SHOOT - bra tidning!

Foto/Redigering - Beatrice Jakobsson | Canon EOS 500D + Canon EF 28-80mm

Dom här två tidningarna fick jag hem idag och jag har bara kollat lite snabbt i dom, tänkte ägna lite mer tid till dom ikväll och läsa lite mer. Eftersom jag inte läst så mycket i tidningen kan jag inte säga så mycket, men det lilla jag läst är riktigt bra!!

Min dag har vart riktigt tråkig och jag har inte gjort något speciellt under hela dagen. Ikväll kommer det bli lika lungt som det vart idag, men hoppas den blir lite roligare och att jag hittar på något. Vad ska ni göra ikväll & gillar ni tidningarna?

Kommentarer

snygg blogg! hur måru? :D

sv: härligt att det e bra!:)

jo de e bara bra me mej!:)

va gör du??

<iframe width="420" height="315" src="http://www.youtube.com/embed/t5qURKt4maw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

TJÄNA PENGAR PÅ BLOGGEN?

du behöver inte många läsare, hur bra som helst!

Länk finns på sidan av våran blogg. Hur många som helst använder dettta så det är inget skämt!



http://dukanalltidtaentitt.blogg.se/

sv: tack så mycket!

sv: nämen puss på dig fina du! :D

åhh, vad roligt. alltid kul med nytt. Har dock aldrig läst just denna! =)

Hejhej!

Nu har jag Dagens blogg på min blogg!

Och det skulle vara jättekul om du skulle viljat vara med!

KRAAM! :)

Många säger att dem där tidningarna är bra, så man kanske borda läsa dem!

Kolla gärna in min blogg och lämna en kommentar, så gör jag samma sak! http://tildairene.webblogg.se ;)

sv: inte mycket, själv? :)

sv: inte mycket, själv? :)

Kul att du är med :) Lycka till!



Allt bra annars?

Kanske skall köpa en sådan någon dag. =D

- ja :) vad gör dudå?

kram!

Super snygg blogg!:D

Vad tycker du om mina nyfotade bilder sötis? :)

KRAM.

- tack!

okej, svarar på kommentarer :)

allt är bra med mig.. sj då? :D

allt är bra med mig.. sj då? :D

Nice blogg! Vill du göra bloglovin byte med mig? :)

Jag har aldrig läst men kanske ska prova då? :)

sv: taack så mycket! :D ska du kolla på grey's ikväll?

SV: Tack så mycket!:D

Sv: Tack så mycket :D

sv: Tack!

Hoppas du får en fortsatt bra dag! :D

Hej har du haft en bra Onsdag! :)

Sv: Det är bara bra :D Har du gjort idag då?

Sv: Härligt att höra! :D

svar: Åh tack så mycket!



Älskar tidningarna, bästa på länge!

SHoot is best. :D



SV: Tackar!

har aldrig läst de tidningarna :) kanske ska ta o göra det!



sv: tack, du med :D

SV: Det är toppen med mig! :) Vad har du gjort idag?

Älskar den tidningen!:D

Så bra tips och fina bilder i den!:D

svar: Ja verkligen! :D

Den måste jag läsa =)

Sv: Ja! :D

- ja :)

SV: Skolan bara, annars inget :)

kanske ska köpa en sån tidning imorgon om den finns :)

ska nog köpa en sån tidning om den finns imorgon :)

Fin blogg!! Bloglovinbyte??

svar: ska fan köpa ett våffeljärn till mamma när hon fyller nu i sommar ^^

SVAR: Tack så mycket! :D

svar: kan tänka mig det, sist jag bläddrade i en sån tidning i affären, fastnade jag direkt, men hade inte råd :(

SV: allt är bara bra här :D

svar: yes :D hoppas jag får mina pengar imorgon som försäkringskassan lovade!!

svar: ja, jag vill kunna äta våfflor hos mamma också :D

nice, det är bra med mig med^ ^

SVAR: Tack så mycket! :D

SV: Hihi taack :)

Allt bra med dig idag? :D

allt bra idag med dig? :)

ja :D

sv: varsågod :)

svar: ah, hoppas jag med, måste köpa en present till min lillebror som fyller på söndag, fast vi ska ha kalas för honom på fredag :)

svar: haha eller hur! speciellt om man har en massa grädde på, om man tycker om det ^^

funderar på vad jag behöver packa mer haha , sj? :)

SV: Låter bra det :D

Med mig är det superbra! :) Vad gör du då? :)

vad gör du nu då? :)

svar: ja :) hoppas verkligen att jag får mina pengar imorgon, för då kan jag ta med en bok och sätta mig på ett fik tills bussen går hem :)

svar: haha ja, det va ju en bra idé jag kom på :)

svar: ska på arbetsintervju imorgon kl 10.00, och min buss hem går kl 13.00 typ :P

svar: Vad gör du då? :D

Fin blogg!! :D

svar: ja! :( därför måste mina pengar komma in på kontot imorgon, annars kan jag varken handla present eller fika -.-

svar: Kollar på serier typ :D Tack!

svar: precis! :(

Sv: Oh tack så jättemycket :) Allt bra med dig idag?? =) Kram

Sv: Varsågod! :D

Bloglovinbyte ? ;) (om du har bloglovin) Haha

Nu är det frågestund på min blogg!! Kolla in den Kram <3

sv; Haft en bra dag? :)

Sv: Tråkigt ! :(

Jag har aldrig ens sett de tidningarna tror jag :o

sv; Jorå det är finfint med mig! :D

Hej dunderfina du! Vet du vad, jag skulle bli SKIT GLAD om du var med i Dagens blogg hos mig. Så kan du inte vara det? ^^,

http://saandriiiee.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-15.html#comment

vad är de för tidningar? :)

Ska kika på de nån gång :D

- skola, träning och plugga typ, dudå? :)

sv: okej, jag tittar på tv :)

haft en bra onsdag? :D

- mys ju :)

Jovars den hänger och dinglar! =P

sv: jeps :D

KRAM

Sv: Ja, dom är supergoda! :)

sv: svarar på kommentarer;) hihi:)

händer de nåt kul imon?

hoppas du haft en bra kväll :)

gjort idag?:)

Vad bra! Samma här :)

Hur kom du upp på mest aktiva listan på blogg.se? :) tacksam för svar.♥

Aha låter mysigt med musik, Vad lyssnar du på? Du har ingen bra musiktips du vill bjuda med dig på?:)

Kram

Sv nice nice :) Haft en bra kväll? Vad ska du göra imorgon då?

så gött!

pusss

sv: haha okej, jag får flytta till Gotland då^^. Vart på ön bor du?

sv : Tack!

Önskar dig en grym torsdag! ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback