Our weather out

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 50mm f/6.1

Har just nu sagt hejdå till Christoffer som cyklade iväg till skolan, själv sitter jag var här hemma och ska plugga. Senare under dagen tänkte jag gå ner till Wisbystrand för att se UF-mässan. Kanske kommer får sällskap av Christoffer.

Som ni kanske räknat ut har jag studiedag och jag skulle vilja sova en eller två timmar till men det går inte. Varför det inte går det ska jag berätta för er. Jag bor i min brors lägenhet och dom håller på och gör hans badrum, vi får gå till tvättstugan som ligger en bit bort från lägenheten om vi behöver göra något. Dom börjar jobba här vi halv åtta och jag känner att jag går hälldre upp själv istället för att jag ska bli väckt av dom.

Vad har ni för mysiga planer för dagen?

Kommentarer

jätte fin bild! :D

sv: okej jag äter frukost =)

allt bra idag?:D

Usch vad jobbigt att dom håller på att göra om där så du inte får sova :(



Sv: Låter bra det, själv hade jag det bra. Dock kunde jag inte sova inatt så idag är jag svintrött :( Vad är det du läser?

Usch vad jobbigt att dom håller på att göra om där så du inte får sova :(



Sv: Låter bra det, själv hade jag det bra. Dock kunde jag inte sova inatt så idag är jag svintrött :( Vad är det du läser?

vilken fin bild :D

sv: okej, jo de är toppen :D <3

Vad gör du? :)

SV; tack :)

Jätte fin bild:D

tackar ^^

vad händer idag?:)

Gillar din bild också :D

Det är bra:D, hur är det själv:)?

sv. ååh tack så mycket =) tur att jag fick hjälp med designen haha ;D



ååh vitsippor, har vart ute å bokstavligen letat men hittar inga -_- fin bild =)

sv: hehe, jao =)



göru?



Krami

vad härligt :D ska nog in till stan senare =)

Absolut :D

Sv Haha okej, men du får prata lite med den trevliga killen då ;)

Jo alltså vad pluggar du eller så? För du pluggade väl? :D

Åh gud va mysigt att det börjar komma fram blommor :D

Är i skolan :)

Tack så mycket :)



Jag har inga direkta planer, jobbade några timmar på morgonen & nu känner jag mig helt död.

ny omgång av dagens blogg finns nu uppe , va gärna med i den ? :)

http://wejustsmile.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-14.html#comment

sv: okey (Y)



jag ska börja ett prov här på datorn för körkortet (Y)



tacktack .. Det är Kenza9 jackan =)



Krami

skulle du kunna rösta på mig här?



http://www.jotex.se/?startpage=5045&id=9251



det tar 1 sekund att klicka på rösta knappen :D kram

Ja jag får göra det :)

Tack!



Jag ska åka till Västerås och följa med min mamma till läkaren som blivit dålig.



Vad gör du?

Kram

Hih :D

Jobbar extra :) <3

mataffär, sjukt tråkigt haha. men svåra tider nu att få om man inte vill arbeta inom vård typ :)

Fin bild :)

Fin bild :)

vilken vacker bild! :)

Så söt bild! :)

Fin bild! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback