NY SMAK - HAR NI SMAKAT?

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm

Kommentarer

Sv:Ja det är bara bra med mig,själv då?:D

sv: :D :D

åh jag har tänkt smaka den där, var den god? :)

sv: tack :)



gillar dem glassarna när jag var liten =)

har inte smakat. är den god?

Sv: ja, haha, det är ju också roligt att sitta på hemnet och titta på ful inredning :)

Ååh den måste jag pröva!! :P



Ny tävling uppe i bloggen! Gissa filmen. Kan du det rätta svaret in och kika..



Sveriges absolut hetaste Filmblogg

Movietajjm



/ Mysan

sv: Jag ska fylla 13 på lördag, så jag säger 13 ;)

Vad är det man gör på den linjen du går på?

ska nog testa den idag :D

svar: varsågod bruttan :D

Har inte smakat, tycker inte om sådana där glassar :p för sött typ :P

sv: TACK :D <3 allt bra?:)

sv: Tack! Hoppas du får en trevlig dag :)

sv; de är bra :) sJ?

sv; tack sötis! :)

vill smaka den där!

Sv: Tack så mycket! :) ha en toppendag, kram

svar: är den god då? :) ah, förtjänar det, efter att jag kuggat andra gången -.-

svar: okej :D

nej! :( men jag ger inte upp för det! :)

Hej vill du få presentkort till olika klädbutiker helt grtis och gillar att medverka i olika tävlingar o vinna jätte fina priser? Bli då medlem på denna super bra sida: http://www.gratisklader.se/?r=196700

Sv: Tack :) har du varit och fotat fåglarna där nångång? dom blir helt galna när de får mat, haha

sv: Förskott* ;)



Okej, låter kul! :)

Hej! välkommen in att ställa en fråga i min frågestund, eller bara kika in hos mig! härlig blogg hade du! :)

du skulle inte vilja lägga en röst? :D http://sub.ellos.se.linweb48.kontrollpanelen.se/itemShare.php?id=9616



inte smakat än :(

jag ska :D

ja alla vill vi olika :D

sv, okej då får jag väl testa det någon gång. ;)

Allt bra med dig?

Tack så mycket! Nej, jag har inte smakat den men skulle gärna vilja göra ;)



Härligt att höra, samma här :)

Det vore jättesnällt om du ville kolla in på min blogg och hjälpa mig att bestämma klänning till studenten samt berätta vad du tycker om den jag funderar på att köpa :)

Kramar

har inte smakat den dära än, är den god? :)

vad tycker du om bilden? :D

http://hannalovisasol.se/2012/march/vill-ha-forandring.html#comment

åååh så himla gott! :DD

den är så sjuuukt god!:D

var den god? :p

åh mums!

Dom där åt man jämt då man var liten:D

sv: okej vad synd :/



gjort något speciellt i dag??

Vill du bli utsedd till "dagens blogg"?

det enda du behöver göra är att kommentera: "jag är med" här: http://ejaansoon.blogg.se/2012/march/dagens-blogg.html#comment

KRAM!

Måste verkligen prova den:)

bra :D vad gör du?:)

måste smaka snart! =)

sv: Jo då min dag har vart bra, har din? :)

SV: Det är bara bra med mig med :D

och tack så mkt! Dsm! :D

SV; okej jag får ta o testa den :)

hej :) allt bra idag?

vad fin blogg du har! :D

Jaa, och den var jättegod! :) Men man får inte ta för mycket i munnen, risk för brainfreeze, haha :D

Ja, jordgubbar är farligt gott! Sommarkänsla :D



Köpte precis ett par, enligt mig, galet snygga skinnshorts! Gillar du dom lika mycket som jag? :)

haha nä :)

jaa:D

Fast då var dom helgröna bara O_0



HAr du haft en bra dag hittils?(:

Inte testat än men vill :D

SV; ja men precis :)

Den glassen är super god :D

Nepp, har inte smakat.

Men var den god?:)

Tyvärr slutsåld nästan överallt :(

Superfin header!!!! Allt bra annars?



Har inte prövat på den nya smaken! :D

okej :D jag gör inte så mkt :D

Trevlig blogg:) hoppas allt är bra denna kväll?:)

jaaaaaooow



SV: TACKKK :D



PUSSS

- då kanske jag ska ta och testa den :D

Har du ätit många av den:P?

sv: okej

Önskar dig en fortsatt bra dag! :D

svar: jo det är bara bra :D

Smakar den inte likadant som när vi var små? :D

sv: ska snart duscha :p tack!

aa, asgod ju :D

Var gärna med i våran fototävling! Läs mer om vinsten och reglerna på våran blogg. För att komma direkt till tävlingen klicka på länken nedan:



http://moakarrofotar.blogg.se/2012/march/tavling.html#comment

sv: <33

Sv; Idag har jag shoppat. :)

Längtar du till helgen?

kram

sv: okej, ska plugga :)

haft en bra onsdag? :D

hej! allt bra? :)

Sv; Okej ^^

Love to the glass ;)

okej va bra :D !

jaadaaaa :D

kram

Eftersom så många bloggare visar upp sina converse eller skor så tänkte jag göra detsamma, mina välandvändna, slitna men ack så sköna hehe. Fördelen är att trots de är snart 2 år gamla har jag inte sett någon med liknande än :)

ja :)

sv: hihi tack!:D<3

allt bra?:D

vad har du gjort idag? :)

sv: Hahaha :)



Vill du göra bloglovin-byte? :)

SVAR: okej :D

SVAR: Vad bra då :D

Supergod glass! :-D

folk säger att den är äcklig ..

vad tycker du? :)



kram

dom är riktigt goda :D

Dagens blogg är avgjod nu. Klicka in på min blogg för att se om turen stod på din sida idag ;)

Ni hittar min blogg här: NATTSTAD.SE/DAGHJORT

kul att du var med i dagens blogg , vinnaren är nu utlottad och kommer snart att länkas på vår blogg !

Åh vill med smaka den!



Tack så jättemycket för hjälpen, kika gärna in och kolla vilken klänning det blev ;)

Kramar

textmemaybe.blogg.se♥

sv; tack så mycket :) åt den idag med en kompis , inget vi gillade ;)

sv: tack så mycket :D

har länkat dig nu :) kram

Vad gör du? :)

sv: Härligt! :)

har faktiskt inte smakat , är den god?=)

Nix, men tänkte köpa den idag... Blev den nya loka-flaskan istället, persika/hallon.. tog några klunkar men nu står den i kylen.. Inte överdrivet god tyvärr :(

Haft en bra dag? :D

Hej din sockertopp! :)

Nu har jag en tävling där du kan vinna tandbleknings kräm ifrån Brilliantsmile :)

Sjuktkul om du anmäler dig !:) Ha de toppen!

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/vinn-tandblekning-ifran-brilliansmilese.html#comment



Sen har du ju Dagens blogg också !

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-8.html#comment



Förlåt om du inte gillar såna här kommentarer!

hihi :)

svar; ja det gör det ju :p

haft en bra vecka hittills?

Sv: Tack :D

sv: tacki (Y)



göru?



Krami

sv: okej! har haft studiedag så har unnat mig en skön sovmorgon och lite annat mys med kompisar:)

vad gör du?:D

sv; härligt ;)

mina kompisar åt den idag, själv tog jag en annan :D

sv: tack!

Önskar dig en toppen torsdag! ^^

jodå, det är helt okej här ändå, mycket stress men det är väll så det ska vara innan man åker antar jag :)

Inte smakat än men ska göra det asap! Brukade älska Calippo shots när jag var yngre :)

Nej det har jag inte. Var den god?

var den god ? :D

måste smaka! :)

Åh gud vad längesedan jag åt sånt! :)

den måste jag pröva!! :P

MÅSTE HA! Älskade de som fanns när man var liten, solero shots, så dessa borde ju vara awesome med :)

måste testa :D

har inte testat den än men alla går runt och äter såna just nu känns det som haha så ska väl göra det ;)

Har faktiskt inte hunnit det än, är den god? ^_^

sv: åh vad bra ! :D jag måste prova den! :D



vad gör du en sån här fredags kväll då ? :D

Åh den är så galet god !/ www.chawey.blogg.se

jag var på väg och skulle köpa den glassen när en liten pojke tog den sista precis framför mig, kändes ju sådär haha. men är den god?:D

Jag har smakat, gott va det men solero som fanns förr är mycket godare!

Smak utav nostalgi, så god! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback