Kladdkaka är jag värd!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Min bror och grabbarna har du lämnat Gotland och ikväll flyger dom iväg till Gran Canaria, jag vill också följa med. När dom skulle säga hejdå till mig började dom tagga till med musik och glädje, förstår ni hur sugen jag blir att följa med då?

Idag har jag även tvättat och vart och handlat mat för några dagar, känner mig rätt duktig. Fast det var det jobbigaste jag gjort på vädligt länge, att bära tre fulla kassor med mat nästan en kilometer, inget jag rekommenderar till er. Nu ska jag äta av min goda kladdkaka och se på tv, känner att jag är värd att få äta kladdkaka efter den här dagen.

Vad har ni gjort på den här söndagen?

Kommentarer

MUUUMS! :D

sv: med mig är allt bra, hur är det med dig? :D

vad tycker du om min tatuering :)?

http://duggin.blogg.se/2012/march/ar-sa-javla-lycklig.html#comment

va nyss och handla :) sj?

sv: Vad bra! :) Blev kladdkakan god?

sv; jajag ser att du bakat de ! :D

göttt!1

sv: härligt att höra! :D

Hej där!



Veckans blogg hos mig just nu, missa inte chansen!

Läs inlägget och var med här :



www.elsalouise.blogg.se/2012/march/veckans-blogg-var-med-1.html#comment



Lycka till :)

gott:D

sv; hehe ja älskar glass :D

tack :D

hhihi :D

Klart du är värd kladdkaka :D det är ju asgott!

här förklarar jag hur man runder hörn, läääs hääär! http://aliceelindroth.blogg.se/2012/march/runda-horn-med-css.html#comment

Gooott!

hade varit sjukt skönt att vara där nu!!! du skulle ha packat ner dig i väskan. hahaha

Yes :D

fin blogg du har!:)

händer imorgon då?

kram,

mums!

SV; Jorå! :)

Vad händer i veckan?

kram

Tack!

Gott med kladdkaka :D

sv; okej det ska jag med ;-)

sv, haha man försöker alltid. ;)

Hoppas kladdkakan blev god! :-)



Jag har inte gjort alls mycket idag, pluggat väldigt mycket.

sv: jag vill också ha :D

Vilken fin blogg du har :))

ser gott ut!

mumsigt gott! :D

sv: thihi tack!

åå den där ser riktigt god ut!:D

Det är man alltid värd! HAha :) Smaskigt, hoppas den smakar.

SV: Åh tack, hah lite b-bild men ändå. kram

men åh gott :D

sv: allt bra? :D

sv: nej det hoppas jag meed! :D

Hej!

Jag har precis lagt upp en skitsnygg sommaroutfit på min blogg. Kika in och tyckt till, hiss eller diss? :) Kram

Tack :D



Jag lyckas aldrig med kladdkaka :/ Blev den god?

Förstår det :D

Fin blogg! :D

allt bra med dig? :)

bloggving byte?

min blogg är http://mosansliv.blogg.se/

hihi :D

sv: haha jasså <3

Jag som inte kan det där med att baka tydligen haha :)

Gott!

sv; varse! :D

allt är toppen med mig! :D

något speciellt som händer nästa vecka? :)

Ah ;)

hejsan!

snyggblogg!

på min blogg har jag en helt ny video om kamera tips!

gå gärna in och kika!

http://ebzi.blogg.se/?tmp=09162159



kram

sv: haha jaa :D

Ja det brukar jag göra :)

Blir en kväll framför tvn, sj? :)

sv: haha jaa, bääst :D

skönt de med ibland :)

sv: själv ska vi äta pannkakor till middag, nästan lika gott :D <3

Njae, fast mat är jag duktig på hehe :)

sv: Tack :) Allt bra annars?

Sv:Tack så mycket;D!

åh gud vad gott tänkte också baka men jag orkade inte gå till köket..

sv: haha ja :D

har också bakat kladdkaka idag! Snälla läs och kommentera min blogg! Jag skulle bli jätte glad!

Sv; Varse. Ok trevligt! Nej inget :). Ha det bra♥

gott! :)

Sv: ja riktigt gott! såg du melodifestivalen igår då?

Kul att du var med i helgens blogg i min blogg! :)

Nu har jag utsett den som blev det!

Klicka in hos mig & kolla om det blev du ! :D

http://aileenalami.blogg.se/2012/march/helgens-blogg-blev.html#comment

Det är bara att komma de :) Vad ska jag laga? :)

Sv:Hahah okeej, gud va fusk att få pka utomlands:D

svar: ja :D

taggad för en ny vecka? ;)

Haha typiskt mig ;P



Hmm.. gillar du kycklig och ädelost?

hihi ja :) <3

Hej! Haft en bra helg? :)

Vad för sorts bilder tycker du är roligast att se på i en fotoblogg?

mums!

SV: vad roligt! vill du jobba inom media sen? hoppas du får en fin kväll!

vart sjuk och käkat kladdkaka :D

Fin blogg :)

Har du inte?:O Det är ju tokgott :)



Har du någon favoriträtt då?

blev sjukt sugen på kladdkaka jag med nu :(

SV: vad roligt! jag älskar foto :)

Nam nam ;)

sv: det tror jag med <3

ja gör de, väldigt snällt :D

sv: planer för veckan`:D

fixar jag ;D

sv: speciell anledning? ;) njah haha :D

sv: okej :D samma sedan fota med en kompis, vi har fått läxa efter foto kursen i onsdags :P

SV: Tack! :D

Absolut :D

Vad gott ^^

Sv; Okej, mysigt =) Ingenting hihi ^^



Taggar du ny vecka då? ;)

Åhh vad gott det såg ut! Idag fyller jag år, wehåå! Haha :)

sv: en nybörjar kurs typ :P

gud va gottttt!! :D

Var så god sötnos! :D <3

sv: det är sant! :d

Sv, hehe du skulle ha fixat en större väska och bytt hans packning till den väskan och lagt dig under kläderna. han hade inte märkt någon skillnad. ^^

sv: Taackar hehe ) du är också söt, love your eyes! :D

SV: aa!

vad gör du nu då? :)

det där såg gott ut!

och allt är bara bra med mig ;)

Sj?<3

sv: jag har bara gått en gång än men redan då fick jag lära mig lite knep när man tar porträtt bilder :D <3

svar: fett gott med kladdkaka, ge mig en bit? :D

sv; bra me mig :D

gördu?

skönt o va själv lite någon gång! :)

sv: ja det gjorde jag :)

sv; jo det har jag! :) Okej, hihi

Du är finare sötis ;) <3

Jag hade tänkt att ha ett "fotoprojekt", när man har olika teman varje vecka osv. Intresserad? :)<3

Ja :D

svar: va snällt! :) <3

sv: ja mycket :D

hihi :D

mmh, kladdkaka:D

sv: tack så mycket:) japp! hur mår du idag?:D

Mums med kladdkaka! Fina bilder & fin blogg! :)

Åh va gott med kladdkaka! :D

SV: Aa, jag svarar på kommentarer :D kram

allt bra? :)

Okej! har du haft en bra helg då? ;) <3

sv; okej fixa tills imorgon :)

sv: ja, har du gått fotokurs eller något? :D

Haha det kan du säkert ;)

svar: yes :D

sv: great :)

med mig är det bra.

haft en bra helg? :)

:D

sv: okej, du är duktig:D <3

Nu blev jag sugen på kladdkaka :)

oj så fiin du är =)



Glöm inte att kika in på sveriges största film blogg..

/ Mysan - Movietajjm

Kladdkaka är bäst !

sv: varsegod :D

Åh jag hade också velat resa iväg!

fina bilder



bloglovin-byte??

:D:D

Åh vad gott :D

Hoppas du får en bra vecka! :)

Vad gör du ?

sv: Så bra! :) Jag åt också kladdkaka förut, hehe...

Händer det något särskilt ikväll? :)

du får skicka hit lite haha! :D

vad gör du nu då <3

SV: Joo!

Du vet ett sådant fotoutmaning då man tex har temat kärlek, då ska man tolka en bild på kärlek ;)

gott!

åh vad gott!

Hoppas din helg har varit toppen & att du får en fin söndagskväll :)

Jag med, också är jag helt besatt av vindruvor :p



Vad händer i veckan då? :)

sv: Jag ska jobba i stallet i morgon sen så ska jag hem till farmor och farfar :D

sv: okej :D vad kollar du på?



jag ser på one tree hill!

sv: aah :D

Ååh kladdkaka va sugen man blir på de :D

sv: okej nice<3

Jag är mammaledig så gör inte så mkt om dagarna haha :) Vad går du för linje då?



Ja visst är hon :))

sv; Ja! Vad händer imorgon då? :)

sv: va gör du dåå? :D

sv; skola för mig med! :)

åh va gott det ser ut! :)

Kladdkaka är det absolut godaste som finns!

Hoppas din dag varit bra :D

ha en bra kväll!

Toppen! :D

Gott (:

Blev det gott?

ja då de ha jag. :D

Vad ha du gjort merän kladdis? :D

sv: kollar på big brother :D

Mums! Det var länge sen jag åt kladdkaka.

Vad roligt de lät. :D jag ha promenerar med lillan och mormor. :)

ÅÅÅÅH så himla gott. Jag har köpt baileys-glass, men jag orkar inte äta ikväll tyvärr :( Har ett fram emot det så mycket men så råkade jag äta för mycket middag. HAHA i-landproblem ^^

:)

<3

sv: haha jag vet inte, det undrar jag med! :)

jag vill också utomlands :D

sv: haha ja, det tycker jag med! :)

sv: nej jag läste det :D

varför åker du inte med?

:D

sv: haha ja ^^

görs nu ?

tack! :D

sv: det förstår jag!:D

sv: jaha okej, var det bara killar? :P

sv: haha, skönt att inte ha skola! :D

vad gör du? :)

sv; Samma här, tänkte träna dock men kan inte göra det...

Kladdkaka är ju bland det godaste!

mhm :)

sv: inte jag :)

SV; jag förstår det!

tack :)

sv: okej, fan vad nice :D

sv: tack!

Haft en bra vecka? :D

sv: haha jaa, helt underbart :D

hörs imon :)

Höhöhö :D<3

sv: haha :) hur gammal är du? ;D

jag vet inte:) sj ?

muuuums med kladdkaka!!

gött med kladdkaka (Y)



sv: japp, blev svart på väggarna ;) de varnade för vitt i affären då de blir lätt skitigt . man ser varje droppe osv :P. så hoppas det blir bra ;)



hur var helgen?



Krami

sv: om du blivit tillfrågad, hade du åkt med då+ :D

- Tack så väldans!:)

sv; Har åkt på en förkylning IGEN :(

Godkväll!

Haft en bra dag?

Hoppas din vecka blir bra:)

vill du bli veckans blogg? gå in på min blogg för att anmäla dig ;) lycka till <3

kommentera gärna vad du tyckte om de hära bilderna .)

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/march/utkast-mars-11-2012-2.html#comment

fin blogg!!!:D

Följa varandra via bloglovin?:=

kommentera gärna vad du tyckte om de hära bilderna .)

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/march/utkast-mars-11-2012-2.html#comment

fin blogg!!!:D

Följa varandra via bloglovin?:=

kommentera gärna vad du tyckte om de hära bilderna .)

http://saraholmessonxd.blogg.se/2012/march/utkast-mars-11-2012-2.html#comment

fin blogg!!!:D

Följa varandra via bloglovin?:=

åhh vad gott med kladdkaka!

Sjukt fin blogg!

Haft en bra dag? :D

mums :D

Allt bra ikväll då? Gjort nåt skoj?=

blev den nå god? ;D

åh gott!

sv; men åh va sugen jag vart på kladdkaka :( fyyy

svar; hoppas du har haft en toppen söndag! :)

allt bra med dig?

sv; jag ska kolla på jersey shore hade jag tänkt! :(

pallar inte skolan imorgon.. gör du? :(

Kladdkaka är så gott :)

sv: okej, jadå :)

görs?

<3

Men gud vad gott med kladdkaka! :)

Själv har jag spenderat min söndag rätt slappt. Man måste passa på att bara ta det lugnt ibland!

hur är det med dig idag då? :)

Tack snälla du! =)

sv; Tack! :)

Men de där sug ruksigt gott ut ;O

gott med kladdis! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback