Känslan utan min tandställning är underbar!

Hej! Har slarvat bort min månadsfaktura/räkning. Otroligt dumt, men den försvann verkligen spårlöst. Kan ni vänligen skicka en ny? Eller någonting. Går det?
Mvh 330316878

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm f/8.0

Mina två besök hos tandläkaren gick vädligt bra och det gick mycket fortare än vad vi hade beräknat. I mellan mina två besök hos tandläkaren var jag iväg och träffade min bror och åt lunch med honom. Finns flera saker att berätta om dagen, men inte just nu. Jag känner mig helt fri utan tandställning, fast det känns väldigt ovant utan den. Gårdagen blev superbra och jag är nöjd med min dagen fast det blev rätt mycket plugg när jag kom hem på dagen. Vad har ni för planer för veckan och vad gjorde ni igår?

Kommentarer

förstår verkligen de!

allt bra? :)

allt bra? :)

sv: jaaa :) åh vad gott det där såg ut!

btw vad tycks om min nya design?

sv: ååååh tack :D blir så glad av dina fina ord! <3

Låter minst sagt som att du har haft det kanon! :D



sv: Det tror jag mycket väl att du är ^^

det där ser himla gott ut:)

hehe hoppas du sov gott då !

Hehe nej ^^

svar; haha blev rörigt nu känner jag! Men aja, strunt samma, skönt att ha bort den i alla fall! :)

Åh vad härligt :D Men kan förstå att det känns lite konstigt att vara utan.

Förstår att det är skönt att vara av med tandställningen :)

sv: haha lite jobbigt är det ju, men det är skönt med ^^

Hejsan, jag har frågestund på bloggen. så ta och gå in på den och fråga någonting :)

vad härligt att den är borta nu!



pusss

sv: tacktack!:)

ska vi följa varann via bloglovin?

sv: tack så mycket!



Allt bra idag? :)

sv: okej :)

låter nice att ha fått bort tandställning! Själv har man ledigt idag :D

ne :(

Jätte fin blogg! :)

ja det hoppas jag med !

skönt att tandställningen är borta fan!

sv: aha:)

va gör du?

sv: okej, tittar på tv :)

allt bra idag? :D

likadan som du, Canon 550D o de vanliga objektivet bara nu :)

sv; varsågod!

Allt bra? :)

hej, allt bra med dig idag? :)

svar; är fortfarande sjuk.. :/

sv: jag svarar på kommnetarer!:)

hur länge hade du tandställningen?

v; nej lite sådär är sjuk!

Görru? :)

Hej ! Fin blogg :)

Allt bra? Kraam <3

tack! haft en bra dag hitintills?

Ja det är jättebra :D

SV: ja, visst är hon! :)

btw vill du vinna ett armbänd värt ca 400 kronor bara genom att kommentera att du är med och gilla en facebooksida? :) http://albaa.se/2012/march/tavling-vinn-armband-fran-besign-vart-395-kro.html#comment

sv; tackar!

Lycka till! :)

Tack! :)

hej! du tar ju superfina bilder, s ta chansen att bli länkad inför 200 läsare, och va med i min foto tävling!

reglerna e enkla!:)

vad göru då:)?

sv; tack så mkt!

nja samma här typ

gott!:)

oh fy då kan jag fölrstå att de va riktigt skönt att ta ut den"!

haha dina e ju lika bra :D

Minns också att det var konstigt första gången utan tandställningen. Mina tänder hade ju aldrig någonsin varit så raka och släta:O

Gud vad gott det ser ut!

Förstår att det är gött att ha blivit av med tandställningen:)

sv: (Y)



Krami

sv: Tack så mycket! =)

Sv Låter underbart =)Vad gör du idag då?

sv: tack så mycket du, du gick långt bak i arkivet haha :)

sv: eller hur =) blir nog införskaffat ;)



Krami

Vilka är ni som läser min blogg? Kommentera gärna! Puss och Kram på dig :-) Undrar även om du har förslag på någon snygg simpel design som är gratis till bloggen? :-)

Hoppas att du får en kanonbra dag :)

sv; varsågod! :D

sv; vad pratade vi om? :)

Hej. :) Jag lottar nu ut en "Goodiebag" för att fira lite att Jag är tillbaka. :) Vill du vara med så är det bara att lämna en kommentar. :D Avgörs ikväll, kl. 23.50.



Med Vänliga Hälsningar

Amandah

Vad god maten såg ut föresten! :O

SV: vsg :)



puss

men jag tkr :)

Åh, vad gott de ser ut ^^

Sv; hehe ;)

sv: tack så mycket :D

KRAM

så lite så :D

det ser jätt gott ut :)

Ja :) vad är det för något?

sv. jaa! händer det roligt under veckan då ? :)

sv: heheh jaow :) göra idag då? :)

sv: haft en bra dag?

KRAM

Svar; Ja, verkligen! :)

aha :D foccacia? :)

sv: aha, okej, någon rolig lektion i skolan? :D

vart hemma, gjort läxor o sånt ^^

svar; Jag skrev aldrig att du inte var av med den helt, bara att du skulle behöva en skena,men mena inte att du måste ha den hela tiden! Men jag var tvungen att ha den en vecka dygnet runt, så trodde ju att du också skulle behöva det! Men såklart jag vet att det inte är saker som syns, har ju precis samma sak :)

svar: Tack så mycket! :D

okej:)

jo det är bra.

vgd ? :d

hihi :D

Åååh så gott!:D

skönt! maten ser god ut ;)

Sv; hehe ^^

Vad gör du ??=)

Sv: Tack :)



Kram.

Hej, vi har en veckans-blogg tävling och vi undrar om du vill va med?Snabblänk: http://sogs.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-1.html#comment

Ber om ursäkt om du inte gillar sånna kommentarer.

Sv: Tack! :)

göru då? :)

Åh så gott!!!

sv: vad bra! :)

Jag mår bra!

Svar: Tusen tack! :) kram

Hehe okej :P

sv: Okej ^^

Jag pluggar. ):

Jag med :D

Tack underbara du:)

va åt du? :D

Sv; okej, typ inget, svarar på kommentarer haha xD

Händer det något roligt i morgon ?=)

bloglovinbyte?

öhöh:D

sv; hehe! ;)

Allt bra? :)

sv; vet inte vad? :P

sv; allt är bra förrutom att jag är suk ;/

Görs? :)

sv; tack!:)

nja sitter och försöker komma på vad jag ska göra, haha! ;)

sv.: det är bara bra :D

KRAM

mums, ser så gott ut :D

Har aldrig haft tandställning men kan förstå att man känner sig fri utan. Dessutom får man ju perfekta tänder!!

Mums vad gott det där såg ut! Vet precis vilken känsla du känner utan tandställningen, så underbart när den äntligen åker av!



/ Sveriges nya mode- och bloggcommunity på internet - http://bloppfashion.se

vet hur den känslan är! :)

gud va gott!:)

Muuums!!



sv: Okii, vad för video :DD

jag lyssnar på musik :D























Follow my on Bloglovin







Trackback