mys med världens bästa kille!


Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Igår var det jag som lagade mat till min pojkvän, det blev kycklingfilé och pomfritt. Det kanske inte låter så gott, men det var sjukt gott och jag blev nöjd med maten. Till efterrätten fick åt vi lite kladdkaka och glass, riktigt mysigt på en måndag kväll.

Resten av kvällen satt vi framför tvn, vi vänrade mest på att karatefylla skulle börja. Men när klockan blev 22.00 somnade båda jag och Christoffer på tre röda sekunder. Just nu ligger jag i sängen och ska snart gå upp för att fixa mig, ska även äta frukost med Christoffer innan vi drar iväg till skolan. På mitt schema står det svenska och matematik, kommer säkert bli en bra dag.

Vad gjorde ni för mysigt igår kväll?

Kommentarer

yeeeeeeeesbox :D

svar: varsågod :D

sv: Jodå! Några planer inför veckan? :)

Sv Jag vet inte riktigt vad jag ska göra idag. Funderar på om jag kanske ska gå till föräldrarobarngruppen men vi får se... Annars går jag nog ut en sväng med ungarna, vädret har ju blivit helt underbart nu :)

Låter asgott:O

Vad mysigt det låter! :) Lite vardagslyx sådär, härligt! Vad jag gjorde igår kväll? Kollade på tv men sen gick jag och la mig vid nio.. Haha jag var helt slut! Har hostat hela natten, tror jag hade feber. Så det var riktigt jobbigt... Ha en fin dag :)

Vad gott det ser ut och mysigt det låter.



Händer efter skolan då?

Kram

svar: :) <3

svar: <3

gott :D

Lät underbart :D

svar : Jodå det funkar väl , går lite upp & ner :)

Hoppas du får en bra dag ♥

Sv Jadu, jag vet faktiskt inte. Min tvååring fick tag på nagellack här för en stund sen och det får jag inte bort... så jag lär nog inte gå ut med ungarna idag iaf, haha :D Vad ska du göra då?

Händer idag?

Hihi :)<3

Hihi :)<3

Vinnaren av dagens blogg är uppe!

Gå in och kolla om det var just du som vann! :D

haft en bra dag än så länge? :)

sv: haha ja :D

Japp :D

haft en bra tisdag då? :)

kram

sv: :D

Låter som en lyckas måndagskväll :)



Jag har själv haft en jätte bra morgon start idag :)

okej vad bra då :)

joda :D

kram

Sv Okej... vad pluggar du för nåt

SVAR: Okej, låter skönt :D

sv: :)<3

Mumsigt :>

det är alltid gott ;D

sv: jadå :D

vad görs?:)

Så det blev kyckling! Gott!

allt bra idag? :)

tack! :D



Jag har precis gjort ett nytt inlägg om :One day your life will flash before your eyes, make sure it`s worth watching. Klicka in för att se mitt besök på tigertemplet i Thailand. Skulle du med vilja busa med tigerungar? :D

de låter kanongott verkligen :D



hääärligt, jo tack de e bara fint med mig med :D

SV: Jo jag med! Vad gör du?

SV: Det gör jag med, fast har rast nu :) ååh e jätte hungrig vill ba hem :(

Hejsan hur mår du idag? :)

Gött o höra, bra här med :D

sv: okej :D jag kom nyss hem från stan :)

tävling!:

http://hannalovisasol.se/2012/march/tavling-vinn-valfri-vara.html

sv; haha okej ;D

Vilka fina bilder du tar på din blogg! :) allt bra med dig? nu har jag en tävling på min blogg där du kan vinna en väggtext bara genom att kommentera att du är med! http://albaa.se/2012/february/tavling-vinn-en-vaggtext.html#comment sen har jag även veckans blogg där du vinner ett helt inlägg om din blogg, också bara att kommentera! http://albaa.se/2012/march/veckans-blogg.html#comment

yes :D !

aww :D

kram

tack så mkt :)!!

Gott ;)

som jag blev sugen på mat nu, haha!

gott !

KuL! :) Jag läste naturbruk men funderade på media - dock funderar jag på om jag kanske ska gå in och läsa några mediakurser på högskolan sen :D

det ser gott ut dedär!

sv: bara bra! :D

här med ;D

haha blev lite fundersam, tänkte väl att du redan svarat på det haha :D

tack :D

såg redigt gott ut :D

åh va gott det ser ut!

Tack :)

händer ikväll?:D

Åh va gott!

haha :D görs då? :)

ja verkligen :D

kram

hih ;D vad ska du göra senare då? :)

kram

okej :) jag vet inte än:D

Haha jag som är hungrig vart bara mer hungrig nu haha ;)

vad händer i veckan då?:)

Sv Okej... :) Jag funderar på att starta upp nån tävling i min blogg - vad skulle du vilja tävla om tror du? Brukar du bloggtävla? :)

Super fin blogg du har! :D

Allt bra?

åh herre vad gott, haha!



sv: hade aldrig klarat. Inte med våran lärare iallafall ;)

mysigt värre!

inte så hälsosamt,haha.. men äsch ;)



Muums:D

haha fan vad hungrig jag blev























Follow my on Bloglovin







Trackback