

hur har du haft det i göteborg? :D

Fin blogg! Anmäl dig till min dagens blogg-tävling om du vill! Inga krav - lägg bara en kommentar och hoppas på det bästa att få synas i ett inlägg inför mina läsare! Du har inget att förlora! Kram på dig! http://lerinphoto.blogg.se/2012/march/do-you-even-understand.html#comment

Anmäl dig till veckans blogg och ta del av mina besökare!♥

http://tillansnape.blogg.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

SV: kollar melodifestivalen just nu :)

sv: jo de är bra :D ser du på melodifestivalen ikv? (:

Sv; tack, bara tagit med iPhone :)

Sv; Jorå! :)

Vad händer imorgon?

Kram

Sv; härligt tjejen! Håll utkik och hoppas på att det är just DU som vinner! Puss

svar; jodå :)

allt bra?

sv; tack! :D

görS? :D

sv: ja vad kul, jag såg det men eftersom du skrev att ni var ute o tog massa kort blir man ju nyfiken ;) Jaha då förstår jag :)

sv: japp :D

Vad kul :) Jag har haft det fint :)

Gjort idag?

sv: varsegod :D

Sv: Ja, det kommer jag ihåg! :) Men jag sa aldrig något om slottskogen, haha :D

hihi okej :)

sv: hihi japp :D

händer imorgon då? (:

hoppas du haft en jätte bra dag och kväll iallafall :D

Nja inte mycket! varit ute och gtillat med familjen. :D

Gott med tårta :)

sv: vsg söti =)



hehe tacktack ;)



göru imorgon?



Krami

sv: tack! :D

sv: Tack :D

sv: hihi okey :)) jag har inte bestämt nåt än :D

Gott med tårta! :)

ska läsa sen sova!

sv: okej, görs? ^^

sv: Taaaack! :DD

såg du melodifestivalen? :D

vad gör du? :D

sv: okej, musik :D

ja hih i :)

gott med tårta!























Follow my on Bloglovin







Trackback